Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi

Vierailija
05.02.2022 |

En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.

Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.

Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),

Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36

Kommentit (404)

Vierailija
361/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on hyvä esimerkki miesten paapomisesta ja hyysäämisestä. Kun nainen tekee vastaavanlaisen aloituksen, vastauksena on vain pelkkää pilkkaa ja haukkumista.

Päinvastoin, naisten kokemuksiahan ylistetään ja tuetaan. Mies on aina valittava vässykkä, jonka pitäisi olla enemmän Mies. Naisen ei koskaan tarvitse olla Nainen.

Vierailija
362/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa p*sää vaikka haluais niin rima on liian korkealla. Ei pidä ajatella että kuka on kumppani loppuelämäksi, yhden yön avoliitto on ihan ok tavoite.

Olen muuten huomannut että somesta saa jos vaan haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaipaisi jo oikeesti seksiä. Maksulliset ei vain nappaa.

Olet ennakkoluuloinen.

Vierailija
364/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että käyttäisit maksullisia naisia esim noin 10 - 20 kertaa. Siinä saisit kokemuksia ja ihan varmasti jos pyytäisit reippaasti myös opastusta miten naisen kanssa ollaan. 

Siinä ei ole mitään hävettävää.

Sitten uskaltaisit pikkuhiljaa siirtyä normaalimpaan elämään ja nimenomaan etsisit parisuhdetta. Älä tähtää siihen kauneimpaan. Etsi ihan normikiva nainen, joka on ulkonäöltään keskinkertainen ja suunnilleen ikäisesi. 

Vierailija
365/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee näin

1) ensin ostat seksiä, useista kertoja:näin hiotaan tekniikka ja siten tosipaikan tullen ei enää jännitä

2) Sitten menet vaikka Pattajaylle ytm. harjoittelemaan. 

3)Nyt on homma hanskassa eikä enää jönnitä, sitten vaan eism tinderiin, vaellus ja maaastopyöräkerhoihin ym

Loppujen lopuksi olet vielä aika nuori. Vaarini harrasti eksiävielä 89 v.

Vierailija
366/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on hyvä esimerkki miesten paapomisesta ja hyysäämisestä. Kun nainen tekee vastaavanlaisen aloituksen, vastauksena on vain pelkkää pilkkaa ja haukkumista.

Päinvastoin, naisten kokemuksiahan ylistetään ja tuetaan. Mies on aina valittava vässykkä, jonka pitäisi olla enemmän Mies. Naisen ei koskaan tarvitse olla Nainen.

Minkälainen sinusta on "Nainen"?

Vierailija
367/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmh

Löytyisikö jotain vaellus Lappiin tms matkapaketti 1 viikko - 2 viikkoa?

Johon siis voisi yksittäiset ihmiset / pariskunnat ilmoittautua?

Sieltä voisi löytyä saman henkinen kumppani

Vierailija
368/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sinusta on "Nainen"?

Kuka tahansa nainen kelpaa jollekin miehelle. On sitävastoin paljon miehiä, jotka eivät kelpaa ainoallekaan naiselle.

Vierailija
369/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä on taas hyvä mies jäänyt käyttämättä ;) . No ehdit kyllä vielä. Voisiko niistä vaelluspiireistä, tai harrastuksista löytyä kiva daami? Koskaan ei ole liian myöhäistä. Mua kiinnostaisi juuri sun tyyppinen mies. Sulla on mulle mieluisat harrastukset ja tykkään, että olet vähän aivojakin käyttänyt. Tykkään myös, että olet maalta, koska itsekin olen maalta kaupunkiin muuttanut. Osaat kirjoittaa, joten laita ilmoitus jonnekin! Varmasti ainakin juttelua, kirjoittelua syntyisi ja saisit kokemusta. Harvoin sitä seksiä tulee, jos ei muuten kommunikoi. Tietysti maksullisissa voit hoitaa ekan kerran pois, jos se siis tuntuu ylitsepääsemättömälle esteelle. Monilla miehillä on kuitenkin suurempia syntejä kannettavanaan, joten älä anna kokemattomuuden estää itseäsi elämästä sellaista elämää kuin haluat. Rohkeasti eteenpäin!

Vierailija
370/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki ehkä parempi luovuttaa tulee jos on tullakseen.. jos ei kelpaa naisille rupsahtanut mies ei kelpaa.. eipä ne naisetkaa kovin missejä monet ole.. toiset on hyvin lihavia.. ei meikkaa.. ei olla edes kauniita. ei kiinnosta minua.

Rupsahtaminen ei ole se syy ettei kelpaa, vaan itsestään huolehtimattomuus. Paitsi tietysti silloin, jos vanha vonkaa liian nuorta.

Vierailija
371/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin aika moni nuori nainen (itsekin) pelaa. Mikset lähesty jonkin pelin kautta? Tutustu ihmisiin peleissä, tee lähempää tuttavuutta jne. Pelaaminen olisi jo heti yksi asia, joista molemmat pidätte niin on jotakin jutun juurta jo. 

Olen/olin itse sairaalloisen ujo teini, ei todellakaan mitään seksikokemuksia kunnes tapasin pelien kautta 'nyksän', oltu muutama vuosi nyt yhdessä.

Yksi juttu kuitenkin pisti silmään. 

"Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla."

Mitä tarkoitat viehättävällä? Kauniita naisia? Juu, kaikki haluaisivat kauniin naisen. Ja naiset komean miehen. Kaunis nainen yleensä saa komean miehen kumppanikseen. 

On normaalia haluta viehättävä puoliso, mutta kannattaa olla realistinen.

Nykyään onnollut niin paljon juttua naisten seksuaalisesta häirinnästä peliyhteisössä ja näiden toksisuudesta, että lähestyminen pelissä on varma tapa saada seksuaalisen ahdistelijan maine ja pysyvät bannit. Jo pelkkä sukupuolen tiedustelimen on creepiä, saati sitten naispelaajien piirittäminen.

Voi sanoa että nykään kaikki naisia lähestyminen voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi, joten kannattaa todella pitää varansa. Hyvä esimerkki tästä sattui veljelleni (25v, kivannäköinen, fiksu opiskelija), joka oli useammasti sattunut bussipysäkille kivannäköisen nuoren naisen kanssa. Veljeni oli sitten kerran rohkaistunut juttelemaan ja lopuksi esittänyt, että olisi kiva käydä kahvilla. Tyttö oli tästä vihastunut ja huutanut suurin piirten "Mitä sä jätkä luulet itsestäs? Oot sä joku pervo?" Huhhuh.. Veljeni oli säikähtänyt todella ja pyydellyt anteeksi. Tähänkö tässä ollaan tultu? 

Vierailija
372/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Naisetkin voisivat lähestyä sinua, mutta sinun pitäisi silloin olla edes jotenkin esillä. Ihmisten ilmoilla, somessa, jotenkin. 

Ei keskiarvoa alempia, harmaita, näkymättömiä miehiä kukaan lähesty. Ei siinä auta vaikka olisi kaikissa someissa ja 8 tuntia päivästä ihmisten ilmoilla mainoskyltti otsassa.

Vierailija
373/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lässyn lässyn taas. Eihän naiset jaksa tuollaista vinkumista katsella. Nyyh nyyh. 

Vierailija
374/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun monet vanhemmat ihmiset kehottavat unohtamaan ulkonäön, niin kysynkin teiltä: milloin teillä on ollut sitten seksiä viimeksi? Kyllä aika monella yli 50-vuotiaalla alkaa seksielämä olemaan ohi jo. Naisella alkaa vaihdevuodet eikä välttämättä se kiihota miestä kovin paljoa. Mies ehkä lähtee luvan kanssa hakemaan nuorempaa. 

Vierailija
375/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Naisetkin voisivat lähestyä sinua, mutta sinun pitäisi silloin olla edes jotenkin esillä. Ihmisten ilmoilla, somessa, jotenkin. 

Ei keskiarvoa alempia, harmaita, näkymättömiä miehiä kukaan lähesty. Ei siinä auta vaikka olisi kaikissa someissa ja 8 tuntia päivästä ihmisten ilmoilla mainoskyltti otsassa.

Ei kyllä naisiakaan..Miten harmaat miehet ja harmaat naiset voisivat kohdata toisensa? Vai odottavatko kaikki harmaat löytävänsä kumppaniksi jonkun muu kuin toisen harmaan, paremman siis?

Vierailija
376/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tee näin

1) ensin ostat seksiä, useista kertoja:näin hiotaan tekniikka ja siten tosipaikan tullen ei enää jännitä

2) Sitten menet vaikka Pattajaylle ytm. harjoittelemaan. 

3)Nyt on homma hanskassa eikä enää jönnitä, sitten vaan eism tinderiin, vaellus ja maaastopyöräkerhoihin ym

Loppujen lopuksi olet vielä aika nuori. Vaarini harrasti eksiävielä 89 v.

Mies olisi Pattayan ja ostoseksin pilaama siis.

Vierailija
377/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole menettänyt mitään

Vierailija
378/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n teksti on jokseenkin kuin omalta näppäimistöltäni. Teini-ikä meni sellaisissa porukoissa, että oikeastaan yksi kaverini vain onnistui tyttöjen kanssa. Ei tullut meikäläiselle kutsuja mihinkään bileisiin missä olisi voinut vastakkaiseen sukupuoleen hyvällä tuurilla tutustua, ja omat tutustumisyritykseni sitten päätyivät siihen, että minua alettiin kiusata pääasiassa tyttöjen toimesta.

Teini-iän jälkeen sitten jäinkin aika yksin, eikä ole ollut minkäänsortin ystävää sellaiseen kymmeneen vuoteen. Eipä ole tullut pahemmin yksin lähdettyä baareihin jne. Töiden ja opiskelujen kautta olen kyllä löytänyt jonkinsorttisia "kavereita", mutta ei heidän kanssaan vapaa-ajalla tule oltua tekemisissä.

Uskon kyllä joskus törmääväni naiseen, joka minusta kiinnostuu, mutta luulen homman kaatuvan viimeistään siinä vaiheessa kun alan panikoimaan omaa kokemattomuuttani. Normaaleilla ikäisilläni on useita suhteita takanaan, jopa lapsiakin, itsehän olen vastakkaisen sukupuolen edustajaa pitänyt kädestä ainoastaan koulun tanssitunneilla ja työhaastattelussa.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
379/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Oon vähän sua nuorempi mies. Ja oli vähän samoja pulmia. Huomasin, että juttelu oikeesti ammattilaisen kanssa auttoi. Ja nyt tilanne mun kohdalla on täysin toinen! Täältä saamat vastaukset ei aina juurikaan auta. Voi vaan pahentaa oloa. Toisaalta hyvä, et rohkenit laittaan tänne viestiä, ja kertoon ajatuksistas, mutta kehotan sua, että otat oikeesti johonkin ammattilaiseen yhteyttä! Eikä ne oo aina mitään kalliita. Tyyliin viiskymppii kerta! Et tarvii mitään lekurikäyntiä, lähetettä tmv.  Voin suositella samaa työntekjää kuin mikä mulla auttoi, www.xx.fi. Tekee siis muutakin kuin parisuhdejuttuja.  Laitoin vaan sähköpostia. Mun työkaveri, jolle en kyllä ihan suoraan ongelmieni sisältöä kertonutkaan, niin suositteli sitä ja ihan meetissä tavattiin. Mulle riitti neljä tapaamista ja homma alkoi ratketa niin, että nyt on jo tilanteeni aivan toinen! Ja olo tosi hyvä! Ja itsevarmuutta tuli sen verran lisää, että uskon, että tästä vielä noustaan ;)  Mutta siis on muitakin, mutta nyt vaan rohkeutta ja käyt googlaileen ammattiapua itsellesi. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että älä jää ajatustes kanssa yksin missään nimessä!!!!!!!!!!   Tsemppiä!

No huhhuh! Enpä kyllä ikimaailmassa ostaisi palvelua tuollaiselta yrittäjältä. Se, että mainostaa tällaisella palstalla on ihan viimeinen niitti :-DDDD

Harmi, kun noita ei voi ilmoittaa AVI:lle eikä Valviralle niin pitkään kun eivät esiinny rekisteröidyillä nimikkeillä (esim, psykoterapeutti). Mutta ihan hopeavesi ja feng shui -sarjaan menevät.

Vierailija
380/404 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei ole tavallisten miesten markkinat. Hakekaa internetistä tutkimustietoa asiasta jos ette muuten usko. Mikäli miehenä haluat sieltä naista, on sinun oltava kuvissa mm: hyvännäköinen, menestyvä, seikkailulinen, lihaksikas, maailmaa matkaava sekä ulospäinsuuntautunut. Tylsillä tavismiehillä mahdollisuudet onnistua Tinderissä nykyään ovat erittäin heikot. Sama juttu muillakin deittipalstoilla, on mennyt huomattavasti haasteelliseksi.

Täällä ei ihmiset tunnu ymmärtävän, että naiskokemuksista vaille jäänyt ihminen nyt ei vaan tosta noin mene muille juttelemaan. Miksi kukaa normaalin, sosiaalisen ja menestyvän elämän omaava onnistunut ihminen haluaisi tälläisen henkilön kanssa edes olla tekemisissä kun parempaakin on saatavilla?

Kyllä muuten on, jopa varatun... Siellä on erittäin hyvät markkinat tavallisille miehille, nimenomaan sellaisille, joiden ei kaikenlaisten itkujen mukaan kuuluisi koskaan saada naista. Mies 36v

Kertoo siis vain siitä minkälainen ongelmajäte miehenä olen, kun en Tinderissäkään saa matcheja saati, että pääsisin treffeille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä