Tinderistä vain epäviehättäviä mätsejä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy sinua kun swaippaat kaikki oikeaan.
En lähellekään :s valitettavasti suomessa on pula hyvännäkösistä miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta voidaan ajatella samoin, että onpa epäviehättävä
En tiiä mutta ne epäviehättävät tulee aina niin vuolaasti kehumaan ja ihmettelemään miksi mätsäsin heidän kanssaan ja oon kuulemma parhaimman näköinen mätsi joka niillä koskaan on ollut :(
Haha, kukaan nainen ei salettiin kehu miestä ”parhaimman näköiseksi” matchikseen!
huh, kun ap sä olet antanut ymmärtää, kun olet tykännyt ko. profiilista, mutta et sitten ymmärrä antaa, vaan vingut, että profiili, josta itse tykkäsit, ei olekaan sellainen, mistä viehätyt. Voi jösses...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta voidaan ajatella samoin, että onpa epäviehättävä
En tiiä mutta ne epäviehättävät tulee aina niin vuolaasti kehumaan ja ihmettelemään miksi mätsäsin heidän kanssaan ja oon kuulemma parhaimman näköinen mätsi joka niillä koskaan on ollut :(
Haha, kukaan nainen ei salettiin kehu miestä ”parhaimman näköiseksi” matchikseen!
Niin ne miehet kehuu mua, olen nainen
Vierailija kirjoitti:
huh, kun ap sä olet antanut ymmärtää, kun olet tykännyt ko. profiilista, mutta et sitten ymmärrä antaa, vaan vingut, että profiili, josta itse tykkäsit, ei olekaan sellainen, mistä viehätyt. Voi jösses...
Kyllä mä niille epäviehättäville juttelen paremman puutteessa :( joskus oonkin sitten kiinnostunut enemmän persoonasta ja oon tapailutkin muutaman kerran mutta yleensä näitten kanssa vaan uupuu se kemia
0/5
Taas tätä sontaa. Et ole oikeasti missään Tinderissä edes.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Taas tätä sontaa. Et ole oikeasti missään Tinderissä edes.
Häh?? No olen valitettavasti missä muuallakaan tässä maassa tapaa sinkkuihmisiä
Kuinka tyhmä pitää olla että antaa rumille tykkäyksiä ja sitten valittaa että tulee rumia osumia?
ÄO luokkaa 72?
Niin niin nonii ainiin- miehen lauantai- illan huumaa. Uuuuu aaaaa ooooooo
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä pitää olla että antaa rumille tykkäyksiä ja sitten valittaa että tulee rumia osumia?
ÄO luokkaa 72?
Eivät ole rumia, mutta haluaisin että ne parhaimman näköiset lähestyisi enemmän, mutta taitaa olla niin että noilla parhaimman näkösillä on suomessa niin älyttömästi vientiä ettei ne edes lähesty
Tinderissä on niin rumia miehiä että mielummin käytän dildoa. Mitä jollakin rumalla ja pienimunaisella miehellä edes tekisi? Vielä kun lisää siihen karseen vaativan luonteen niin avot. Hirveä miestarjonta!!!!!
Nojoo ei nää epäviehättävät siis pahimmasta päästä ole aika keskivertoja