Olen lähdössä tuetulle lomalle eikä hävetä yhtään.
Eikä pieni lomani ole sinun rahoista pois.
Ketä muita lähdössä lomalle? Yksin tai porukalla?
Kommentit (13)
Niin muakin hävettäis. En kehtais kellekään tunnustaa.
Vai hävettää? Miksi? Kai osaatte kertoa?
Kenen kukkarosta tuettu loma kustannetaan? En kysy kettuilumielessä, en vain tiedä. Mistä syystä hait tuettua lomaa?
Osa kokonaishinnasta menee järjestöltä tai esim. RAY:ltä.
Itse maksan meidän porukalta omavastuuosuuden 180€ johon sisältyy 5päivän majoitus ja ruoat. Hain lomaa koska on halvempaa kuin esim.mökin vuokraus. Majoitus siis tässä tapauksessa ihan perushuoneessa jossa sänky ja pieni pöytä.
Nämä keitä hävettää, ovat niitä jotka ostavat kotimaiset uudet perunat Herkusta ja kuvittelevat olevansa jotain. Eipä kukaan osaa vastata mikä oikein hävettäisi tuetussa lomassa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:03"]
Mikä on tuettu loma?
[/quote]
Haetaan eri järjestöiltä taloudellisin, sosiaalin tai terveydellisin perustein. Itse maksetaan omavastuuosuus+ matkat. Rahiksen kustannuksella lomaillaan.
Meidän perhe (5h) oli pari vuotta sitten Bomballa. MAksettiin 5vrk täysihoitolomasta yhteensä 230€. Normaalihinnoin olis ollut jotain 1800€. V.2009 olitiin Ikaalisten kylpylässä. On päästy Käpyn ja Keliakialiiton kautta.
No miksi sitä pitäisi hävetä? Kyllä tuki varmaan tulee tarpeeseen. Hauskaa lomaa!
Niin. Kaikki kun eivät ajele mersulla ja osta ruokaansa Stockmannin herkusta.
Meillä oli ihan hyvätuloinen perhe. Saatiin noita lomia yhden lapsen kehitysvamman vuoksi. Ei kyllä hävetä yhtään. Oli kivoja reissuja mm. Huhmarissa.
Mua hävettäis.