Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Ultimate Poikaystävä?

Vierailija
14.06.2015 |

Olen siis 20-vuotias nainen ja seurustelen 21-vuotiaan miehen kanssa toista vuotta. Täällä saa välillä lukea valitusvirsiä ja trolleja muiden onnettomista suhteista joten kerron oman tilanteen.

Poikaystäväni opiskelee hyvällä menestyksellä päivät yliopistolla, ja tekee kotoa käsin 2-3 tuntia illassa viitenä päivänä viikossa töitä. Hän menestyy opinnoissaan ja työ liittyy niihin.

Hän huomioi kaikki toivomukseni ja pitää tarkkaan kirjaa omista lupauksistaan minulle. Hän ei ole pettänyt ensimmäistäkään lupausta koko sinä aikana kun olemme olleet yhdessä. Päinvastoin, hän tiettävästi valehtelee jopa omille vanhemmille jos joku heidän juttu tulisi muuten väliimme.

Kun miehellä on kuitenkin lähipäiviä töissä (eli joutuu työskentelemään yhtiön tiloissa), hän on jossain määrin tekemisissä naispuolisten kolleegojen kanssa. Aina joskus tulee mieleen pettämisen mahdollisuus mutta hän ei koskaan saa raivaria tai ala selittämään mitään jos kysyn miten töissä meni vaan saan aina varmoja, johdonmukaisia vastauksia.

Poikaysstäväni ei myöskään juo humalahakuisesti tai tupakoi vaan harrastaa enemmän liikuntaa.

Että mitä muut sanoo? Onko teillä asiat yhtä hyvin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori alapeukku tuli vahingossa. Kyllä mullakin tuossa iässä voisin sanoa, mutta nauti nyt hyvä ihminen kun siltä tuntuu.

Vierailija
2/2 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kuin toisimmelle tehdyt. Tykätään monesta samasta asiasta ja vietetään paljon aikaa yhdessä. Aina riittää puhuttavaa ja meillä on joka päivä todella hauskaa. Avomieheni on älykäs, mutta ei liian tylsä vaan todella todella hauska ja witty. Hän kertoo miten ihana olen monta kertaa päivässä ja sanoo rakastavansa minua koko ajan. Saab kahvit sänkyyn joka päivä ja hän passaa minua vähän liikaakin :D Toki minä myös häntä, mutta hän on vaan niin paras. 22 ja 31v ollaan. Toki olemme temperamenttisia kummatkin joten ei tää pelkkää ruusuilla tanssimista, mutta ihme olis jos ei ikinä olisi erimielisyyksiä
.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi