Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi

Vierailija
05.02.2022 |

En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.

Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.

Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),

Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36

Kommentit (404)

Vierailija
1/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat unelmakumppanilta!

Vierailija
2/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa voisit olla superstara, mut sun pitäis vaan päästä sinne.   suomi on *aska maa kaikinpuolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä anna periksi vielä, kyllä joku päivä voi sinulle kumppani löytyä. Elämäsi on arvokas, ei turha.

Vierailija
4/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja yksi vinkkini nykypäivän teinien aikuisille. Älkää asuko syrjäseudulla. Syrjäseudut voivat olla hyvin tuhoisia teinille, jos siellä ei ole samanikäisiä muita teinejä, joko tyttöjä tai poikia. Omat vanhempani valitettavasti olivat 70-luvulla nuoruutensa eläneitä ja tuolloin joka pikkukylä oli täynnä elämää. Vanhempani varmaan jotenkin jäivät kuvittelemaan, että näin olisi tulevaisuudessakin. Noh maailma ehti muuttua moneen kertaan. 

ap

Vierailija
5/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Vierailija
6/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Vierailija
7/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole vanhempien ja asuinpaikan syy ettet ole uskaltanut hakea kumppania?

Vierailija
8/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ikävä kyllä täytyy sinulle todeta, että viinan avulla me normitason introvertitt ihmiset Suonessa kumppanimme löydetään.

Myös minä allekirjoittanut. Ja lisäksi kaikki muut kokemukseni.

Vierailija
9/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koneella istun kaikki päivät mutta enpä ole vielä keksinyt että sinnekin epätoivoiset naiset kirjoittelee. Oi voi, minä vaan pelailen. 

Ja enhän tietysti 36- vuotiaanakaan voi lähteä minnekään harrastamaan, tai kielikurssille tai muulle kansanopiston kurssille, tai soittoruokalaan. Kun silloin teininä en. Kaikille muille miehille se nainen ilmestyy tyhjästä, vain minulle raukalle ei koska asuin pienenä syrjäseudulla. Töissäkään en käy eikä siellä ole yhtään naista vaikka kävisinkin. 

Vierailija
10/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oma vika, jos eristäytyy kotiinsa ja harrastaa pelkästään yksilölajaja. Ei sua kukaan tule mukaan mihinkään pyytämään, ei kotoa hakemaan, kun itse vapaaehtoisesti pysyttelet muista erossa.

Vierailija
11/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56-vuotias nainen, joka päätti 25-vuotiaana, ettei kestä ailahtelevaisia miehiä.

Elän yksin, mutta tietenkin tapaan ystäviäni, sukulaisiani ja työkavereitani. 

Seksitön elämä on ollut toisiaan hankalaa, mutta arvostan uskollisuutta. Yllättävän moni mies ei arvosta.

Ehdotan, että osallistut vaikka urheiluseuran toimintaan, niin voit tavata liikuntaa harrastavan naisen.

Vierailija
12/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannata liikaa ajatella kokemusten puuttumista, vaan: olen aikasaalis! Hyvä koulutus ja työ, mukavat harrastukset.

Rohkeutta!

Vierailija
13/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tällaista ehdotan, mutta sinun kohdallasi suosittelisin miespuolista deittivalmentajaa. Vaikuttaa siltä, että elämäntapasi ovat kunnossa, sinulla on kivoja harrastuksia ja vieläpä akateeminen koulutus. Pukeutumisasioihinkin suhtaudut vakavasti. Esim. itse naisena mielelläni seurustelisin tyypin kanssa, jolle vaellus on tärkeää. Tarvitset jeesiä pääkoppasi kanssa ja harjoitusta naisten lähestymisessä, peli ei todellakaan ole vielä menetetty!

T. Nelikymppinen nainen

Vierailija
14/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä seksi ja viinakokemuksia siinä n 18 v -23v pitää hankkia urakalla, kun on "lupa" hölmöillä. Muuten se tulppa jää helposti iäksi kiinni ja suhde vastakkaiseen sukupuoleen vääristyy.

Sen pohjan päälle on sitten helppo hifistellä ja säätää ja löydellä niitä ns vakavia suhteita

Vierailija
15/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, mutta eri syistä. Olin nuorena tosi nätti, näin kun sitä jälkeenpäin katsoo. Mua ahdisteltiin paljon teinistä lähtien ja tuli hirveä kammo miehiä kohtaan. En oo uskaltanut ryhtyä suhteeseen yhdenkään miehen kanssa, tuntuvat niin karkeilta. Ja nyt vanhempana tuntuu, että ne fiksut miehet on eläneet ihan eri elämän. Ehkä pitkä parisuhde ollut, josta ero tullut. Mun elämä on ollut töitä, yksinäistä lenkkeilyä, kirjoja ja kulttuuriharrastuksia.

N44

Vierailija
16/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa sua ei tulla hakemaan. Mene rohkeasti ihmisten ilmoille! Laita treffi-ilmoitus nettiin. Jos olet fiksu ( oletus, kun löytyy yo-tutkinto) suht hyvän näköinen, mukava ja työelämässä oleva ihminen niin en näe syytä miksi et löytäisi kumppania vaikka olisitkin introvertti ja kokematon.

17/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa joita saa aina, seksiä ja pään sekaisin. Laadusta saattaa joutua tinkimään. Mutta oikeesti, ilmoitus vaan Suomi 24-sivulle ja kivoja ihania emäntiä tapaamaan, ei mitään nirppanokkia ja arvostelijoita. Anna itsekin mahdollisuus niillekin jotka ei ehkä ole kedon kauneinpia kukkasia mutta joilla on hyvä sydän.

Vierailija
18/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoa sua ei tulla hakemaan. Mene rohkeasti ihmisten ilmoille! Laita treffi-ilmoitus nettiin. Jos olet fiksu ( oletus, kun löytyy yo-tutkinto) suht hyvän näköinen, mukava ja työelämässä oleva ihminen niin en näe syytä miksi et löytäisi kumppania vaikka olisitkin introvertti ja kokematon.

On kokeiltu, ei toimi. Ennen tinderiä kaikki suomi24 treffit yms on testattu. Hiljaista on.  

AP

Vierailija
19/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Naisetkin voisivat lähestyä sinua, mutta sinun pitäisi silloin olla edes jotenkin esillä. Ihmisten ilmoilla, somessa, jotenkin. 

Vierailija
20/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen arvostaa sitä ettei mies biletä ja vaeltaminen ja pyöräily ovat hyviä luonnonläheisiä harrastuksia. Se 'oikea' nainen myös hyväksyy sen kokemattomuutesi, mutta kyllä sun tosiaan pitää liikkua enemmän liikkua paikoissa, joissa niitä naisia voi tavata. Oisko jonkinmoisia seuroja tai yhtiöitä, jotka järjestää yhteisiä pyörä- tai vaellusreissuja sinun ikäisille, niistä saisit ainakin saman henkistä porukkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi