Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi
En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.
Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.
Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),
Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Ei ammattia, ei työtä? Ei jatkoon.
Ei sulta nainen puutu, vaan elämä.
Ei kukaan halua tuollaista peräsdävedettävää aikuista vauvaa.
Näinhän se on. Luusereita ei kukaan kaipaa tähän maailmaan. On heidän onnensa, että yhteiskunta antaa mahdollisuuden edes elää ja saada vielä vastikkeetonta rahaakin. Sitten kun aletaan vaatia naista kaiken tuon lisäksi niin ollaan jo mielisairauden puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa. Eräs työkaverini on about tuota nelikymppistä luokkaa. Näyttää ikäistään nuoremmalta ja muutenkin viehättävä. Välillä törmätään kaupassa yms ja moikkailee iloisesti. Toimistopäivinä tuli juttelemaan mielellään. Jotenkin kuvittelin, että olisi lähemminkin kiinnostunut, kunnes näinkin et sillä oli kerran mies matkassa. Noh se siitä.
AP
Tämän takia on todella vaikeaa olla ystävällinen miespuolisille henkilöille opiskeluissa ja töissä, koska joku ymmärtää normaalin sosiaalisuuden aina väärin.
Kumma kun suurin osa naisista kuitenkin on ystävällisiä miehille opiskeluissa ja töissä.
No et ole paljon menettänyt jos totta puhutaan..
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun monet vanhemmat ihmiset kehottavat unohtamaan ulkonäön, niin kysynkin teiltä: milloin teillä on ollut sitten seksiä viimeksi? Kyllä aika monella yli 50-vuotiaalla alkaa seksielämä olemaan ohi jo. Naisella alkaa vaihdevuodet eikä välttämättä se kiihota miestä kovin paljoa. Mies ehkä lähtee luvan kanssa hakemaan nuorempaa.
miten niin ei kiihota? ei enää pelkoa raskauksista, voi panna ilman kumia milloin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että käyttäisit maksullisia naisia esim noin 10 - 20 kertaa. Siinä saisit kokemuksia ja ihan varmasti jos pyytäisit reippaasti myös opastusta miten naisen kanssa ollaan.
Siinä ei ole mitään hävettävää.
Sitten uskaltaisit pikkuhiljaa siirtyä normaalimpaan elämään ja nimenomaan etsisit parisuhdetta. Älä tähtää siihen kauneimpaan. Etsi ihan normikiva nainen, joka on ulkonäöltään keskinkertainen ja suunnilleen ikäisesi.
Jolloin sinulla onkin jo herpes, eikä enää tarvetta oikealle seksille.
Huorissa käyminen on yksi pahimmista turnoffeista.. älä kuuntele noita trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun monet vanhemmat ihmiset kehottavat unohtamaan ulkonäön, niin kysynkin teiltä: milloin teillä on ollut sitten seksiä viimeksi? Kyllä aika monella yli 50-vuotiaalla alkaa seksielämä olemaan ohi jo. Naisella alkaa vaihdevuodet eikä välttämättä se kiihota miestä kovin paljoa. Mies ehkä lähtee luvan kanssa hakemaan nuorempaa.
Teinijonne ei paljoa tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule siinä tunti sitten, ennen töihin lähtöä. N 52 M57.
Kyllä sitä seksiä on vanhoillakin, ja hyvää sellaista.
Ja taas näitä: "olen surkea luuseri ja kaikki on huonosti, mutta vika on muissa, ei minussa".
Mistä nykyään saa seksiä kun ei käy baareissa ei oo tinderiä ei oikein tapaa missää naisia.. naiset moikkaa kaupan kassalla.. lenkkipolulla naiset kävelee vastaan.. siis miten löytää nainen nykyää???????
Niin hiton vaikeeta löytää nainen mistä sen löytää olen pääni miettinyt puhki.. ei mistään.. kun ihmeen kummasti toiset löytää. olen sitte erikoinen erilainen kun muut miehet.
Mistä alle 40 mies löytäis naisen nykyään?
Voin kommentoida, että minulla on kyllä seksiä ollut tonne 45v tienoolle saakka, mutta ei rakkautta. Olen rakastanut elämässäni oikeasti vain yhtä miestä, silloin hetkellisesti tunsin ja tiesin että minuakin rakastetaan, näin kuulin hänen sanovan. Sydän ja sielu hajosi niin pahasti tämän henkilön kanssa, että empä enää sen jälkeen ole edes uskaltanut / pystynyt yrittämään. Eipä sen jälkeen ole noita sanoja eikä varsinkaan siihen viittaavia tekoja juuri näkynyt vaikka ihan ok suhteessa olen ollutkin, joten tavallisella "ihan kiva" suhteilla on menty.
Joku yh-äiti ottaa sinut ilomielin elättäjäkseen :Ddd Mistään rakkaudesta ei kyllä ole kyse, mutta pukille pääset.
Vierailija kirjoitti:
Voin kommentoida, että minulla on kyllä seksiä ollut tonne 45v tienoolle saakka, mutta ei rakkautta. Olen rakastanut elämässäni oikeasti vain yhtä miestä, silloin hetkellisesti tunsin ja tiesin että minuakin rakastetaan, näin kuulin hänen sanovan. Sydän ja sielu hajosi niin pahasti tämän henkilön kanssa, että empä enää sen jälkeen ole edes uskaltanut / pystynyt yrittämään. Eipä sen jälkeen ole noita sanoja eikä varsinkaan siihen viittaavia tekoja juuri näkynyt vaikka ihan ok suhteessa olen ollutkin, joten tavallisella "ihan kiva" suhteilla on menty.
Kuka voi olla "ihan kiva" -(suhteen)tyngässä kiinni?
En pystyisi.
Seksi on niin ylimainostettua. Harvoin siinä on sellasta kiimaa ja intohimoa, alussa kyllä mutta alkaa kyllästyttää pitemmän päälle. Tuntuu että mun naimiskiintiö on täynnä. Mut siis aiheeseen aapeelle: ei oo kummallista touhua loppupeleissä, miehen ja naisen sukuelimet hinkkaa toisiaan vasten, mies haluis häipyy siitä heti ku malli lentää, pyyhkiä vehkeen verhoihin ja mennä jatkamaan bileitä kundikavereidensa kanssa. Muikkeli voi jäädä vähä haaveilemaan ja vatvoo tätä tapausta mahdollisesti loputtomiin frendiensä kanssa kuinka oli tavannut ihanan miehen. Hanki rahaa ja osta palveluita. Seksi on vain seksiä.
Olet Uncel. (Unknowingly celibate)
Vierailija kirjoitti:
Ja koneella istun kaikki päivät mutta enpä ole vielä keksinyt että sinnekin epätoivoiset naiset kirjoittelee. Oi voi, minä vaan pelailen.
Ja enhän tietysti 36- vuotiaanakaan voi lähteä minnekään harrastamaan, tai kielikurssille tai muulle kansanopiston kurssille, tai soittoruokalaan. Kun silloin teininä en. Kaikille muille miehille se nainen ilmestyy tyhjästä, vain minulle raukalle ei koska asuin pienenä syrjäseudulla. Töissäkään en käy eikä siellä ole yhtään naista vaikka kävisinkin.
Ja tuokaan ei takaa mitään. Itse kävin kansalaisopiston kursseilla 12 vuotta ja harrastin tanssia 6 vuotta.
Keskiverto naama, kaljuuntuminen ja keskipituus pitivät neitsyydestäni huolen. Fitness-elämäntapa ei auttanut.
Kuule veli, älä heitä kirvestä kaivoon! Mitään et ole menettänyt ja vielä on aikaa korjata tilanne. Nyt et etsi itsellesi tyttöystävää vaan ensin hoidetaan sun seksuaalinen itsevarmuus kuntoon. Alkuun käyt 1-2 kertaa kuukaudessa alan ammattilaisen kanssa. Hänelle voit ennen tapaamista kertoa ajatuksesi ja toiveesi. Maksullinen nainen siis. Vuoden kuluttua huomaat että hommahan käy kuin itsestään. Sun libido kasvaa automaattisesti ja kohta jo juokset tuheron perässä. Siitä se nälkä vaan kasvaa ja pian oletkin jo pro luokan kaataja.
Tinderin sijaan kannattaa koittaa vaikka Badoota. Löysin 6v yksinolon jälkeen sieltä vaimon joka on nyt myös 3v myöhemmin lapseni äiti. Tinder on vähän semmoinen lihakauppa. Kivat kuvat ja profiiliteksti vain kuntoon.