Onko kukaan sanonut rintojasi liian isoiksi?
Kommentit (56)
Mulla on 75E, ja itse pidän niistä. Myös mies on ollut tyytyväinen. Olen pitkä ja normaalipainoinen, joten vaikka ne näkyvät niin ei ne kovin hölmöltä näytä sentään.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:30"]
Kukaan ei ole sanonut edes isoiksi, koko 75D, itse olen 165/60
[/quote]pienet nuo ovatkin.
Mulla 80/F, eipä oo liian isoiks haukuttu, mies tykkää :)
80D
ei oo kukaan kyllä sanonu liian isoiksi vaan ihaniksi♥
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:42"]Kuppikoko 70E, painoa 55kg, rintani ovat siis silmiinpistävän isot. Miehiltä olen saanut pelkkiä positiivisia kommentteja (jos huutelua ja viheltelyä esim. kaupungilla ei lasketa), naisilta enemmän negatiivisia, vaikka en peittele enkä todellakaan korosta varustustani. Viikko sitten ystäväni nauroi, että rintani näyttävät omituisilta palloilta bikiniyläosassa. Pahalta tuntuu, haluaisin pienemmät.
[/quote]
Höpöhöpö, olisit onnellinen vaan.
T.tissimies
80J ja itse taidan olla ainut joka on niitä liian isoksi sanonut. Tuijottelua ja muuta kommenttia onkin sitten tullut.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:42"]Kuppikoko 70E, painoa 55kg, rintani ovat siis silmiinpistävän isot. Miehiltä olen saanut pelkkiä positiivisia kommentteja (jos huutelua ja viheltelyä esim. kaupungilla ei lasketa), naisilta enemmän negatiivisia, vaikka en peittele enkä todellakaan korosta varustustani. Viikko sitten ystäväni nauroi, että rintani näyttävät omituisilta palloilta bikiniyläosassa. Pahalta tuntuu, haluaisin pienemmät.
[/quote]
On sulla kyllä ystävät! Elä välitä niistä, kateellisia ovat, kun eivät saa huomiota! Sulla on hyvät tissit tuollaisenaankin :)!
T. 75C
Mulle sanoi bestikseni, että pääsisin varmaan kunnalliseen rintojen pienennykseen. Kokoa en tiedä, sillä kaupasta en ole mammarintsikoita ostanut vaan venyviä sporttitoppeja. Kaikki rintsikat ja bikiniyläosat liian pieniä, vaikka kuinka laihtuisin. En vaan uskalla mennä lääkäriin, kun exä haukkui rintani, niin sain traumoja niistä:( Niskat ja hartiat ja jopa käsivarret tosi kipeät nykyisin.
Miten riippurinnoista mitataan tuo koko päältä?
Kun synnytin niin kuppikoko kasvoi kolme kokoa ja oli 75f. Moni läheinen sanoi tyyliin pitääkö niitä niin esitellä. Tavalliset tukevat liivit ja suht korkealla kaula aukolla olevia paitoja käytin. Eli en herutellut. Ärsyttäviä kommentteja.
Ei rintojen koolle voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:46"]
Mulla 80/F, eipä oo liian isoiks haukuttu, mies tykkää :)
[/quote]ei ihme.
Ei ole koska pienethän nämä ovatkin. Eikai kukaan ole niin tyhmä että sanoisi tuollaista kenellekään päin naamaa ainakaan. Poikaystäväni on sanonut ettei nainen jolla on poikeuksellisen isot tissit voi olla poikkeuksellisen hyvännäköinen. Tiedä sitten minkä verran tuon sanomiseen vaikutti se että olen itse kaukana poikkeuksellisen isorintaisesta, tietää kyllä etten kaipaa mitään tsenppausta rintojeni hyväksymiseksi
Kukaan ei oo koskaan kommentoinut mun rintoja, ainakaan suoraan. Kerran olin kahden kaverin kanssa ja mä ja toinen kaveri puhuttiin kuinka huono itsetunto meillä on ja kuinka tämä ja tämä kohta on huono omassa kropassa. Kolmas kaveri sitten yhtäkkiä tokaisi tälle toiselle kaverille että sentään SULLA on isot rinnat. Kai se sillä tarkotti että mä oon ihan lauta :) kyseinen kaveri on itse tosi itsevarma eikä siis ollut mukana angstaamassa omaa vartaloaan, joten ei varmasti meinannut että itsellään on pienet rinnat (kuten ei olekaan).
On sanottu ja vaatekaupassa sen huomaa kans, että liian isot on, kun vaatteet ei istu. 85F
Ei todellakaan :-D olisi outoa jos joku pitäisi AA-kuppia liian isona. Pikemminkin päin vastoin, pieniksi sanotaan, mutta tottahan se on.
Kokeilin ystäväni nahkatakkia ja hän tokaisi "varo, ettet venytä sitä noilla hirveillä hinkeilläsi". Mulla ei edes ole mitkään kovin isot tissit, ehkä joku 80D tai 75E.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:37"]
Mieheni kaveri oli joskus ihan yhtäkkiä yllättäen sanonut: "Sun muijallas on ihan liian isot tissit. Pitää olla sellaset käteen sopivat niinku mun muijalla". En tiedä miksi oli sanonut niin. Koskaan ei ole rintojani nähnyt paljaana eikä minua muutenkaan ollut kuin pari kertaa nähnyt. Silloin mulla oli 80D. Nyt on 80F.
[/quote]miehesi kaveri ollut selvästi vaan kateellinen.