Lasten isä ei halua tavata lapsia!
Siis viimeksi helmikuussa hiihtolomalla nähneet, kun lapset olivat yhden yön isällään. Tuntuu jotenkin hölmöltä ottaa itse yhteyttä ja kysyä että voisitko ottaa lapset luoksesi. Mitään joka toinen viikonloppu sopimusta ei ole tehty, lapset vaan puhuivat, että lomalla olis kiva käydä isän luona. Onko tyhmää soittaa jo kysyä asiaa?
Kommentit (69)
Meillä ei isä vastaa lapsille puhelimeen kun ei niitä ota... Ei tarvitse selitellä itse vaan äiti voi selittää.Monesti mietin miksi sitä pitää sanoa sitä aikuiseksi mieheksi ja vielä isäksi.
Niinpä. Raskasta aina selitellä isälle parhainpäin asioita...
Minun isäni ei aikanaan halunnut pitää yhteyttä eli tapaamisia oli vain kun äiti ne puoliväkisin järjesti. Kunnollista tunnesidettä ei meille syntynyt ja nykyään emme pidä yhteyttä. Onneksi oli ja on muita läheisiä ihmissuhteita ja niihin sinunkin kannattaisi enemmän kiinnittää huomiota. Ei isättömyys lasten elämää huonoksi tee, mutta huono isä-lapsisuhde voi vaikuttaa koko elämään negatiivisesti.
Voisitko ehdottaa, että isä ja lapset puhuisivat videopuheluita vaikka kerran viikossa? Vaikka vartti olisi jo pitkä aika ja hoitaisit asian niin, että isän ei tarvitsisi tuntea syyllisyyttä joka kerran kun ovat yhteydessä. Tuohon isällä (varsinkin jos hän on joskus ollut hyvä isä) voisi löytyä aikaa, uudesta lapsettomasta elämästä huolimatta. Hän pääsisi pienellä tavalla lasten arkeen mukaan. Ja kun hän on enemmän arjessa mukana, voisi hän haluta myös nähdä lapsia useammin.
Videopuhelu ehkä hieman hassu ajatuksena kun isä asuu vartin matkan päässä :(
Enpä minäkään tapaisi lasta, jos nainen olisi minulta sellaisen huijannut.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:13"]
Miksi ihmeessä isän tarvitsisi halua nähdä lapsiaan? Ilmeisesti on muutenkin elämätilanteestanne päätellen tehnyt ne aivan sietämättömän eukon kanssa kun ette kerran ole yhdessä, niin oletan että mukulat ovat tulleet enemmän tai vähemmän äitiinsä. Ainakin siinä määrin, ettei kiinnosta niitä katsella. Pidä mukulasi
[/quote]
Eli sietämätön eukko kehtasi huomauttaa liiasta juomisesta, ja nyt on ihan ok hylätä asiaan syyttömät lapset? Trolli mikä trolli, käy sua sääliksi.
Eikhöän Se tyyppi kuulu tähän samaan kastiin kuin omani.Olen ehkä pari kolme kertaa nähnyt isäni,viimeksi melkein 20vuotta sitten.Joitakin spermanluovuttajia ei vaan kiinnosta.Kannattaa sitten kertoa että Se oli "isän" tahto,etteivät vielä luule että sinä kielsit.