Päätin juoda youtuben kannustamana ison lasillisen valkosipulivettä ensimmäisenä asiana aamuisin. Tapahtui outo asia...
Lasilliseen vettä viipaloidaan yksi valkosipuli ja juodaan seuraavana aamuna. Valkosipulin voi käyttää tietenkin ruuassa. Sillä pitäisi olla aineenvaihduntaa kiihottava vaikutus. Mutta huomasin että
se myös vei makean himon täysin. Ei tee mieli suklaata (on jääkaapissa), eikä munkkiakaan (on pakastimessa).
Voisiko olla niin että laihtuisin ajan kuluessa. =)
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöjuttu.
Et voi yhden yön/aamun/päivän perusteella sanoa, onko makeanhimosi kadonnut.
Makeanhimo vaihtelee mm. elimistön ravitsemustilan, nälän, univajeen/väsymyksen ja henkisen hyvinvoinnin mukaan.
Kun kaikki asiat on kohdallaan, ei makeanhimoa tule, ainakaan jatkuvasti.
Painonhallinnassa ei ole kyse liikunnasta ja ruoasta, vaan paljon suuremmasta hyvinvoinnin kokonaisuudesta. Ensimmäisenä kannattaa lopettaa pas*a parisuhde, se vie huomattavasti voimavaroja.
Kiitos hyvistä nauruista. En ole puhunut yhdestä yöstä. =D=D=D=D=D=D=D
Toivottavasti et ole kovin vastuullisisssa tehtävissä. Ap
Valkosipulilla ja makeanhimolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Syön itse paljon raakaa valkosipulia, se on herkkuani. Mutta toki saat uskoa mihin haluat, jos uskomushoidot sinua auttaa.
Te olette niin hauskoja. Se mikä ei toimi sinulla, EI SAA EIKÄ VOI EI SAA EDES KOKEILLA, toimiiko se muilla. Isot naurut, kiitos siitä.
Hull ulla on halvat huvit, eikö niin? Oletko pikkuisen höppänä, kun naurat tyhjälle?
Vesi johon on liotettu valkosipulin makua, ei paranna suolistobakteeristoa. Sinun täytyy myös ruokkia bakteereja oikeanlaisella ravinnolla.
Mutta kuten sanottu, tee mitä lystäät, juo vaikka hopeavettä🤷
Vierailija kirjoitti:
No kyllä valkosipulinystävät työpaikalla tunnistaa.
Mitä sitten?
Sinutkin tunnistaa, monesta hajusta. Miksi luulet, että haiset yhtään sen paremmalle?
Kaikilla ei valkosipuli haise. Tyttäreni sanoo aina, että isästään tietää heti kun on syönyt valkosipulia, minusta ei, vaikka minä meistä syön paljon enemmän sitä kuin tuo rakkaus puolisoni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen humpuukiin te haksahdatte.
Tarpeeton kommentti
Omituista ja samalla huvittavaa on taas huomata että jotkut katsoo asiakseen dissata asiaa johon heillä ei ole minkäänlaista kosketuspintaa. En lakkaa ihmettelemästä ihmisten id i oottimaisuutta. Surullista on että se valuu kuin visva joidenkin kansanedustajien agendaankin.
Oikea tapa olisi vain itsekseen todeta että tämä ei ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenaviinietikkaa + vettä ennen juotiin aamuisin tyhjään vatsaan.
Mummo teki tuota. Pysyi terveenä ja hilkulla oli, ettei sata tullut mittariin.
Ei kai se tekohampaita vie. Alkuperäiset kuluttaa.
Lukekaa ihmistet tutkimuksista. Valkosipuli on terveellistä.
Tämä on yksi syy miksi ei missään tapauksessa saisi kieltää ns huuhaa- hoitoja.
Koska kielto tappaa kehityksen. Se mikä toimii, voi toimia myös muilla ja halvemmalla kuin lääkkeet.
Se ei ole keneltäkään pois.
Minä olen aina pilkkonut valkosipulin kynnen leivänpäälle, Nam. Valkosipuli voita teen välillä ja ruuanlaitossa käytän hyvin paljon valkosipulia.
Valkosipuli on terveellistä, mutta ei se mitään kikka kolmosia tee laihtumiseksi.
Varmasti valkosipuli on terveellistä, mutta vesilasiin yöksi viipaleita ja sitten se vesi juodaan? Tuskin on kovin tehokasta sen enempää kuin sukkiin yöksi tungettu valkosipulimurske. Viimeksi mainitun niksin piti torjua lentsu.
Olen kyllä työntänyt kokonaisen valkosipulin juurtumaan vesilasiin. Versot ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä homma! Itse syön valtavasti valkosipulia, mutta en ole koskaan muutenkaan ollut erityisemmin makean perään, että en voi sanoa mitä vaikutusta sillä on siihen.
Joskus olen lukenut, että makeanhimo saattaisi johtua jostain puutoksista, (joku hivenaine/kivennäisaine/vitamiini tai sen sellainen puutos, en muista enää), mutta kyllähän makea on ihmiselle sellainen perusmaku, joka on kertonut, että joku on hyvää syötävää, niin kai sitä voi himoita ihan biologisista syistäkin.
Vaikea sanoa, voisiko tuolla olla jotain vaikutusta.
Luulen että vesi vie makeaa kaipaavat suolistobakteerit pois. Kuka tietää. Näitä asioita ei tutkita tietääkseni laisinkaan Suomessa. Nauravat terkkarissa jos sanot jotain. Ap
Suolistobakteerit viis imelästä piittaavat. Ne hajottavat kasvikuitua. Se on selluloosaa.
Eikä niitä toivottavasti ole suussa.
Mutta valkosipuli on hyvä, siinä on vitamiineja.
Niin suurta tietämättömyyttä. Eikö ihmiset lue mitään? Ei bakteereja suussa ? Hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ne ihmiset uskoo, kun joku täällä vähän lietsoo.
näinpä, pitäisi valkosipulia ja vettä saada vain reseptillä, sen verran vaarallinen yhdistelmä että kuinka joku kehtaakin lietsoa tällaista!
Reseptillä ja hintalappu 29.95 e 2 dl. Voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ne ihmiset uskoo, kun joku täällä vähän lietsoo.
Joo, eihän nyt mitään noin helppoa kannata ikinä kokeilla! Ennemmin mitä tahansa tilalle, mitä arvauskeskuksen lääkäri määrää ja apteekki antaa.
Ja ei, itse en ole kokeillut. Silti en ymmärrä, miksi tällaista ei voisi kokeilla. Valkosipulia on tutkittu paljon. Vie tulehdusta, tuo vastustuskykyä ja paljon muuta. Vesi on vain hyväksi. Niin missä ongelma? En itse näe sitä.
No ei kun yää yäää hopevesi hörhöt! Joku ei vaan kestä kun uskaltaa kokeilla jotain sellaista mitä lääkäri ei käske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöjuttu.
Makeanhimo vaihtelee mm. elimistön ravitsemustilan, nälän, univajeen/väsymyksen ja henkisen hyvinvoinnin mukaan.
Painonhallinnassa ei ole kyse liikunnasta ja ruoasta, vaan paljon suuremmasta hyvinvoinnin kokonaisuudesta. Ensimmäisenä kannattaa lopettaa pas*a parisuhde, se vie huomattavasti voimavaroja.
Valkosipulilla ja makeanhimolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Syön itse paljon raakaa valkosipulia, se on herkkuani. Mutta toki saat uskoa mihin haluat, jos uskomushoidot sinua auttaa.
Te olette niin hauskoja. Se mikä ei toimi sinulla, EI SAA EIKÄ VOI EI SAA EDES KOKEILLA, toimiiko se muilla. Isot naurut, kiitos siitä.
Hull ulla on halvat huvit, eikö niin? Oletko pikkuisen höppänä, kun naurat tyhjälle?
Vesi johon on liotettu valkosipulin makua, ei paranna suolistobakteeristoa. Sinun täytyy myös ruokkia bakteereja oikeanlaisella ravinnolla.
Haha! Tunnistin sun kirjoitustyylin! Kirjoitin onneks ton oman hopeavesi kommentin ennen kuin luin sun kommentin! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöjuttu.
Se valkosipuliko ei ruoki suolistobakteereja?
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan huomenna 2 viikon valkosipulivesi-kuuri. Ja kerrotaan kokemukset täällä.
Kuka muu on mukana kuin Ap?
Tuskin on tämä ketju täällä enää kahden viikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöjuttu.
Se valkosipuliko ei ruoki suolistobakteereja?
No ei jos liotat kynttä vesilasissa ja juot sen veden. Syö se kynsikin!
Suolisto kaipaa ruokaa, kasvikunnan tuotteita ennen kaikkea.
Aloitetaan huomenna 2 viikon valkosipulivesi-kuuri. Ja kerrotaan kokemukset täällä.
Kuka muu on mukana kuin Ap?