Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa koettua: vessapaperimummo

Vierailija
14.06.2015 |

Olin kassan jonossa odottamassa vuoroani, kun yhtäkkiä minut jonossa ohitti mummo ihan pokkana vessapapereineen :o Kaikki aina valittavat nuorison huonosta käytöksestä, mutta kyllä sitä näköjään mummotkin osaavat

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei muuten yhtään haittaa että eläkeläisiltä leikkaavat! T.nro 17

Vierailija
22/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:55"]Mummot on pahimpia, vaativat kyllä muilta hyviä käytöstapoja, mutta kuvittelevat että heidän ei tarvi käytöstapoja noudattaa. Saa ohittaa kassajonossa, saa jäädä käytäville tientukkeeksi jne. Eikä niille saa huomatuttaa, ei, koska he ovat iäkkäitä ja heillä on oikeus.

Joskus tekis mieli ottaa kärryjen kanssa vauhtia ja pistää mummoa ja pappaa lakoon kuin keiloja. Siis kun ne porukalla on keskellä kaupan käytävää juttelemassa, eivätkä tee elettäkään väistääkseen. 
[/quote]
Mun pitikin kirjoittaa ihan samaa tuosta kaksinaismoralismista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palautan etuilevat mummot jonon päähän odottamaan vuoroaan. Etuillessaan he yrittävät olla huomaamatta jonoa liihottaessaan ohi kaukainen katse silmissään, mutta ei onnistu minun kanssani.

Vierailija
24/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Vaasan rautatieasemalla oli ruuhkaa ja juna juuri lähdössä, junaan menossa paljon opiskelijaikäistä porukkaa. Itse olin menossa ostamaan lippua myöhemmin menevään junaan, joten päätin että otan vuoronumeron vasta sitten kun seuraavaan junaan menevät on saaneet asiansa hoidettua. Eikös ovesta pörhältänyt hienosti pukeutunut 60+ leidi ja meni siitä röyhekästi suoraan lippukassalle, koska oli junaan kiire. Siinä selvisi, kun lippua osti, että oli eläkkeellä, sen verran kuuntelin kun hämmästyin moista käytöstä. Tästä nyt on jo pari vuotta aikaa, mutta jäi mieleen. Olisihan siinä jonkun pitänyt puuttua. Opiskelijaraukat sitten joutuvat maksamaan ylimääräistä, kun joutuvat ostamaan lipun junasta. Toki pitäisi tajuta, että ruuhka-aikana ei lippua välttämättä saa nopeasti, mutta kokemattomat eivät ehkä ruuhkia osaa ennalta ajatella. Eläkeläinen olisi kyllä voinut ostaa lippunsa ajoissa. 

Vierailija
25/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, mummot on kyllä pahimpia :D Mua ei ole KOSKAAN etuillut mikään muu ihmisryhmä kun mummot. Ai niin ja kerran yksi pappa. Mutta vanhukset enivei. Ne on jotenkin niin velmuja, muka huomaamattomasti tulee siihen ja kirkkain silmin katsoo ihan kun ei olisi mitään väärää tehnytkään :D Bussiinrynnijämummot ovat pahmpia (asun Tampereella), siis ihan joka kerta kun keskustassa nouset bussiin niin vähintään yksi mummo kyynerpäineen rynnii ohitse :D Argh.

Vierailija
26/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:57"]

Juuri oli juttua ranskalaisista jotka ei jonota koskaan. Suomalainen lapsi ei päässyt liukumäkeen kun kaikki ohitti.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Kaikkialla muualla lapset osaavat käyttäytyä.

Tämä oli sitten jotain sarkasmia tai ironiaa tai jotain sinne päin. Kerran oli kotimaisessa ravintolassa ranskaa puhuva perhe ja se penska oli muuten tosi kärsimätön. Kulki ympäriinsä ja kysyi koko ajan milloin ruoka tulee (osaan rasnkan alkeita hitusen). Eikä vanhemmat välittäneet oikein mitään. Meni kyllä ohi aiheen, mutta piti saada kertoa. 

[/quote]

Joo tuo huvittaa itseänikin kun aina ihmiset luulee että ULKOMAILLA on jotenkin paljon  hienompia ja paremmin käyttäytyviä lapsia, noin kategorisesti. Oman käsitykseni mukaan niitä on lähinnä saksankielisissä maissa. 

Sen sijaan esim. Ranska, Italia, Espanja on paikkoja joissa kukaan ei edes huomaa tuollaista käytöstä kun aikuiset on keskittyneet omaan möykkäämiseensä ja toistensa päällepuhumiseen niin paljon ettei jotain lasten juoksentelua tai ääntelyä edes huomaa. Itse viihdyn paremmin sellaisessa kulttuurissa kuin suomalaisessa tai saksalaisessa kovin säntillisessä.

Vierailija
27/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mummo alkoi ritiovaunussa hakkaamaan kepillä jalkoihin kun istuin sen viereen. Niitä on käsittämättömiä tyyppejä liikkeellä.

Vierailija
28/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viittikö haukkua mummoja. Ne on usein niitä vanhoja ja sairaita, jotka tuskissaan vahingossa etuilevat.

Vierailija
30/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille oikeasti ole muita ihmisiä ihan täysin olemassa, jos aivoissa on madonreikiä. Tätä ei vain ennen maailmassa ole huomannut, kun niitä harvoja vanhoja on pyydetty menemään jonon eteen. Eihän lastakaan laiteta odottamaan lahjojen avaamista viimeiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme