Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi
En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.
Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.
Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),
Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tavallisena miehenä saa edes seksiseuraa.. ikää 37. käyn töissä.. välillä urheilen liikun ulkona lenkkeilen.. on ylipainoa mahaa.. mutta sohvaperuna en ole.. ei mitää huomiota naisilta.. en saa mitää osumia.. en mitää seksiseuraa.. se masentaa kun ei saa mitää läheisyyttä.. ei naisia kiinnosta seksi munkaa.
Kuule Allu vaikka sulle on kerrottu jo kymmeniä tai satoja kertoja mitä voisit tehdä tilannettasi parantaaksesi ja missä ongelma voisi olla niin sinä vaan jankkaat samoja juttuja kerta toisensa jälkeen. Juu sä haluat seksiä ja sinä haluat sitä ja tätä. Mutta naiset on nirsoja jos ei kelpaa heikkolahjainen ja väkivaltainen naisvihaaja. Mutta sulle ei kelpaa kuin fiksu nainen. Ja sitten vika on siinä että NAISET on nirsoja. Huoh sinähän se nirso ja hankala olet.
Et millään tajua että vika voisi olla sinussa. Ja sinä voisit tehdä asialle jotain muutakin kuin itkeä viesti viestin jälkeen kuinka naisten vika että olet yksin ja sinä et kyllä tee mitään asialle kun sinun täytyy kelvata tällaisena kun nyt olet. Ja kuitenkaan et ole valmis huilimaan naisia sellaisena kun he ovat.
Sori ap tämä valitukseni ei ole sinulle vaan tälle alulle joka aloitta jopa kymmenen ketjua vastaavasta aiheesta ja jankkaa lisäksi muiden ketjuissa asiasta ja aina samalla kaavalla joka loppuu siihen että hän ei enää edes halua naista, olkoot. Ja sitten viimeistään parin päivän päästä sama itkuvirsiä alkaa alusta.
Ota ap oppia ja muuta asioita. Lapsuus ja nuoruus olivat mitä olivat. Mutta nykyisyyteen voit vaikuttaa jos haluat. Jos et niin itse kärsit seuraukset.
Tottakai tiedän että vikaa on enempi mussa.. mutta nyt etsin jopa harrastuksen pikkuhiljaa että voisin tutustua naisiin.. jotain teen.. ja alotin käymää kuntosalilla jopa mietin että jospa voisi laihduttaa.. tehdä asioille jotain mutta sitähän sä et usko. kyllä haluaisin parisuhteen ja mulle kelpais ihan pullukka nainen.. mutta eihän naisetkaa halua kaljuuntunutta mieslasta?
Naiset ei halua ylivelkaantunutta, peliongelmaista ruikuttajaa.
No sinkkuna edelleen mennää.. kai se joskus onnistuu.. ei oo kyl pitkään aikaan onnistunut mikään.. ja sutinaa ollut.. haaveilen vaan edelleen että saisi koskea naista ja jonkinlaista seksiseuraaki joskus saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tavallisena miehenä saa edes seksiseuraa.. ikää 37. käyn töissä.. välillä urheilen liikun ulkona lenkkeilen.. on ylipainoa mahaa.. mutta sohvaperuna en ole.. ei mitää huomiota naisilta.. en saa mitää osumia.. en mitää seksiseuraa.. se masentaa kun ei saa mitää läheisyyttä.. ei naisia kiinnosta seksi munkaa.
Kuule Allu vaikka sulle on kerrottu jo kymmeniä tai satoja kertoja mitä voisit tehdä tilannettasi parantaaksesi ja missä ongelma voisi olla niin sinä vaan jankkaat samoja juttuja kerta toisensa jälkeen. Juu sä haluat seksiä ja sinä haluat sitä ja tätä. Mutta naiset on nirsoja jos ei kelpaa heikkolahjainen ja väkivaltainen naisvihaaja. Mutta sulle ei kelpaa kuin fiksu nainen. Ja sitten vika on siinä että NAISET on nirsoja. Huoh sinähän se nirso ja hankala olet.
Et millään tajua että vika voisi olla sinussa. Ja sinä voisit tehdä asialle jotain muutakin kuin itkeä viesti viestin jälkeen kuinka naisten vika että olet yksin ja sinä et kyllä tee mitään asialle kun sinun täytyy kelvata tällaisena kun nyt olet. Ja kuitenkaan et ole valmis huilimaan naisia sellaisena kun he ovat.
Sori ap tämä valitukseni ei ole sinulle vaan tälle alulle joka aloitta jopa kymmenen ketjua vastaavasta aiheesta ja jankkaa lisäksi muiden ketjuissa asiasta ja aina samalla kaavalla joka loppuu siihen että hän ei enää edes halua naista, olkoot. Ja sitten viimeistään parin päivän päästä sama itkuvirsiä alkaa alusta.
Ota ap oppia ja muuta asioita. Lapsuus ja nuoruus olivat mitä olivat. Mutta nykyisyyteen voit vaikuttaa jos haluat. Jos et niin itse kärsit seuraukset.
Tottakai tiedän että vikaa on enempi mussa.. mutta nyt etsin jopa harrastuksen pikkuhiljaa että voisin tutustua naisiin.. jotain teen.. ja alotin käymää kuntosalilla jopa mietin että jospa voisi laihduttaa.. tehdä asioille jotain mutta sitähän sä et usko. kyllä haluaisin parisuhteen ja mulle kelpais ihan pullukka nainen.. mutta eihän naisetkaa halua kaljuuntunutta mieslasta?
Monet ruikuttaa en ole ainut.. Monet ihmiset on veloissa esim on uusi auto jota maksella 20 tuhatta pankkiin. Mulla on hyvin asiat, on myös vakituinen työ. Naiset ei halua työtöntä miestä joka piereskelee ja makaa kotona. Enkä pelaa yhtään enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies on suuri turn off tänäpäivänä, ei mitään mahdollisuuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies on suuri turn off tänäpäivänä, ei mitään mahdollisuuksia!
Kukaan nainen ei halua miestä joka on sosaalipummi ja jonka joutuu elättämään.
Itse teen ahkerasti työni ja työssä olen nopea ja hyvä. Lisäksi teen lisävuoroja mistä saan lisää rahaa,. talousasiat on ihan kunnossa vaikka velkaa on, se pysyy aina kunnossa kun on työpaikka. Lisäksi on auto. kaikilla ei ole varaa autoon. Ihan hyvin pyyhkii. Joskus se onnistuu naistenkin kanssa.
En lukenut koko ketjua, mutta kertooko ap jossain kohtaa miksei ole mennyt terapiaan ja hakenut apua itsetunto-ongelmiinsa?
Itseäni hämmästyttää se, että kyetään tunnistamaan oma ongelma ja myös valittamaan siitä, mutta ei sitten kuitenkaan ratkaista sitä.
Ihan kuin ap haluaisi jäädä marttyyriksi loppuelämäkseen.
Kun kerran pääkopassa on sen verran palikat sekaisin, että ei päästä asioista yli ja syytellään muita omista ongelmista, on se aivan huutava merkki terapian tarpeesta. Kyvytön ratkaisemaan omia ongelmiaan ei myöskään mitenkään voi menestyä ihmissuhteissa, oli mies tai nainen.
Eli ap kipin kapin terapiaan puimaan lapsuuden traumat ja sitä kautta kasvaa aikuiseksi oman elämänsä herraksi, niin kyllä ne parisuhteetkin siitä alkaa luistaan.
Toisekseen pelkän selain perään jankkaaminen on epäkypsää esjonnen puhetta. Kyllä tosimies hakeutuu normaaliin toimivaan parisuhteeseen, missä normaali toimiva seksielämäkin tulee luonnollisesti mukana.
No itsetunto on huono koska en ole missää hyväs kunnos.. olen lihonut ja rupsahtanut mutta silti joskus ennen niitä naisia tuli, korona toki estänyt paljon ja ei liiku missä naisia esim baarit, mutta nyt kaipais jotain sutinaa tutustua naisiin.. toi tinderi on vain komeille alfa uroksille.. itse en ole semmoinen ja sieltä ei oikein naista tule.. joskus tulee tavis pullukka osumaa mut sitten huomaan että minä kiinnostun ja hän ei musta, en tiedä enää mitä tehdä.. tuntuu että pyörin naistenkaa edelleen ympyrää vaikka muut asiat jo menee hyvin on töitä palkkaa tulee kokoajan ja lainat lyhenee.
Eniten ehkä turhauttaa tässä se kun kaipaa juurikin läheisyyttä. Paljo todella omaan makuun olevia naisia on mutta miten saada semmoinen ja sitä seksiä juuri. kyllä sitä ainaski 2 kertaa vuodessa kaipais, mutta sitä ei nyt saa mistään. Lähinnä se joo menee ruikuttamiseksi kun ei hyväksy millään tilannetta.
Ketään ei tulla kotoa hakemaan. Jos haluaa löytää parisuhteen, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä ihmisten ilmoille.
Mistä syystä se baari on niin hirveä paikka, ettei sinne voisi mennä? Siellä käy ihan tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ikävä kyllä täytyy sinulle todeta, että viinan avulla me normitason introvertitt ihmiset Suonessa kumppanimme löydetään.
Myös minä allekirjoittanut. Ja lisäksi kaikki muut kokemukseni.
Hyi olkoot. Olen introvertti, enkä ole yhtään kumppania viinan avulla löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti hoikka nainen. Olen saanut ristikseni erittäin ikävän fetissin enkä voi nauttia seksistä kuten muut. Haluaisin olla normaali mutten ole.
Luulisi että toinenkin samanlainen olisi jossain. Vai onko juttu sellainen, jota ei voi edes kertoa?
Minä taas olen viinan avulla pilannut kaikki hyvät tilaisuudet. Ollut täys känniääliö. Selvinpäin ihan eri ihminen.
ALLU, tämä ketju ei ole sua varten. Ruikuta omissasi!
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin aika moni nuori nainen (itsekin) pelaa. Mikset lähesty jonkin pelin kautta? Tutustu ihmisiin peleissä, tee lähempää tuttavuutta jne. Pelaaminen olisi jo heti yksi asia, joista molemmat pidätte niin on jotakin jutun juurta jo.
Olen/olin itse sairaalloisen ujo teini, ei todellakaan mitään seksikokemuksia kunnes tapasin pelien kautta 'nyksän', oltu muutama vuosi nyt yhdessä.
Yksi juttu kuitenkin pisti silmään.
"Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla."
Mitä tarkoitat viehättävällä? Kauniita naisia? Juu, kaikki haluaisivat kauniin naisen. Ja naiset komean miehen. Kaunis nainen yleensä saa komean miehen kumppanikseen.
On normaalia haluta viehättävä puoliso, mutta kannattaa olla realistinen.
Nykyään onnollut niin paljon juttua naisten seksuaalisesta häirinnästä peliyhteisössä ja näiden toksisuudesta, että lähestyminen pelissä on varma tapa saada seksuaalisen ahdistelijan maine ja pysyvät bannit. Jo pelkkä sukupuolen tiedustelimen on creepiä, saati sitten naispelaajien piirittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei tulla kotoa hakemaan. Jos haluaa löytää parisuhteen, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä ihmisten ilmoille.
Mistä syystä se baari on niin hirveä paikka, ettei sinne voisi mennä? Siellä käy ihan tavallisia ihmisiä.
No sehän se, no baarissa on nykyää aika pinnallisia nuoria laihoja naisia napapaidoissa ei niitä kiinnosta tavallinen kaljamahainen mies.
Kyllä kaipaisi jo oikeesti seksiä. Maksulliset ei vain nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin aika moni nuori nainen (itsekin) pelaa. Mikset lähesty jonkin pelin kautta? Tutustu ihmisiin peleissä, tee lähempää tuttavuutta jne. Pelaaminen olisi jo heti yksi asia, joista molemmat pidätte niin on jotakin jutun juurta jo.
Olen/olin itse sairaalloisen ujo teini, ei todellakaan mitään seksikokemuksia kunnes tapasin pelien kautta 'nyksän', oltu muutama vuosi nyt yhdessä.
Yksi juttu kuitenkin pisti silmään.
"Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla."
Mitä tarkoitat viehättävällä? Kauniita naisia? Juu, kaikki haluaisivat kauniin naisen. Ja naiset komean miehen. Kaunis nainen yleensä saa komean miehen kumppanikseen.
On normaalia haluta viehättävä puoliso, mutta kannattaa olla realistinen.
Nykyään onnollut niin paljon juttua naisten seksuaalisesta häirinnästä peliyhteisössä ja näiden toksisuudesta, että lähestyminen pelissä on varma tapa saada seksuaalisen ahdistelijan maine ja pysyvät bannit. Jo pelkkä sukupuolen tiedustelimen on creepiä, saati sitten naispelaajien piirittäminen.
Mitä olet tehnyt lopettaaksesi ahdistelun?