Olen hämmästymystynyt
Juttelin 35-vuotiaan äijykän kanssa ja pian selvisi, että olemme jutelleet joskus vuosia sitten aiemminkin mutta äijykkä ei muistanut sitä ja minä en muista juttelinko omana itsenäni vai feikkiprofiililla XD Oli miten oli, äijykkä on kertomansa mukaan pannut melkein 20 naisen kanssa, mutta ne eivät ole kuulemma olleet yhden illan hoitoja vaan jotain lyhyempiä juttuja. Totta vai ei, mistäs sitä tietää, mutta näin hän sanoi.
Heitimme aika paljon kaikkea seksiläppää, ja tämän takia kategorisoin äijykän kavereihin. Heitän toki avointa settiä mm. seksistä ihan kenelle tahansa, mutta en lähde heittämään alentavaa läppää sellaiselle, josta haluaisin miesystävän. Kaverille voi heittää ihan mitä tahansa paskaa.
Ulkonäöltään äijykkä on nuorekas ainakin niissä kuvissa jotka olen nähnyt, ja sellainen perushyvännäköinen joka miellyttää useimpien silmää.
No, koska kuvittelin meidän olevan jotain kaverin tapaisia tai sinne päin, niin kerroin avoimesti käyneeni tapaamassa toista miestä ja olevani kiinnostunut hänestä. Äijykkä vastasi jotain että aha okei.
Siinä sitten jatkoimme juttelua ja lopulta äijykällä alkoi keittää yli ja hän halusi lopettaa juttelun kanssani, koska olen kiinnostunut toisesta ja "pyörittelen miehiä." Mitä en siis mielestäni todellakaan tee.
Sain sitten puhutuksi järkeä äijykälle eikä hän sitten katkaissutkaan välejä, mikä oli kiva asia :) Enkä väitä, etten ole hänestä millään tasolla kiinnostunut, mutta jostain syystä sydämeni lepattaa eri tavalla toiselle miehelle, sellaiselle, jonka ulkonäkö on varmaan valtaosan mielestä ihan tavallinen ja perus, ehkä ei joidenkin makuun ollenkaan, vaikea sanoa. Rumaksi on vaikea kuvitella kenenkään hänet ajattelevan. Olipas looginen lause XD Mutta minä ajattelen häntä koko ajan ja hän on minun makuuni. Kiva hymy ja kaikkea... :)
Mutta tosiaan äijykän reaktio yllätti minut tosissaan, koska en _oikeasti_ ymmärtänyt, että hän on kiinnostunut. Hän sanoi minua hyvännäköiseksikin.
Sitten kun ihmeissäni kysyin äijykältä, että eikö me voida jutella, häh, niin äijykkä sanoi että ei hän mitään kavereita etsi.
Ymmärrän tietysti, että äijykkä voi olla kusettaja. Kukapa ei? Mutta kyllä hän aika vilpittömältä vaikuttaa.
En oikein osaa suhtautua äijykkään mitenkään. Hän on paneskellut monien kanssa, olen itsekin mutta en 20:n kanssa kuitenkaan, hän miellyttää satavarmasti useimpien silmää, ja silti hän sanoo olevansa kiinnostunut minusta, maailman luonnollisimmasta naisesta. Mielestäni nuo pillusankarit metsästävät aina feikkejä.
Tavallaan en halua kategorisoida ketään naamavärkin perusteella, onhan hän jo aikuinen mies 35-v, ja varmasti tietää jo mitä haluaa, eikä kenestäkään voi päätellä motiiveja naaman perusteella. Joku osa minusta epäilee, ettei hän ole oikeasti edes kiinnostunut, toinen osa minusta sanoo, että eihän hän edes ole niin ihmeellinen. En tiedä, näen ihmiset tasavertaisina, mutta jostain syystä kuitenkin kohtelen äijykkää kuin hän olisi minua ylempänä. En tajua! Idioottimaista, ettei osaa luottaa toiseen jonkun naamavärkin perusteella, vaikka naamavärkki on loppujen lopuksi aika basic, kun useamman kerran katselee.
Hullua tämä elämä, sanon minä.
[x] äijykkä