Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi
En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.
Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.
Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),
Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainaskaa minä tavismiehenä saa tinderisä mitään osumia.. tavallinen ulkonäkö hieman rupsahtanut alle 40 mies ylipainoa on ja vähän mahaa. Eipä noille glamourmisseille kelpaa.. ja muutenki kaikki sanoo että tinderistä saa seksiseuraa.. en minä ainaskaan saa mitään ja ei tutustu millään naisiin.
Mistä sä niitä glamour missejä löydät? En mä ainakaan tinderistä heitä löydä. Tavallisen näköisiä tiinoja loputtomiin. Jotain sä teet väärin jos et saa osumia. Mä sain parissa kuukaudessa noin 150 matchia ja ja kävin panemassa heistä neljän kanssa ja ihan se tavallinen mies olen. Tosin mun esittely oli kyllä sellainen että joku poimi tinderin parhaisiin, mut tottakai pitää panostaa siihen profiiliin.
Tinderissä todella kauniita prinsessoja.. en mä noille koskaa kelpaa.. no en tiedä. Kyllä on myös profiiliteksti mutta ei tule osumia.. Ihan tavallinen duunari olen ja pitkä mies.
Minä en tavallisena miehenä saa edes seksiseuraa.. ikää 37. käyn töissä.. välillä urheilen liikun ulkona lenkkeilen.. on ylipainoa mahaa.. mutta sohvaperuna en ole.. ei mitää huomiota naisilta.. en saa mitää osumia.. en mitää seksiseuraa.. se masentaa kun ei saa mitää läheisyyttä.. ei naisia kiinnosta seksi munkaa.
Jotenki alkanu vaa turhauttaa enempi ja miettiny pitääkö naiset liia tavallisen näkösenä vai miksen kelpaa edes seksiseuraksi ja mistä sitä saa? Maksulliset ei vaa kiinnosta.. ei ole kavereita ei ystäviä ei oikein ketään. Olen kai jotenki masentunut ja kateellinen toisille. Itse kyllä kaipaan seksiä.. en kai kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainaskaa minä tavismiehenä saa tinderisä mitään osumia.. tavallinen ulkonäkö hieman rupsahtanut alle 40 mies ylipainoa on ja vähän mahaa. Eipä noille glamourmisseille kelpaa.. ja muutenki kaikki sanoo että tinderistä saa seksiseuraa.. en minä ainaskaan saa mitään ja ei tutustu millään naisiin.
Mistä sä niitä glamour missejä löydät? En mä ainakaan tinderistä heitä löydä. Tavallisen näköisiä tiinoja loputtomiin. Jotain sä teet väärin jos et saa osumia. Mä sain parissa kuukaudessa noin 150 matchia ja ja kävin panemassa heistä neljän kanssa ja ihan se tavallinen mies olen. Tosin mun esittely oli kyllä sellainen että joku poimi tinderin parhaisiin, mut tottakai pitää panostaa siihen profiiliin.
Tinderissä todella kauniita prinsessoja.. en mä noille koskaa kelpaa.. no en tiedä. Kyllä on myös profiiliteksti mutta ei tule osumia.. Ihan tavallinen duunari olen ja pitkä mies.
Eikö siellä ole myös sinulle sopivia tavallisia naisia?
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole myös sinulle sopivia tavallisia naisia?
On paljonkin mutta ei ne musta kiinnostu.. Olen kuitenki nuorempana paljon saanut läheisyyttä ja seksiseuraa.. kai olen lihonut kaljuuntunut ja rupsahtanut vain jotenki naisten silmiin tuntuu jotenkin pahalle kun ei mistää saa läheisyyttä.
Siis kai olin ennen paremmas kunnos ja kävin paikoissa missä naisia oli. Mutta en käy kun töissä.. ja tinderissä ei ole tavallisia naisia ja ne ei musta kiinnostu.
Ei kato alle 40 mies rupsahtanut ylipainonen kaljuuntunut ole suosiossa tänäpäivänä ja itsetunto on matala sen takia jotenki en vain kelpaa omana itsenäni.. pitäs tehdä jotain itselleni.. mutta hiukset ei kasva. Ja en tiiä miksen tavallisille kelpaa.. haluaisin jo löytää kumppanin ja mennä eteenpäin.
No nyt tuli tutunoloinen kirjoittaja linjoille. Keskustelee itsensä kanssa. Olitko aloittaja? Nyt tuli huijattu olo.
Jotenki ehkä parempi luovuttaa tulee jos on tullakseen.. jos ei kelpaa naisille rupsahtanut mies ei kelpaa.. eipä ne naisetkaa kovin missejä monet ole.. toiset on hyvin lihavia.. ei meikkaa.. ei olla edes kauniita. ei kiinnosta minua.
Olet asian ytimessä. Itse otankin kasvatuksessani paljonkin huomioon tätä, että pojista tulee ns. parisuhdemarkkinakelpoisia. Muutenkin nykyään - kun naiset käytännössä kaikessa edellä - niin vaatimukset miehiäkin kohtaan sen kun kasvavat.
Ydin asioita on juurikin atleettisuus. Eli vaikka toinen poika ei ole joukkuepelaaja (eli esim. futis ei käy) ja kaverit lähinnä e-urheilijoita, niin olen ottanut homman handuun niin, että minä itse käyn hänen kanssaan useamman kerran liikkumassa. Juostaan, tehdään porrastreeniä, hiihdetään, pelataan tennistä jne. Kohta kun täyttää 15, alkaa käydä kavereidensa kanssa salilla.
Ja sitten pukeutuminen. Siihen panostetaan.
Ja tärkein: hyvät vuorovaikutustaidot ja käytännön taidot. Pojat osaa laittaa niin ruokaa, kun pyöräyttää pyykit.
Minä ainakin teen kaikkeni, että pojilla on sekä seksielämä että mahdollisuudet perhe-elämään halutessaan tulevaisuudessaan.
JOtkut luulevat, että koulumenestys on kaikki. Ei ole. Suurin syrjäytymisriski pojalle on se, ettei saa tyttöystävää.
Tämäkin ketju on hyvä esimerkki miesten paapomisesta ja hyysäämisestä. Kun nainen tekee vastaavanlaisen aloituksen, vastauksena on vain pelkkää pilkkaa ja haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki ehkä parempi luovuttaa tulee jos on tullakseen.. jos ei kelpaa naisille rupsahtanut mies ei kelpaa.. eipä ne naisetkaa kovin missejä monet ole.. toiset on hyvin lihavia.. ei meikkaa.. ei olla edes kauniita. ei kiinnosta minua.
Mitä pahaa on lihavuudessa tai meikkaamattomuudessa? Miksi naisen pitäisi olla kaunis? Eikö tärkeintä ole, että nainen on kiltti ja kunnollinen, eikä lyö sinua? Jos sinulle ei riitä se, olet liian nirso.
Miksei sitten naisille kelpaa nykyään kaljuuntunut hieman ylipainoinen mies.. onko se heti turn off??
Vierailija kirjoitti:
Minä en tavallisena miehenä saa edes seksiseuraa.. ikää 37. käyn töissä.. välillä urheilen liikun ulkona lenkkeilen.. on ylipainoa mahaa.. mutta sohvaperuna en ole.. ei mitää huomiota naisilta.. en saa mitää osumia.. en mitää seksiseuraa.. se masentaa kun ei saa mitää läheisyyttä.. ei naisia kiinnosta seksi munkaa.
Kuule Allu vaikka sulle on kerrottu jo kymmeniä tai satoja kertoja mitä voisit tehdä tilannettasi parantaaksesi ja missä ongelma voisi olla niin sinä vaan jankkaat samoja juttuja kerta toisensa jälkeen. Juu sä haluat seksiä ja sinä haluat sitä ja tätä. Mutta naiset on nirsoja jos ei kelpaa heikkolahjainen ja väkivaltainen naisvihaaja. Mutta sulle ei kelpaa kuin fiksu nainen. Ja sitten vika on siinä että NAISET on nirsoja. Huoh sinähän se nirso ja hankala olet.
Et millään tajua että vika voisi olla sinussa. Ja sinä voisit tehdä asialle jotain muutakin kuin itkeä viesti viestin jälkeen kuinka naisten vika että olet yksin ja sinä et kyllä tee mitään asialle kun sinun täytyy kelvata tällaisena kun nyt olet. Ja kuitenkaan et ole valmis huilimaan naisia sellaisena kun he ovat.
Sori ap tämä valitukseni ei ole sinulle vaan tälle alulle joka aloitta jopa kymmenen ketjua vastaavasta aiheesta ja jankkaa lisäksi muiden ketjuissa asiasta ja aina samalla kaavalla joka loppuu siihen että hän ei enää edes halua naista, olkoot. Ja sitten viimeistään parin päivän päästä sama itkuvirsiä alkaa alusta.
Ota ap oppia ja muuta asioita. Lapsuus ja nuoruus olivat mitä olivat. Mutta nykyisyyteen voit vaikuttaa jos haluat. Jos et niin itse kärsit seuraukset.
Pitäs olla niin erilainen.. paksut hiukset.. laatikkoleuka ja tietynlainen mies.. markkina arvo jotenki kunnossa.. säästöjä. rahaa tilillä.. tietenkin työpaikka., onneksi se on vakituinen, mutta silti jotenkin tää tilanne on nyt se etten koe tälläsenä riittävän naisille tällä hetkellä. Nuorempana vielä kelpasin yli 30 v.
Sitten kyllä kaikenmaailman juopot.. naisten hakkaajat.. jopa työttömät miehet likaiset miehet kelpaa naisille. ja paljo näkee tavallisia miehiä naiset kainalossa.. niin ihmettelen miten toiset jääkin sitten niin yksin. Minulle itselleni moni hyvä potentiaalinen nainen kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on lihavuudessa tai meikkaamattomuudessa? Miksi naisen pitäisi olla kaunis? Eikö tärkeintä ole, että nainen on kiltti ja kunnollinen, eikä lyö sinua? Jos sinulle ei riitä se, olet liian nirso.
Ei mitään pahaa ole. Mä ainaski tykkään että nainen vähä meikkaa. No ei tarvi olla kaunis, tavallisen kaunis riittää. No kyllä mutta merkkaahan naisillekke miehen ulkonäkö ei saa olla rupsahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule Allu vaikka sulle on kerrottu jo kymmeniä tai satoja kertoja mitä voisit tehdä tilannettasi parantaaksesi ja missä ongelma voisi olla niin sinä vaan jankkaat samoja juttuja kerta toisensa jälkeen. Juu sä haluat seksiä ja sinä haluat sitä ja tätä. Mutta naiset on nirsoja jos ei kelpaa heikkolahjainen ja väkivaltainen naisvihaaja. Mutta sulle ei kelpaa kuin fiksu nainen. Ja sitten vika on siinä että NAISET on nirsoja. Huoh sinähän se nirso ja hankala olet.
Et millään tajua että vika voisi olla sinussa. Ja sinä voisit tehdä asialle jotain muutakin kuin itkeä viesti viestin jälkeen kuinka naisten vika että olet yksin ja sinä et kyllä tee mitään asialle kun sinun täytyy kelvata tällaisena kun nyt olet. Ja kuitenkaan et ole valmis huilimaan naisia sellaisena kun he ovat.
Sori ap tämä valitukseni ei ole sinulle vaan tälle alulle joka aloitta jopa kymmenen ketjua vastaavasta aiheesta ja jankkaa lisäksi muiden ketjuissa asiasta ja aina samalla kaavalla joka loppuu siihen että hän ei enää edes halua naista, olkoot. Ja sitten viimeistään parin päivän päästä sama itkuvirsiä alkaa alusta.
Ota ap oppia ja muuta asioita. Lapsuus ja nuoruus olivat mitä olivat. Mutta nykyisyyteen voit vaikuttaa jos haluat. Jos et niin itse kärsit seuraukset.
Olen kyllä tehnyt asioille jotain ja lopettanu kirjotukset ja ruikutuksen en ole tehnyt ollenkkaan nyt aloituksia ja käyn terapiassa ja töissä menee hyvin. Kuka niin on väittänyt että kaunis ja fiksu.. ei missää nimessä.. nainen saa olla tavallisen nätti ja tavallinen.. ei tarvitse missää nimessä olla fiksu kun en sellaista saa.. Ihme olettamista!!
Otsikossa huomioni kiinnitti että jää paitsi seksuaalisuudesta. Jaa. Vauvakin on seksuaalinen olento heti syntyessään. Seksuaalisuuden toteuttamisesta paitsi jääminen olisi se oleellisempi asia tässä.