Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erehdyin pyytämään kassaneitiä treffeille

Vierailija
15.06.2015 |

Sanoi olevansa varattu. Ei siinä mitään, mutta nyt kun käyn tuossa kaupassa niin se aina virnuilee niin omahyväisen näköisenä. Pitikin sortua.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:09"]

Minä kehuin vasta kassaneidin paitaa. Kassaneiti vain urahti. Höh. Yritin vain kehittää sosiaalista rohkeutta.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Sitä M-paitaa XS-kokoisen tytön päällä, missä luki S-market Hevokuusi?

Vierailija
42/73 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa sanavalinta. Kassa on varattu. Hän ei kertonut että ei kaipaa seuraa tai että hän ei olisi sinusta kiinnostunut. Mahkuja on vielä. Pallo on nyt hänellä. Joku kaunis päivä hän voikin pyytää sinua treffeille tai vihjaa sitten kun odottaa uutta pyyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:29"]

Kierrän kaukaa kaikki miehet joiden sanavarastoon kuuluu "kassaneiti"

[/quote]

No sitten riittää kierrettävää. Minusta kassa on se rahastuspaikka ja siellä tiskillä istuu kassaneiti tai -rouva, sekä nykyisin yhä useammin -mies

Vierailija
44/73 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat kassaneidit on hoitaja- kätilö - lääkisopiskelijoita. Kerro mitä itse teet? Inssit on se in!

Vierailija
45/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoja paikalla?

Vierailija
46/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]Kassaneitien kommentteja aihepiiristä?
[/quote]
Itseänikin on pyydetty treffeille joitakin kertoja ja koen nuo tilanteet ainoastaan kiusallisina. Myyjä on tekemässä töitä, mutta nähdään ilmeisesti vapaana riistana, koska työnkuvaan sattuu kuulumaan hymyily ja ystävällisyys.

Vierailija
47/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 05:54"]Kassaneidillä ja myyjällä ei muutenkaan ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
[/quote]
Kassa on myyjä.

Vierailija
48/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:10"]No asiakaspalvelussa niitä ehdotuksia välillä tulee, joku jopa kaivoi mun henk.koht puh.numeron tietoonsa ja lähetteli siihen treffipyyntöjä, ihan asiallisia toki ja lopetti kun ilmoitin että oon varattu. Mutta siis en itse oo pitäny kevyttä flirttiä minään pahana, päinvastoin piristäähänse päivää, toki mauttomat jutut on asia erikseen...
Ja arvostan kyllä ap:n rohkeutta, itse en varmaan pystyisi samaan, jos siis oisin jostain miehestä niin kiinnostunut, että treffeille haluaisin
[/quote]
Tuo on vaan jo pelottavaa. Itse pyytäisin jo ekan viestin jälkeen olla ottamatta yhteyttä ja uhkaisin poliisilla jos ei usko.

Vierailija
49/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joku heittelee noita treffikutsuja tosissaan? Olen aina ottanut asiakkaiden treffikutsut ja kosinnat lähinnä vitsinä. Niitä tulee asiakaspalvelussa niin paljon, ettei tule edes mietittyä, voisiko toinen olla kiinnostava. Muutenkin se tilanne on sellainen, ettei kyllä yhtään kiinnostaisi vaihdella mitään numeroita työkavereiden ja muiden asiakkaiden edessä. Kokisin sen todella vaivaannuttavaksi ja epäammattimaiseksi.

Vierailija
50/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun otti eräs tapaus Facebookin kautta yhteyttä, omaan sen verran harvinaisen etunimen että löytyi helposti. Tämän jälkeen pitkään kieltäydyin käyttämästä nimikylttiä, joku yksityisyyssuoja myyjälläkin pitää olla.

Vierailija
51/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen mies. Jos menen yhteen kirjakauppaan huomaan aina että eräs minun ikäiseni naismyyjä välillä tulee viereen hymyilemään ja vaikuttaa jotenkin kiinnostuneelta. Olisin itsekin kiinnostunut mutta mitä mun pitäisi tehdä etten nolaisi itseäni?

Vierailija
52/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Olen lukenut aiemmin keskusteluita, että joku nainen on ihastunut miesmyyjään ja haluaisi pyytää tätä treffeille. Kukaan ei ole niissä keskusteluissa tuonut esiin, että joo, se on limaista, ällöttävää ja epätoivosta. Sitten kun sukupuolet käännetään toisinpäin, se onkin ihan järkyttävää. Ymmärrän kyllä jotkut juoppojen irstaat ehdottelut, mutta jos ihan asiallisen oloinen mies pyytää treffeille nätisti, minulle se olisi vain kohteliaisuus ja olisin hyvin imarreltu. Se vaatii paljon rohkeutta ja musta on hienoa, että joku uskaltaa näin tehdä sukupuolesta riippumatta. Ei se treffeille kysyminen tarkoita, että kassat olisivat vapaata riistaa. Joku näkee sen pelkän kassan sijaan kiinnostavan ihmisen.

Vierailija
53/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:04"]

Häh? Olen lukenut aiemmin keskusteluita, että joku nainen on ihastunut miesmyyjään ja haluaisi pyytää tätä treffeille. Kukaan ei ole niissä keskusteluissa tuonut esiin, että joo, se on limaista, ällöttävää ja epätoivosta. Sitten kun sukupuolet käännetään toisinpäin, se onkin ihan järkyttävää.

[/quote]

Tästä tulikin mieleen, että kun olin komeana nuorena miehenä tovin asiakaspalvelijana ja siis ystävällinen, muutama nainen otti sen liian tosissaan. Torjuin heidät kohteliaasti ja... tadaa... sain heiltä sen jälkeen aika vihamielistä kohtelua ja kuulinpa myöhemmin heidän minua myös homoksi väittäneen. Nuorena miehenä tulin antaneeksi pakkeja toki myös baarissa ja opiskelupaikalla - ja sielläkin naiset usein selittivät kiinnostukseni puutteen sillä, että olen varmaan homo, kun ei nainen kuin nainen kelpaa.

m39

Vierailija
54/73 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:04"]

Häh? Olen lukenut aiemmin keskusteluita, että joku nainen on ihastunut miesmyyjään ja haluaisi pyytää tätä treffeille. Kukaan ei ole niissä keskusteluissa tuonut esiin, että joo, se on limaista, ällöttävää ja epätoivosta. Sitten kun sukupuolet käännetään toisinpäin, se onkin ihan järkyttävää.

[/quote]

Tästä tulikin mieleen, että kun olin komeana nuorena miehenä tovin asiakaspalvelijana ja siis ystävällinen, muutama nainen otti sen liian tosissaan. Torjuin heidät kohteliaasti ja... tadaa... sain heiltä sen jälkeen aika vihamielistä kohtelua ja kuulinpa myöhemmin heidän minua myös homoksi väittäneen. Nuorena miehenä tulin antaneeksi pakkeja toki myös baarissa ja opiskelupaikalla - ja sielläkin naiset usein selittivät kiinnostukseni puutteen sillä, että olen varmaan homo, kun ei nainen kuin nainen kelpaa.

m39
[/quote]
Samaa toistuu naisillekin. Itsekin olen saanut kuulla olevani lesbo samasta syystä. Käskin tämän jälkeen pihalle jos ei juttujen taso parane, näytti erittäin hämmästyneeltä kun myyjän ei tarvitsekaan kuunnella mitä tahansa paskaa.

Vierailija
55/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa. Niitä riittää. Samoin kuin kassaneitejä. 

Vierailija
56/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta matoa koukkuun, pyydä sen kuullen jotain sen työkaveria treffeille.

Vierailija
57/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa ja lopeta se aspojen ahdistelu. Työhön kuuluva hymy ja kohteluaisuus eivät ole merkkejä yksityiselämän kiinnostuksesta sinua kohtaan.

Vierailija
58/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet yrittämisestä! Eihän se välttämättä edes varattu ole, mutta pääasia kuitenkin on, että olit rohkea ja kysyit! Iso plussa +

Vierailija
59/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:21"]

Uutta matoa koukkuun, pyydä sen kuullen jotain sen työkaveria treffeille.

[/quote]Tee toki tämä, jos haluat itsellesi pellen maineen koko kaupan sisällä.

Vierailija
60/73 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanpa nyt niiden kassojen olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi