Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmeessä gynekäynnillä kysytään

Vierailija
05.02.2022 |

että onko parisuhteessa?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kysytty mutta on kysytty onko ollut yhdyntöjä ja sanoin että ei.

Vierailija
22/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin tarttuvia tauteja jos partneri vaihtuu viikon välein kuin että jos on vakikumppani. Ja mun gyne kysyy aina onko aktiivista seksielämää vaikka olen naimisissa. Naisgyne jos nyt jotakuta kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytte gynellä edes?

Iso terveyskontrolli, siihen kuuluu gyn. Joka toinen vuosi, se on eräänlainen vakuutus että kaikki on hyvin.

Vierailija
24/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin n. 15v sitten, että onko mulla useampia suhteita??? Siis Täh, olin pitkäaikaisessa ihan yksiavioisessa suhteessa, ja olen saman miehen kanssa edelleen. Menin hämilleni, niin tympeän oloinen nainen alkoi saarnata, että jos on suhteessa useamman kanssa, niin se ei ole oikein kenellekään ja tautivaara jne..... Tais olla viimeiset pillerit jotka hain......

Vierailija
25/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mult kysyttiin onko ollut hiivaa, vaikka en valitellut sen tyyppisistä oireista ollenkaan. Enkä näe miksi olisi ellei joku tahalleen pirskotellut päälle sellasta.

Vierailija
26/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaidoton kysymys. On parisuhteita, joissa ei ole yhdyntöjä. Parisuhde ei myöskään välttämättä tarkoita, etteikö voisi olla vaihtuvia muita kumppaneita. Jos lääkärin pitää mielestään tietää, onko seksiä tai uusia kumppaneita, pitää kysyä juuri niitä asioita.

Vierailija
27/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kysytty, olen kohta 67 v, gynekologilla käynyt 15 vuotiaasta säännöllisesti.

Vierailija
28/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vielä jatkaa.... Käynyt niinkin..... kun kävin kerran yksityisellä hakemassa pillerireseptiä, vaikka maksoi maltaita. Vanhempi nainen kysyi tutkimusta tehdessään, että olenko Neitsyt? Mitä ihmettä se hänelle kuului???!?

Vierailija
29/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljoa aikaa kun täällä valitettiin siitä miksi EI KYSYTÄ seksuaalielämästä mitään, sen kuin survaistaan instrumentit sisälle, vaikka kyseessä saattaa olla neitsyt, tai vuosia/vuosikymmeniä nuohoamatta ollut potilas, jota jännittää kun jotain tungetaan sisälle. 

Että ei kai tuossakaan ammatissa voi koskaan toimia oikein?

Vierailija
30/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei kerran kysytty mitään seksielämästä ja ihan toisentyyppisissä asioissa olin, taisi olla sektion jälkitarkastus. Lääkäri oli määränny sitten labraan jonkun sp taudin testin, siis joidenkin tavallisempien testien ohella. Siihen labrahoitajakin et onko tuo jotenkin aiheellinen ja mä olin et täh ei ollu puhetta tuollaisesta testistä.

Testiä ei tehty eikä kyllä ollut oireitakaan mitään. En tiiä sitten, ehkä lääkäreillä on joskus jotain kuudennen aistin aistimuksia.

Vierailija
31/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos miehet kävisi lääkärille selvittelemässä seksielämäänsä 🙄 Tuskin.

Vierailija
32/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sama partneri? Mitä se kellekään kuuluu. 

Miksi menet gynelle, jos ei ole mitään tarvetta?

Vierailija
33/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa alkoi kerran yksi ulkomaalaistaustainen opiskeluth:n lääkäri melkein vänkäämään, että olenko pannut vai en. Olin neitsyt (joo, ehkei se sitten kovin yleistä ole siinä iässä, 26 olin muistaakseni silloin), mutta vänkäsi vain, että ihanko oikeasti et ole ollut yhdynnässä, voit kyllä kertoa, lässyn lää...paljasti sitten kysyvänsä siksi, että mahtuuko välineet. Olin siinä vaiheessa jo niin vittuuntunut, että totesin, että olen itseäni kuitenkin vuosia tyydyttänyt, joten tiedän, että mahtuu. No, papakoettakaan ei osannut ottaa kunnolla, vaan se piti mennä sitten ottamaan myöhemmin terveydenhoitajalle.

Vierailija
34/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytte gynellä edes?

Iso terveyskontrolli, siihen kuuluu gyn. Joka toinen vuosi, se on eräänlainen vakuutus että kaikki on hyvin.

Työterveydessäkö?

Vierailija
35/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne käy. Jos menee setvimään välineenkäyttöä ja sen ongelmia, niin aika herkästi kysellään, että tuttuun vai tuntemattomaan ujutat ja miten usein.

Vierailija
36/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nekin käy siinä vaiheessa, kun alkaa tatti kuplia. 

Vierailija
37/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urologit on olemassa..kröhöm..

Vierailija
38/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa alkoi kerran yksi ulkomaalaistaustainen opiskeluth:n lääkäri melkein vänkäämään, että olenko pannut vai en. Olin neitsyt (joo, ehkei se sitten kovin yleistä ole siinä iässä, 26 olin muistaakseni silloin), mutta vänkäsi vain, että ihanko oikeasti et ole ollut yhdynnässä, voit kyllä kertoa, lässyn lää...paljasti sitten kysyvänsä siksi, että mahtuuko välineet. Olin siinä vaiheessa jo niin vittuuntunut, että totesin, että olen itseäni kuitenkin vuosia tyydyttänyt, joten tiedän, että mahtuu. No, papakoettakaan ei osannut ottaa kunnolla, vaan se piti mennä sitten ottamaan myöhemmin terveydenhoitajalle.

No tuohan on hyvä asia, että edes kysyy. Minä menin sun ikäisenä neitsyenä gynelle eikä kysytty mitään. Ja joo, olin itsetyydyttänyt kyllä, mutta en siten että olisin laittanut jotain sisälleni. Ja sattui oikeasti!

Vierailija
39/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö papakoe neitsyelle?

Vierailija
40/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö papakoe neitsyelle?

Iho-ongelmien vuoksi määrättiin pillerit ja kyllä ne tuon tutkimuksen vaati ennen kuin sai reseptin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi