Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hämmästymystynyt

Vierailija
15.06.2015 |

Juttelin 35-vuotiaan äijykän kanssa ja pian selvisi, että olemme jutelleet joskus vuosia sitten aiemminkin mutta äijykkä ei muistanut sitä ja minä en muista juttelinko omana itsenäni vai feikkiprofiililla XD Oli miten oli, äijykkä on kertomansa mukaan pannut melkein 20 naisen kanssa, mutta ne eivät ole kuulemma olleet yhden illan hoitoja vaan jotain lyhyempiä juttuja. Totta vai ei, mistäs sitä tietää, mutta näin hän sanoi.

Heitimme aika paljon kaikkea seksiläppää, ja tämän takia kategorisoin äijykän kavereihin. Heitän toki avointa settiä mm. seksistä ihan kenelle tahansa, mutta en lähde heittämään alentavaa läppää sellaiselle, josta haluaisin miesystävän. Kaverille voi heittää ihan mitä tahansa paskaa.

Ulkonäöltään äijykkä on nuorekas ainakin niissä kuvissa jotka olen nähnyt, ja sellainen perushyvännäköinen joka miellyttää useimpien silmää.

No, koska kuvittelin meidän olevan jotain kaverin tapaisia tai sinne päin, niin kerroin avoimesti käyneeni tapaamassa toista miestä ja olevani kiinnostunut hänestä. Äijykkä vastasi jotain että aha okei.

Siinä sitten jatkoimme juttelua ja lopulta äijykällä alkoi keittää yli ja hän halusi lopettaa juttelun kanssani, koska olen kiinnostunut toisesta ja "pyörittelen miehiä." Mitä en siis mielestäni todellakaan tee.

Sain sitten puhutuksi järkeä äijykälle eikä hän sitten katkaissutkaan välejä, mikä oli kiva asia :) Enkä väitä, etten ole hänestä millään tasolla kiinnostunut, mutta jostain syystä sydämeni lepattaa eri tavalla toiselle miehelle, sellaiselle, jonka ulkonäkö on varmaan valtaosan mielestä ihan tavallinen ja perus, ehkä ei joidenkin makuun ollenkaan, vaikea sanoa. Rumaksi on vaikea kuvitella kenenkään hänet ajattelevan. Olipas looginen lause XD Mutta minä ajattelen häntä koko ajan ja hän on minun makuuni. Kiva hymy ja kaikkea... :)

Mutta tosiaan äijykän reaktio yllätti minut tosissaan, koska en _oikeasti_ ymmärtänyt, että hän on kiinnostunut. Hän sanoi minua hyvännäköiseksikin.

Sitten kun ihmeissäni kysyin äijykältä, että eikö me voida jutella, häh, niin äijykkä sanoi että ei hän mitään kavereita etsi.

Ymmärrän tietysti, että äijykkä voi olla kusettaja. Kukapa ei? Mutta kyllä hän aika vilpittömältä vaikuttaa.

En oikein osaa suhtautua äijykkään mitenkään. Hän on paneskellut monien kanssa, olen itsekin mutta en 20:n kanssa kuitenkaan, hän miellyttää satavarmasti useimpien silmää, ja silti hän sanoo olevansa kiinnostunut minusta, maailman luonnollisimmasta naisesta. Mielestäni nuo pillusankarit metsästävät aina feikkejä.

Tavallaan en halua kategorisoida ketään naamavärkin perusteella, onhan hän jo aikuinen mies 35-v, ja varmasti tietää jo mitä haluaa, eikä kenestäkään voi päätellä motiiveja naaman perusteella. Joku osa minusta epäilee, ettei hän ole oikeasti edes kiinnostunut, toinen osa minusta sanoo, että eihän hän edes ole niin ihmeellinen. En tiedä, näen ihmiset tasavertaisina, mutta jostain syystä kuitenkin kohtelen äijykkää kuin hän olisi minua ylempänä. En tajua! Idioottimaista, ettei osaa luottaa toiseen jonkun naamavärkin perusteella, vaikka naamavärkki on loppujen lopuksi aika basic, kun useamman kerran katselee.

Hullua tämä elämä, sanon minä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 04:31"]Hommaa itsevarmuus kuntoon niin et hämmentyisi niin paljoa siitä että joku kiinnostuu sinusta.
[/quote]

Awwww tämä oli söpösti sanottu! Ap

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:35"]Äijykällä on ollut 20 kumppania mutta ne eivät ole olleet yhden illan hoitoja vaan lyhyempiä juttuja.
Taisi äijykältä lipsahtaa koko totuus.
Minä en keksi mitään yhden illan juttua lyhyempää juttua kuin huorissa käymisen, siihen on kai alle tunninkin taksat.
Sellanen pelimies sulla.
[/quote]

Voihan se olla tapailuakin. Minullakin on ollut lyhyempiä juttuja jotka eivät ole olleet yhden illan juttuja! Ap

Vierailija
2/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 04:33"][x] äijykkä
[/quote]

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 04:31"]Hommaa itsevarmuus kuntoon niin et hämmentyisi niin paljoa siitä että joku kiinnostuu sinusta.
[/quote]

Awwe tämä oli söpösti sanottu! (Se hukkui tekstin sekaan) ap

Vierailija
4/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän tarkemmin, mikä voi olla lyhempi panojuttu kuin yhden illan hoito. Varsinainen pikapanija, varmaan seisaaltaan seinää vasten satunnaisen vastaantulijan kanssa kadulla ... Miksi mulla tulee mieleen vain raiskaaja?

Vierailija
5/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 08:49"]Kerro vähän tarkemmin, mikä voi olla lyhempi panojuttu kuin yhden illan hoito. Varsinainen pikapanija, varmaan seisaaltaan seinää vasten satunnaisen vastaantulijan kanssa kadulla ... Miksi mulla tulee mieleen vain raiskaaja?
[/quote]

Häh, ei hän minusta sanonut, että lyhyempi KUIN. vaan lyhyempi juttu. Ei sillä että puolustelisin äijykkää, mutta faktat faktoina :-) ei muunnella sanoja! Ap

Vierailija
6/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äijykkä onkin kakkonen. On se toinenkin mies.

Vierailija
7/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu niin oudolta, että suhtaudun häneen ihan aidosti vähän välinpitämättömästi, että en yritä todellakaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vaan tuo toinen mies on minulle ykkönen, mutta kyllä äijykkäkin kiinnostaa ihmisenä jollain tavalla, ja nimenomaan ihmisenä. En halua hänestä munaa.

Vierailija
8/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
9/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää!

Vierailija
10/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan oudolta kun joku sanoo äijykkä. Naurattaa niin että kyyneleet valuu mutta ääntä ei tule. Outoa mutta hellyttävän hupaisaa. Kiitos. Äijykkä?!!

Vierailija
11/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:48"]Tuntuu ihan oudolta kun joku sanoo äijykkä. Naurattaa niin että kyyneleet valuu mutta ääntä ei tule. Outoa mutta hellyttävän hupaisaa. Kiitos. Äijykkä?!!
[/quote]

Äijykkä hän on :)

Vierailija
12/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai 20 seksikumppania vielä pelimiestä tee, kaukana siitä? Pelimiehethän kerää 20 kumppania jo yhdessä tai kahdessa sinkkuvuodessa. Jos mies on ollut ilman parisuhdetta vaikka 5 vuotta, niin uusi kumppani 3kk välein ei vielä ole paljoa. Jos mukaan lasketaan vielä ne pari oikeaa parisuhdetta ja ajaksi 10 vuotta, niin tapailemalla kahta kiinnostavaa uutta tyyppiä kertaa vuodessa pääsee jo noihin lukuihin.

Vierailija
13/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:05"]Ei kai 20 seksikumppania vielä pelimiestä tee, kaukana siitä? Pelimiehethän kerää 20 kumppania jo yhdessä tai kahdessa sinkkuvuodessa. Jos mies on ollut ilman parisuhdetta vaikka 5 vuotta, niin uusi kumppani 3kk välein ei vielä ole paljoa. Jos mukaan lasketaan vielä ne pari oikeaa parisuhdetta ja ajaksi 10 vuotta, niin tapailemalla kahta kiinnostavaa uutta tyyppiä kertaa vuodessa pääsee jo noihin lukuihin.
[/quote]

Yllätyin vain, koska pidin häntä sellaisena joka hauaa feikkibimbon näköisen naisen enkä tosissaan tajunnut loukkaavani, kun kerroin tunteistani toista kohtaan. En vain ymmärtänyt. Ja kun äijykkä on kuitenkin yleisesti hyvännäköinen niin ajattelin, että hän pitää itseään parempana kuin minua, koska olen niin luomu kuin olla ja voi. Pidän siis itsestäni luomuna, mutta ajattelin äijykän etsivän jotain heruttajaa.

Vierailija
14/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haluaa

Vierailija
15/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti on possibility, että äijykkä kuolailee bimboheruja. Se on itseleni turn offi, joten täytyy jatkossakin olla vähän varuillaan. Ja olenhan kuitenkin kinnostunut tästä toisesta(kin.)
Voi ei, vähän meinaa nolottaa kun mietin, kuinka ilkeä olen ollut äijykälle tajuamatta sitä itse.

Vierailija
16/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
17/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijykällä on ollut 20 kumppania mutta ne eivät ole olleet yhden illan hoitoja vaan lyhyempiä juttuja.
Taisi äijykältä lipsahtaa koko totuus.
Minä en keksi mitään yhden illan juttua lyhyempää juttua kuin huorissa käymisen, siihen on kai alle tunninkin taksat.
Sellanen pelimies sulla.

Vierailija
18/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako. Please.

Vierailija
19/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:35"]

Kappalejako. Please.

[/quote]

Tajutkaa vitun vammaiset, että mobiililla _ei saa_ kappalejakoja! t. Ap, joka on pitkästä aikaa t i e t o k o n e e l l a

Vierailija
20/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsevarmuus kuntoon niin et hämmentyisi niin paljoa siitä että joku kiinnostuu sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi