Tinderistä vain epäviehättäviä mätsejä
Kommentit (32)
Miksi olet tykännyt niistä epäviehättävistä?
Näinhän se on, mieluista miestä ei vaan löydy. Olen 70-vuotias vireä ja seksuaalisesti aktiivinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis on myös hyvännäkösiä mätsejä mutta vain ne epäviehättävimmät tulee jutuille :(
Vierailija kirjoitti:
Susta voidaan ajatella samoin, että onpa epäviehättävä
En tiiä mutta ne epäviehättävät tulee aina niin vuolaasti kehumaan ja ihmettelemään miksi mätsäsin heidän kanssaan ja oon kuulemma parhaimman näköinen mätsi joka niillä koskaan on ollut :(
Sääliksi käy sinua kun swaippaat kaikki oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis on myös hyvännäkösiä mätsejä mutta vain ne epäviehättävimmät tulee jutuille :(
Edelleenkin, miksi olet laittanut niille tykkäyksen? Laittaisit vain niille hyvännäköisille, niin ei tarvitsisi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, miksi olet laittanut niille tykkäyksen? Laittaisit vain niille hyvännäköisille, niin ei tarvitsisi valittaa.
Nokun niistä tulee niin pieni prossa juttelemaan :(
Vierailija kirjoitti:
Onkobulkonäkö oleellisin
Ei tietenkää mutta ois kiva kun kerrankin viehättyisi myös ulkonäöstä :( ja onhan ulkonäöllä väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokun niistä tulee niin pieni prossa juttelemaan :(
Määrä korvaa laadun?
Vierailija kirjoitti:
Vaihda maata.
Oon vaihtanut sijaintia ja tosiaan esim ruotsin hyvännäköiset tulee useimmin jutuille mutta välimatkan takia kiinnostus sitten hiipuu
Vitosella Ryan Air vie Puolaan. Jätkät, ei viittis joka viikko sanoa samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda maata.
Oon vaihtanut sijaintia ja tosiaan esim ruotsin hyvännäköiset tulee useimmin jutuille mutta välimatkan takia kiinnostus sitten hiipuu
Puolasta ja Bulgariasta muutetaan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vitosella Ryan Air vie Puolaan. Jätkät, ei viittis joka viikko sanoa samasta asiasta.
Oon kylläkin nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda maata.
Puolasta ja Bulgariasta muutetaan mielellään.
En halua mitään köyhää miestä ja ei noissa maissa oo kyllä oikeen hyvännäkösiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis eiku joo silleen niinku joooooo
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Niin niin niinpä niin , sivsnniin, ni8nniin niinniin miehen úliketju.
Susta voidaan ajatella samoin, että onpa epäviehättävä