Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi

Vierailija
05.02.2022 |

En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.

Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.

Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),

Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36

Kommentit (404)

Vierailija
281/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi baarit yms on siinä mielessä vain huonoja, että jos siellä on joku isompi tyttöporukka, niin yksin baarissa oleva mies on heille vihollinen. Vaikea sellaista muuria on lähestyä. Pitäisi olla max 2 naista keskenään, nuun voisi toimiakin. Miehellä joku kaveri tjsp matkassa, koska yksin kyyhöttävää katsotaan kuin vihollista.

Olin nuorempana baarissa ja siellä oli 2 naiskaverusta. Toinen lähti vessaan ja silloin toinen viittoi minut luokseen, menin juttelemaan. Vessasta tullut nainen alkoi räyhäämään ja ajoi minut pois. Toinen vastaava tapaus, taas 2 naiskaverusta. Juttu luisti paremmin toisen naisen kanssa jolloin paitsioon jäänyt totesi että nyt riitti ja repi tämän minun kanssani juttelevan mukanaan ja häipyivät, kaverinainen lähti vähän vastentahtoisesti. Naiset ovat itsekkäitä eivätkä anna kaverinsa pitää miehen kanssa hauskaa ellei itselläänkin ole. Siksi yksinäisen miehen on turha lähestyä jos naisia on enemmän kuin 1, kaikille naisille pitää olla oma mies etteivät koe jäävänsä paitsi.

Vierailija
282/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti suurin osa ei teininä vielä harrasta seksiä tai edes seurustele. Itsekin tiedän paljon miehiä ja naisia, jotka vasta yliopistossa pääsivät ensimmäistä kertaa tuohon hommaan mukaan.

Mun vinkki on, että ala harrastaa jotain lajia missä puuhataan yhdessä, esim. kiipeilyä, ja iske jostain harrasteseurasta nainen. Näin itse tapasin kumppanini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi baarit yms on siinä mielessä vain huonoja, että jos siellä on joku isompi tyttöporukka, niin yksin baarissa oleva mies on heille vihollinen. Vaikea sellaista muuria on lähestyä. Pitäisi olla max 2 naista keskenään, nuun voisi toimiakin. Miehellä joku kaveri tjsp matkassa, koska yksin kyyhöttävää katsotaan kuin vihollista.

Olin nuorempana baarissa ja siellä oli 2 naiskaverusta. Toinen lähti vessaan ja silloin toinen viittoi minut luokseen, menin juttelemaan. Vessasta tullut nainen alkoi räyhäämään ja ajoi minut pois. Toinen vastaava tapaus, taas 2 naiskaverusta. Juttu luisti paremmin toisen naisen kanssa jolloin paitsioon jäänyt totesi että nyt riitti ja repi tämän minun kanssani juttelevan mukanaan ja häipyivät, kaverinainen lähti vähän vastentahtoisesti. Naiset ovat itsekkäitä eivätkä anna kaverinsa pitää miehen kanssa hauskaa ellei itselläänkin ole. Siksi yksinäisen miehen on turha lähestyä jos naisia on enemmän kuin 1, kaikille naisille pitää olla oma mies etteivät koe jäävänsä paitsi.

Siksi pelimiestaktiikka on että pitää aina lähestyä naisseuruetta, ja tehdä ensin vaikutus vähemmän viehättäviin coclblocker-naisiin. Vasta sen jälkeen kaunotarta piirittämään.

Vierailija
284/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti suurin osa ei teininä vielä harrasta seksiä tai edes seurustele. Itsekin tiedän paljon miehiä ja naisia, jotka vasta yliopistossa pääsivät ensimmäistä kertaa tuohon hommaan mukaan.

Mun vinkki on, että ala harrastaa jotain lajia missä puuhataan yhdessä, esim. kiipeilyä, ja iske jostain harrasteseurasta nainen. Näin itse tapasin kumppanini.

Kiipeilyä harrastavat sporttiset ja hoikat naiset.

Kiipeilyharrastus ei riitä, pitää olla geenikomea ja hyvässä ammatissa.

Vierailija
285/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Itsesääli ei auta ketään ei sinuakaan.

Luuletko että kaikki muut pojat oli rohkeita ja heillä oli jo kokemuksia ennen ensimmäistäkään kokemusta? Ja miksi et mennyt opiskeluaikana bileisiin tai baariin? Saattoi joku tyttö olla sinusta kiinnostunut ja odotti tapaavansa sinut jossain vapaalla ja ei ole pakko juoda.

Vaikka on huono itsetunto niin ei auta kuin yrittää.

Vierailija
286/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa. Asun siis kyllä omassa taloudessani ja asunutkin jo 17 vuotta. Onneksi tuli ymmärrettyä, ettei persläpikylässä ole tulevaisuutta edes työrintamalla. 

Välillä jään ihastelemaan sellaisia söpöjä ja sieviä naisia, toki kauempaa ja vaivihkaa. Voi olla etteivät ole jonkun muun mieleen välttämättä. Tinderissä on kyllä ollut 40-50 mätsiä, ihan norminättejä tapauksia eikä äkkiseltään vaikuta boteilta, 20-28 vuotiaita pääosin. Mutta kun en tiedä yhtään miten pitäisi aloittaa ja mistä. Eräässä baari-illassa ulkomailla koulun järkkäämällä opintomatkalla innostuttiin kyselemään toistemme iät, osa oli hämmästyneitä kun kerroin että 34 vuotta tuolloin. Jotkut luulivat 20-25 vuotiaaksi. 

Saattaa olla, että joku on jossain piirittänytkin katseellaan, mutta parin huonon kokemuksen jälkeen itse tullut varovaksi. Tämä ko. baari-ilta oli kyllä ainut baari-ilta viimeisen 10 vuoden aikana. 

Eli haet 20-28v naista vaikka itse olet kohta 40v? Naiset haluavat oman ikäisensä max +-5v ikäerolla.

Vierailija
287/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa. Asun siis kyllä omassa taloudessani ja asunutkin jo 17 vuotta. Onneksi tuli ymmärrettyä, ettei persläpikylässä ole tulevaisuutta edes työrintamalla. 

Välillä jään ihastelemaan sellaisia söpöjä ja sieviä naisia, toki kauempaa ja vaivihkaa. Voi olla etteivät ole jonkun muun mieleen välttämättä. Tinderissä on kyllä ollut 40-50 mätsiä, ihan norminättejä tapauksia eikä äkkiseltään vaikuta boteilta, 20-28 vuotiaita pääosin. Mutta kun en tiedä yhtään miten pitäisi aloittaa ja mistä. Eräässä baari-illassa ulkomailla koulun järkkäämällä opintomatkalla innostuttiin kyselemään toistemme iät, osa oli hämmästyneitä kun kerroin että 34 vuotta tuolloin. Jotkut luulivat 20-25 vuotiaaksi. 

Saattaa olla, että joku on jossain piirittänytkin katseellaan, mutta parin huonon kokemuksen jälkeen itse tullut varovaksi. Tämä ko. baari-ilta oli kyllä ainut baari-ilta viimeisen 10 vuoden aikana. 

Eli haet 20-28v naista vaikka itse olet kohta 40v? Naiset haluavat oman ikäisensä max +-5v ikäerolla.

Toisaalta nuorempi ja kokematon vois sopia paremmin ap:lle ja kyllä monet nuoret naiset pitää itseään vanhemmista miehistä. Varsinkin kun ap kertoi et on nuoren näköinen.

Nelikymppiselle kaiken nähneelle ja kokeneelle naiselle ap saattaisi olla täysi turn Off. Tietysti poikkeuksiakin on, en sitä sano.

Netti esimerkiksi väärällään yksinäisiä ja kumppania etsiviä. Nykyään vissiin on iha hyviä treffisivustoja, muitakin kuin tinder.

Vierailija
288/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä ihme sentään, jos pelkästään seksikokemusta halajat(johon otsikkosi viittaa) niin mikä estää kokeilemasta maksullista? Se on nykyään todella suosittua ja tehty niin helpoksi ettet voi mokata. Ongelmana taitaa sinunkin kohdallasi olla se että ensiksi pitäisi itse ottaa yhteyttä..

Suurempi ongelma (mikä tässäkin keskustelussa on käynyt selvästi ilmi) on seksinostajien demonisointi. Pitää olla rohkea ollakseen välittämättä yleisestä, ahdasmielisestä mielipiteestä.

Niin se on yleinen mutta ei ahdasmielinen mielipide. Se on yleinen ja ainut oikea ajatus siitä että toista ihmistä ei voi eikä saa ostaa.

Aloittaja: maksullisiin menemällä pilaisit lopullisesti kaikki mahdollisuutesi.

Vierailija
289/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta nuorempi ja kokematon vois sopia paremmin ap:lle ja kyllä monet nuoret naiset pitää itseään vanhemmista miehistä. Varsinkin kun ap kertoi et on nuoren näköinen.

Nelikymppiselle kaiken nähneelle ja kokeneelle naiselle ap saattaisi olla täysi turn Off. Tietysti poikkeuksiakin on, en sitä sano.

Netti esimerkiksi väärällään yksinäisiä ja kumppania etsiviä. Nykyään vissiin on iha hyviä treffisivustoja, muitakin kuin tinder.

Kyllä nykyään suurempikin ikäero tuntuu normilta. Pikkusiskolla esim. 30-vuotiaana reilusti yli 40-vuotias mies.

Vierailija
290/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden vanhempi kuin AP ja tarinani on hyvin samanlainen.

Erona vain se, että viime kesänä tapasin erään aivan mahtavan naisen. Tapaaminen ei ollut mikään parisuhteen hakemista vaan enemmän yhteisen harrastuksen kautta. Meillä synkkasi aivan uskomattoman hyvin ja tämä nainen oli ensimmäinen ihminen kenen kanssa pystyin keskustelemaan mistä vain ja olo oli todella helppoa.

Olemme edelleen yhdessä ja en olisi vielä pari vuotta sitten kuvitellut, että koskaan löytäisin rakkautta tai parisuhdetta.

AP:lle viestinä, että älä heitä kirvestä kaivoon. Sinulla on toivoa ja se oikea nainen voi tulla vastaan sieltä mistä vähiten odotat. Aloita vaikka joku harrastus jossa tapaat ihmisiä. Treffialustat ovat aivan tyhjä arpa enää tässä vaiheessa ja tuolla iällä.

Vierailija
291/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaikissa muissa on syy paitsi itsessä:) Nykyään on mahdollisuuksia teknologian kanssa väsäillä vaikka mitä joten paikkakuntaa et voi pitää syynä tuohon eristäytymiseen. Yritä vaikka jotain ulkomaalaista deittipalvelua? Vai kaatuuko taas siihen että itse pitäisi ensin tehdä jotain. 

Vierailija
292/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on saanut monta hyvää vastausta.

Parisuhde ei lopulta ole kovinkaan ihmeellinen asia.

Suurin osa naisista on nalkuttajia ja riitelijöitä. Parisuhteessa alkaa nalkutus ja mikromanagerointi naisen valtakunnassa eli kotona. Riitely on must koska halutaan tunnevuoristorataa ja "ilman puhdistamista". Jos et lähde mukaan riitelyyn, olet tossu. Jos pidät oman tilasi ja vastaat kylmän viileästi, olet uhkaava. Pitää korottaa ääntä ja möykätä päättömästi.

Se kaikki mikä sinua kiinnosti, eli seksi, romantiikka, yhdessäolo ja kaveruus, vähenee ja työ lisääntyy. Naisiin on ohjelmoitu tarve hyötyä parisuhteesta ja miehestä. Se puskee päälle lopulta.

On olemassa ratkaisu, mutta ikävä kyllä se on mahdollinen vasta jos ap nousee ei seuraavalla, vaan sitä seuraavalle levelille. Nyt ap:n on annettava naiselle mitä haluaa, eikä nirsoiluun ole varaa. Samassa asemassa olin minäkin.

Nyt on enemmän mahdollisuuksia. Se ratkaisu on etten koskaan muuta naisen kanssa yhteen, enkä ole naisen kanssa useita päiviä samassa tilassa. Eli tapailusuhde. Saan niitä asioita joita haluan, ilman että varjopuolten osuus lähtee kasvamaan heti kun mööpelit on kannettu sisään.

Suosittelen!

Aloittaja: tuollaista elämä on vain huonon aikuiseksi kasvamattoman miehen kanssa.

Vierailija
293/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sä Allu jaksat tarinoida näitä juttujas aina vaan uudelleen.

Vierailija
294/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyään suurempikin ikäero tuntuu normilta. Pikkusiskolla esim. 30-vuotiaana reilusti yli 40-vuotias mies.

No ei tunnu.

Vierailija
295/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs sä Allu jaksat tarinoida näitä juttujas aina vaan uudelleen.

Mikä Allu? Ainakin minä vastasin kysymykseen ihan asiallisesti. Oma arvomaailma sotii pahasti sekalaisia yöpanojuttuja vastaan. Tommoset naiset on pahnan pohjimmaiset. Ja miehet myös.

Vierailija
296/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi pelimiestaktiikka on että pitää aina lähestyä naisseuruetta, ja tehdä ensin vaikutus vähemmän viehättäviin coclblocker-naisiin. Vasta sen jälkeen kaunotarta piirittämään.

...ja jättää tämän kaunottaren huomiotta, niin kohta tämä jo pakonomaisesti "kaatuu syliin".

Mahdollista tuokin, mutta miksi yrittää sitä "kaunotarta"? Pokaaliksi kaapin päälle?

Monasti se huomion keskipiste on tietoinen asemastaan ja käytös sen mukaista. Se seuraneiti suuremmalla todennäköisyydellä on se tervepäisin.

Vierailija
297/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä sitäkin, että nyt tuossa iässä parhaat seksivuodet on jo auttamatta ohi. Vaikka tässä lähivuosina seksiä alkaisit harrastaakin, niin ei se samanlaista nautintoa ja intohimoa sisällä, kuin jos olisit 10-15 vuotta sitten ryhdistäytynyt. Libido on varmasti jo lähtenyt laskemaan, seisokki on löysempi ja oikeastaan, kun ajattelee, niin telkkarin katselu olisi oikeastaan mielekkäämpää puuhaa. Kauniin naisen näkeminen ei enää saa hormoneja hyrräämään, mutta kävelylenkille sen voisi kyllä pyytää. 

Vierailija
298/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja jättää tämän kaunottaren huomiotta, niin kohta tämä jo pakonomaisesti "kaatuu syliin".

Mahdollista tuokin, mutta miksi yrittää sitä "kaunotarta"? Pokaaliksi kaapin päälle?

Monasti se huomion keskipiste on tietoinen asemastaan ja käytös sen mukaista. Se seuraneiti suuremmalla todennäköisyydellä on se tervepäisin.

Sellaiset Jannihussit kannattaakin jättää rauhaan. Pelkkää ajantuhlaamista. Tavallisen näköiset, norminätit ovat yleensä niitä, jotka suostuvat juttelemaankin. Jannihussi nyt ei ole koskaan varmaan edes hymyillyt. 

Vierailija
299/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Olet nuori. Vasta sitten alkaa olla myöhäistä kun arkkusi on jo puoliksi tuhkausuunissa.

Vierailija
300/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Väitätkö oikeasti, että jos ei teininä pääse panemaan niin se oli siinä sitten, ei tule seksiä eikä suhteita aikuisenakaan. Voi hyvä ihme. :D Ei mullakaan ollut teininä yhden yhtä seksikokemusta, enkä olisi niitä halunnutkaan. Teininä halusin nimenomaan odottaa, että olisin täysi-ikäinen, en kokenut olevani alaikäisenä valmis seksiin.

Ja niin vaan sitten 22-vuotiaana löytyi puoliso, jonka kanssa olen edelleen kolmekymppisenä. Seksiä olen harrastanut vain hänen kanssaan, ja olen asiantilaan aivan tyytyväinen. Kyllä sinullekin löytyisi kumppani, jos vain avoimin mielin menisit tutustumaan naisiin ja vähän flirttailemaan, pyytäisit ulos jne. Nuo estot on ihan vain omassa päässäsi. Mikään todellinen asia ei estä sinua löytämästä kumppania.

Juuri noin. Itse olin vielä arka lukiosta päästyäni ja en todellakaan ollut seurustellut. Ainoat kokemukset miehistä tai pojista oli törkeät huutelut kadulla humalaisten suusta.

Mieheni oli myös ujo ja arka johtuen alkoholistiperheestä mutta käytti sen verran alkoholia että tohti käydä ravintoloissa. Siellä tapasimme kun mies rohkaisi itsensä ja tuli juttelemaan. Seksiä harrastimme ensimmäisen kerran toistemme kanssa minä olin 19 ja mies 22 ja oli ihanaa alusta asti eikä todellakaan haitannut että olimme toistemme ensimmäiset.

Yhdessä olemme nyt olleet todella todella pitkään emmekä kaipaa seksikokemuksia muiden kanssa emmekä ole jääneet mistään paitsi päinvastoin.

Suurin osa lukiokavereista ei myöskään ollut seurustellut eli se niistä kokemuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi