Nyt löytyi ehkä pahin "normaalien" mustapäiden puristeluvideo
Kommentit (33)
Toi voisi olla aika kiva työ. Kuinkahan usein sen asiakkaiden pitää käydä hoidossa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:17"]Myytiin ainaki joskus. En vaan yhtään tiedä mistä, sain ellasen joku 8v sitte. Oli ihan paras! Oikeesti, sillä sai ihan kaikki finnit pois.
[/quote]
Mä ostin vajaa puoli vuotta sitten citymarketista. Komedoraudan nimellä myydään ja hintaa joku vajaa 10€ muistaakseni
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:17"]Myytiin ainaki joskus. En vaan yhtään tiedä mistä, sain ellasen joku 8v sitte. Oli ihan paras! Oikeesti, sillä sai ihan kaikki finnit pois. [/quote] Mä ostin vajaa puoli vuotta sitten citymarketista. Komedoraudan nimellä myydään ja hintaa joku vajaa 10€ muistaakseni
[/quote]
Kiitos! Nyt vaan mietin, että kehtaanko lätkäistä sen kassahihnalle :D
kiitos 16!
noiden skin tagien leikkaaminen saksilla oli ällöä. mustapäiden ronkkiminen on ihanaa!
Miksi minä en saanut mitään tulemaan tuollaisella raudalla? Mikä se tekniikka oikein on?
Tykkäävätkö naiset niin paljon finnien puristelusta siksi kun eivät voi ejakuloida, kuten miehet? Korvaavat sen tuolla?
Mitä sanoisi Freud.
Miten hemmetissä iho menee tuollaiseen kuntoon??! Joku sairaus?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:00"]Miten hemmetissä iho menee tuollaiseen kuntoon??! Joku sairaus?
[/quote]
Niinhän tuossa videon kuvauksessa sanotaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:50"]
Tykkäävätkö naiset niin paljon finnien puristelusta siksi kun eivät voi ejakuloida, kuten miehet? Korvaavat sen tuolla?
Mitä sanoisi Freud.
[/quote]
Freud pukkaa horsmaa. Hänellä ei ole mitään sanottavaa, koska hänen kehityskaarensa on hyytynyt.
Nostetaanpas tämä aamuvirkkujen palstaislijoiden iloksi. Itse näin yölläkin puristelu-unia, kun katsoin yöllä osat 1-5 perä perään ennen nukkumaanmenoa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:17"]
En uskalla katsoa, vaikka kiinnostaakin! :D Onko tosi ällö?!
[/quote]
Ei ole niin ällö, ettei voisi katsoa.