Olen hiljainen ja epäsosiaalinen ja vihattu
Työpaikoiltq löytyy täysin poikkeuksetta vähintään yksi ihminen joka repii minusta perseensä ihan totaalisesti.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:34"]Kuulostaa niin mun teinitytön puheelta. "Kaikki vihaa mua, kukaan ei halua olla mun kanssa, nyyh" Luulin että tuollainen menee ohi aikuisena, mutta ilmeisesti ei? Kaikki ei tietenkään pidä kaikista, mutta vihaaminen on jo melkoista draamailua. Missä oot töissä? Mäkkärissä?
[/quote]en oo ap, mutta voin sanoa että KAAKATTAVA työtoveri on kamala. Ja jos siihen liittyy vielä päteminen niin työilmapiiri on kaamea. Hiljainen ja työnsä hoitava ihminen joutuu kaaksttajan silmätikuksi kyn kaakattaja ei voi sietää ketään muuta kun itseään. Kaakattajat ovat työpaikoilla ongelma - ei hiljaiset ja epäsos.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:34"]
Kuulostaa niin mun teinitytön puheelta. "Kaikki vihaa mua, kukaan ei halua olla mun kanssa, nyyh" Luulin että tuollainen menee ohi aikuisena, mutta ilmeisesti ei? Kaikki ei tietenkään pidä kaikista, mutta vihaaminen on jo melkoista draamailua. Missä oot töissä? Mäkkärissä?
[/quote]
En ole ap, mutta olen joutunut kahdesti elämässäni työpaikkakiusatuksi, eli kyllä sitä tapahtuu aikuistenkin maailmassa. Se nyt on sivuasia onko VIHAA täsmälleen se oikea sana, ehkä ei. Pääasia on se että sitä tapahtuu että ihmiset nälvii, syrjii, yrittää estää tekemästä töitään hyvin esim. panttaamalla informaation jakamista, nauraa selän takana tai päin näköä jne.
Ja se touhu on tosiaan samaa tasoa kuin koulukiusaaminen. Itse jouduin kiusatuksi miesvaltaisessa työpaikassa jossa tietääkseni kaikilla on akateeminen loppututkinto, eli ei mitään perinteistä wt-porukkaa. Mutta olin vähän erilainen tyyppi kuin muut, tyyliltäni vähän ehkä rajumpi (muut sellaisia ääri-hillittyä Espoo-lookia edustavia), syrjäänvetäytyvä silloin kun on kyse muista kuin työasioista jne. Minua kiusattiin esim. niin että laitettiin joku mies esittämään mulle ihastunutta ja pyytämään treffeille baariin, ja sitten porukalla naurettiin jopa minun kuulteni jos uskoin vakavissani että MINUUN voisi olla ihastunut. Muutenkin sellaista ihme kommentointia esim. palavereissa että joku veisteli jotain muka hauskaa ja muut nauraa tirskuivat.
Olin itsekin aikoinaan sairaalassa sijaisena hetken ja ihmiset oli päättäneet jo ennen tuloani, etteivät pidä minusta. Minun olisi pitänyt tietää heti kaikki hommat ja käytännöt, esim oli kärryjä: A B C D, jotka menivät eri osastoille ja niihin täytettiin tettyjä tavaroita. Niissä kärryissä ei kuitenkaan lukenut, että mikä oli esim A kärry vaan se olisi pitänyt tietää ulkonäön perusteella, kun se oli aina ollut A kärry joka oli isoin jne.
Koko ajan olin laiska vaikka tein jotain, jos sain tehtäviä ja itsekin ymmärsin rutiinitehtävien tekemisen. En aio enää siihen paikkaan mennä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:34"]
Kuulostaa niin mun teinitytön puheelta. "Kaikki vihaa mua, kukaan ei halua olla mun kanssa, nyyh" Luulin että tuollainen menee ohi aikuisena, mutta ilmeisesti ei? Kaikki ei tietenkään pidä kaikista, mutta vihaaminen on jo melkoista draamailua. Missä oot töissä? Mäkkärissä?
[/quote]
mistä tiedät minkä ikäinen tuo on? Välillä tuntuu että tällä palstalla pyörii teinipojatkin joten?