Erehdyin pyytämään kassaneitiä treffeille
Sanoi olevansa varattu. Ei siinä mitään, mutta nyt kun käyn tuossa kaupassa niin se aina virnuilee niin omahyväisen näköisenä. Pitikin sortua.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:46"]
Törmäsin myyjänä ollessani usein erääseen herrasmieheen. Juteltiin monet kerrat ja jotakin tuntui olevan... En ikinä kuitenkaan ikinä saanut tietää edes hänen etunimeään ja nyt olen muuttanut muualle joten se siitä.
[/quote]
Tätä sattuu. Joskus vaan ei tiedä, mitä olisi korrektia sanoa ja mitä ei. Ihmisiä on hankala tulkita.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]Kassaneitien kommentteja aihepiiristä?
[/quote][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]Kassaneitien kommentteja aihepiiristä?
[/quote]
Minä olisin suostunut. Välillä salaa toivon, että joku asiakkaistani pyytäisi ulos. Olen itse näissä asioissa ujo, mutta muuten ihan mukava, sekä sisäisesti että ulkoisesti. 
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]Kassaneitien kommentteja aihepiiristä? [/quote][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]Kassaneitien kommentteja aihepiiristä? [/quote] Minä olisin suostunut. Välillä salaa toivon, että joku asiakkaistani pyytäisi ulos. Olen itse näissä asioissa ujo, mutta muuten ihan mukava, sekä sisäisesti että ulkoisesti.
[/quote]
Ooh. Ihan, jotta tietäisi, millaisista kassoista haaveilla niin kerrotko suurin piirtein:
ikä?
kokopäiväinen vai osa-aikainen (opiskelija)?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]Kassaneitien kommentteja aihepiiristä?
[/quote][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]Kassaneitien kommentteja aihepiiristä?
[/quote]
Minä olisin suostunut. Välillä salaa toivon, että joku asiakkaistani pyytäisi ulos. Olen itse näissä asioissa ujo, mutta muuten ihan mukava, sekä sisäisesti että ulkoisesti.
[/quote]
SAMA!
Olen hotellissa vastaanottovirkailija ja itse otan myös ihan täysin vitsillä kyllä noi kosinnat ja treffipyynnöt ja unohdan ne myös samantien. Eri asia jos kyseessä olisi joku omanikäinen söpö poika, niin voisin harkita.
Anna ihmisen tehdä työnsä rauhassa. Jos vapaa-ajallaan törmäätte niin voit pyytää ulos, mutta työajalla iskeminen on ahdistavaa.
- ent. kassatyöntekijä
Ok. Eli kassaneitien kanssa sanotaan vain päivää/hei/terve/näkemiin.
Kierrän kaukaa kaikki miehet joiden sanavarastoon kuuluu "kassaneiti"
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:29"]
[/quote]
Suosit sanaa rahastusbööna? veloittajadaami? maksutoimenpidetantta?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:42"]
[/quote]
[/quote]
Kassa, kassatyöntekijä tai myyjä riittää. Ei tarvitse puhua kuin idiootti, vaikka sellainen onkin.
Mä olen vähän salaa ihastunut lähikaupan nuoreen myyjään. Monta kertaa aikonut avata suuni mutta en ole uskaltanut. Olen kyllä aika varma että hänen katseessaan on kiinnostunutta mutta mutta.. Onhan se noloa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:42"]
[/quote]
[/quote]
Kassa, kassatyöntekijä tai myyjä riittää. Ei tarvitse puhua kuin idiootti, vaikka sellainen onkin.
[/quote]
Kassamukavanuorinainenjonkakanssahaluaisintreffeille ei oikein istu suuhun, joten kassaneiti on vallan toimiva korvike josta käy asia tarpeeksi selvästi ilmi.
Kassaneidillä ja myyjällä ei muutenkaan ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:21"]
Uutta matoa koukkuun, pyydä sen kuullen jotain sen työkaveria treffeille.
[/quote]Tee toki tämä, jos haluat itsellesi pellen maineen koko kaupan sisällä.
[/quote]
Juuh,
nyt menet jonkun muijan kanssa sinne kauppaan seuraavaksi. Ihan sama kenen, lainaa vaikka siskoa jos ei ihan taapero ole.
[/quote]
Miksi? Sitten saa vielä pettäjän maineen. Näin aiheutat itsellesi pahemman tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 05:17"]
Mä olen vähän salaa ihastunut lähikaupan nuoreen myyjään. Monta kertaa aikonut avata suuni mutta en ole uskaltanut. Olen kyllä aika varma että hänen katseessaan on kiinnostunutta mutta mutta.. Onhan se noloa.
[/quote]
Onko se kannelmäen prisman myyjä?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:09"]Minä kehuin vasta kassaneidin paitaa. Kassaneiti vain urahti. Höh. Yritin vain kehittää sosiaalista rohkeutta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Jos se oli neandertali ja siksi urahtelee? Olisit urahtanut miehekkäästi ja rohkeasti takaisin. Olisi tunnistanut sinut kaltaisekseen ja heti ollut kiinnostuneempi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:04"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 05:17"]
[/quote]
Onko se kannelmäen prisman myyjä?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4415342/ketju/kannelmaen_prismassa_on_kaikkien_aikojen_paras_kassaneiti
[/quote]
Ei voi olla Helsingissä hyviä naisia! (Kannelmäki on Helsinkiä.)
T: Helsinkiläinen nainen
Törmäsin myyjänä ollessani usein erääseen herrasmieheen. Juteltiin monet kerrat ja jotakin tuntui olevan... En ikinä kuitenkaan ikinä saanut tietää edes hänen etunimeään ja nyt olen muuttanut muualle joten se siitä.