Suppo auttaa riehumiseen
Tutkimusten mukaan parasetamolilla on paitsi kipua niin myös tunteita rauhoittava vaikutus:
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/tutkimus-paracetamoli-turruttaa-tunteita/4997480
Kommentit (6)
Mä käytän tota mieheeni. Sanon että jos et lopeta, laitan sulle supon. Yleensä Mika rauhoittuu sillä, mutta joskus mun pitää ottaa se polvelleni ja työntää suppo perään. Siitä se viimeistään ottaa opikseen.
Eikö noita nimenomaan ole perinteisesti käytetty lievänä nukahtamislääkkeenä?
Kannattaa varoa parasetamolin yliannostusta (ei saa mennä paljoa yli paketin kyljessä olevista määristä, muutoin voi tulla maksavaurioita) jos päätyy käyttämään tuohon tarkoitukseen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:03"]
Mä käytän tota mieheeni. Sanon että jos et lopeta, laitan sulle supon. Yleensä Mika rauhoittuu sillä, mutta joskus mun pitää ottaa se polvelleni ja työntää suppo perään. Siitä se viimeistään ottaa opikseen.
[/quote]
Pitääpä ottaa itsekin tämä konsti käyttöön! Tähän mennessä olen työntänyt mieheni perseeseen aina kaktuksen, jos ei ole ollut ihmisiksi.
Minulle laitettiin rauhoittavaa lääkettä suppona, se oli kamalaa.
Ja sehän on niin loistava idea opettaa lapset turruttamaan luonnollisia tunteita jne lääkkeillä heti pienestä eikös juu?