Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erehdyin pyytämään kassaneitiä treffeille

Vierailija
15.06.2015 |

Sanoi olevansa varattu. Ei siinä mitään, mutta nyt kun käyn tuossa kaupassa niin se aina virnuilee niin omahyväisen näköisenä. Pitikin sortua.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko blondit kassat hanakampia antamaan pakit?

Niille kai sataa eniten ehdotuksia ja eivät tunnut lämpenevän koskaan minulle

Vierailija
2/73 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 05:17"]

Mä olen vähän salaa ihastunut lähikaupan nuoreen myyjään. Monta kertaa aikonut avata suuni mutta en ole uskaltanut. Olen kyllä aika varma että hänen katseessaan on kiinnostunutta mutta mutta.. Onhan se noloa.

[/quote]

Sama vika Rahkaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:53"]

Tuttu mies on niin epätoivoinen luuseri, ettö pokaa vaan kassaneitejä jokaista vähänkin OK pyytää treffeille.

[/quote]

Härskiä yritystä, kun se tietää, että ne kassat ei voi juosta karkuunkaan siitä tilanteesta. :D

Vierailija
4/73 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pyydettiin kerran tai pari suoraan treffeille, en lähteny koska olin varattu mutta pahalta tuntui kieltäytyä!

Känniläisiltä on tullut kommenttia mutta ne menee aina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Ap:lle - jos olet kohteliaasti pyytänyt ulos niin itse hymyilisin ainakin siitä syystä että onnistuit piristämään päivääni, ja mielelläni jatkossakin palvelen sinua!

Olen itse pyytänyt kassapoikaa ulos ja kimpassa ollaan edelleen. Otti kyllä aikansa, 7kk pyörin siellä kaupassa aina jollain tyhjänpäiväisellä vedenhakukeikalla ennen ku uskalsin :D

Vierailija
5/73 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupan kassana ja omalla kohdallani koen, että treffipyyntöihin tai vastaaviin suostuminen olisi epäammattimaista, eikä niin kuulu tehdä työaikana. Muutenkin minulle on tärkeää erottaa työ ja vapaa-aika toisistaan, enkä siksi myöskään pidä asiakkaiden liian henkilökohtaisiin asioihin menevistä kysymyksistä ja uteluista. Minua on moni asiakas kehunut ja ylistänyt ystävällisyyttäni töissä, mutta vapaa-aikana olen kuin täysi vastakohta ja olen mieluiten yksin ja hiljaa, joten treffipyynnön esittäjä ei jää kieltäytessäni mistään paitsi. Lisäksi paras hetki mielestäni treffipyynnön esittämiseen ei ole hetki, jolloin toinen osapuoli on sellaisessa asemassa, että ei voi sanoa todellista mielipidettään eikä pääse tilanteesta pois. Tai siis varmaan jokin toinen tilanne, jossa molemmat osapuolet olisivat tasa-arvoisemmassa asemassa, olisi parempi.

Mutta sanon vielä, että ei siitä nyt nolostua tarvitse ja vaihtaa kassaa, jos on samanlainen tilanne kun ap:lla. Nuo treffipyynnöt tulee otettua keveinä heittoina, vitseinä, eikä itselleni ainakaan ole jäänyt sen tarkemmin mieleen kuka niitä tarkalleen sanoi. Kaupassa kun asiakkaiden vaihtuvuus on niin suurta, niin ei jää helposti kasvot mieleen.

Vierailija
6/73 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uutta AP?

Vierailija
7/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneitien kommentteja aihepiiristä?

Vierailija
8/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemen on kylvetty, odota kun se jää itämään. Ole vain kuin et olisi olevinaankaan.

Vierailija
9/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneitejä lähestyvät vain ne luuserit, joiden (ehkä työkkäritädin ohella) ainoa sosiaalinen kontakti se kassaneiti on.

Vierailija
10/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssään olevaa asiakaspalvelijaa ei pyydetä treffeille. Kiitos.

terv. kassaneiti

Vierailija
11/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]

Kassaneitien kommentteja aihepiiristä?

[/quote]

Koin itse numeroiden pyytelijät ja treffejä ehdottavat melko ahdistavaksi. Asiallisia ja vilpittömiä pyyntöjä toki tuli harvemmin, mutta kun sitä spugejen lirkuttelua ja poikaporukoiden huutelua sekä limaisten ukkojen ehdottelua sai kuunnella päivät pitkät, alkoi kaikenlainen miesten taholta tuleva ylimääräinen huomio töissä tuntua vastenmieliseltä. Kassalla kun et voi sanoa vastaan kuten vapaa-ajalla voisit, vaan täytyy olla se aspan pokerinaama päällä.

Vierailija
12/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehuin vasta kassaneidin paitaa. Kassaneiti vain urahti. Höh. Yritin vain kehittää sosiaalista rohkeutta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
13/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiakaspalvelussa niitä ehdotuksia välillä tulee, joku jopa kaivoi mun henk.koht puh.numeron tietoonsa ja lähetteli siihen treffipyyntöjä, ihan asiallisia toki ja lopetti kun ilmoitin että oon varattu. Mutta siis en itse oo pitäny kevyttä flirttiä minään pahana, päinvastoin piristäähänse päivää, toki mauttomat jutut on asia erikseen...
Ja arvostan kyllä ap:n rohkeutta, itse en varmaan pystyisi samaan, jos siis oisin jostain miehestä niin kiinnostunut, että treffeille haluaisin

Vierailija
14/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spugejen ja muiden hörhöjen limaiset ehdottelut ällöttää, se kun vasta vituttaakin ettei voi edes sanoa mitään nasevaa takaisin töissä ollessa.
.
Jos olet oikeasti kunnollisen näköinen ja oloinen tyyppi, niin kyllähän siitä imarreltu olo tulee.
.
Eli kassatytön hymyily sinulle ap riippuu kumpaan kastiin kuulut. Mikäli kuulut kakkoskuvailuun niin hän hymyilee sinulle vain siksi, että on imarreltu.
.
Kassaneiti 21

Vierailija
15/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siitä otettu olo kun treffeille pyydetään, mutta kun satun olemaan varattu ja sen kohteliaasti asiakkaalle ilmoitan, niin eipähän tarvitse sitä asiakasta enää nähdä, ärsyttää. Siinä ei ole mitään noloa! Itse ainakin arvostan näiden miesten rohkeutta, uskaltavat kysyä. Tosin vaikka olisinkin sinkku, en silti lähtisi treffeille, itse kun en todellakaan ole vapaa-ajalla samanlainen kuin töissä, jossa ei saa sanoa kenellekkään vastaan. Vapaa-ajalla myös kiroilen kuin merimies, voisi tulla yllätyksenä miesparoille kun niin kiltiksi ja ystävälliseksi koettu myyjä päästelee ties mitä suustaan!

Vierailija
16/73 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:04"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 05:17"]

Mä olen vähän salaa ihastunut lähikaupan nuoreen myyjään. Monta kertaa aikonut avata suuni mutta en ole uskaltanut. Olen kyllä aika varma että hänen katseessaan on kiinnostunutta mutta mutta.. Onhan se noloa.

[/quote]

Onko se kannelmäen prisman myyjä?

http://www.vauva.fi/keskustelu/4415342/ketju/kannelmaen_prismassa_on_kaikkien_aikojen_paras_kassaneiti
[/quote]

Ei. :D Helsingissä kylläkin.

Vierailija
17/73 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies on niin epätoivoinen luuseri, ettö pokaa vaan kassaneitejä jokaista vähänkin OK pyytää treffeille.

Vierailija
18/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kokemuksia muilla? Onnistiko vai jouduitteko vaihtamaan vakikauppaa?

Vierailija
19/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niille enää uskalla päivääkään sanoa. Tiedä millä pippurisuihkeella kohta sohottavat.

Vierailija
20/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannella kysymällä se jo suostuu. Psykologinen fakta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan