Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko vanhempani ihan normaaleita?!

Vierailija
14.06.2015 |

He eivät riitele ikinä, eivät suutele eikä halaa koskaan, nukkuvat erihuoneissa syynä on meille kerrottu, että isä kuorsaa, iltaisinkin isä katsoo alakerrassa telkkaria ja äiti yläkerrassa, välillä sama kanavakin päällä, eli tälläistä, mutta kuitenkin asuvat yhdessä ja ovat naimisissa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ja miehillä on monesti eri kiinnostuksen kohteet. Ainakin meillä mies haluaa katsoa urheilua ja vanhoja toimintaelokuvia (tyyliin vanhat Bondit ja Terminaattorit).

Minä tykkään katsoa historiakanavaa ja matkailukanavaa ja näkisin mieluiten uusia elokuvia.

Meillä on kuitenkin vain yksi telkku. Lähden monesti toiseen huoneeseen tietokoneelle, kun isännän tv-sessio alkaa, koska olen niin täynnä noita "miesten" ohjelmia.

Meillekin eri makkarit olisi paras järjestely, koska minä kuulemma kuorsaan niin, ettei korvatulpistakaan ole apua.

Emme hirveästi kerro toisillemme kuulumisia, koska olen huomannut, ettei ukkeli jaksa keskittyä, kun kerron työpäivästäni. Tuntuu todella kurjalta kertoa asioista ihmiselle, joka näyttää siltä, ettei häntä kiinnosta pätkääkään. En jaksa vatvoa tästä asiasta. Muutaman kerran olen siitä sanonut, enkä jaksa puhua siitä koko aikaa.

Varmaan aika moni jatkaa avioliittoaan silkasta tottumuksesta. Naisvaltaisella työpaikalla kuulluista kahvipöytäkeskusteluista päätellen se on aika tavallista.

Vierailija
22/23 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun vanhempien avioliitolta. Erosivat vuosi sitten, itse olen nyt 19v. Äiti nukkui varmaan viimeiset 1,5vuotta sohvalla ennenkuin erosivat ja äiti muutti pois. 

Sain lopulta tietää vähän liikaakin heidän pettämisistään yms. mikä oli jatkunut vuosikausia. Odottivat kai sitä että minä täytän 18 niin ei tarvitse huoltajuusjuttuja puida.

Nykyään isä on sen naisen kanssa jota kävi nussimassa kun oli vielä liitossa äidin kanssa. Uusi kumppani on ihan ok tyyppi, mutta välillä en kyllä voi olla ajattelematta että hän oli isän salarakas vuosien ajan..

No, sellaista on elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mää ainoa jota oksettaa Se että vanhemmat kituuttaa paskassa suhteessa "lasten takia?" onpa tosi hauskaa sillä lapsella kunkattoo täysin sairasta ihmissuhdetta päivästä toiseen eikä saa mallia miten oikeasti kunnon parisuhde toimii.Kyllä Se lapsi on onnellisempi onnellisemmassa kodissa oli siellä sitten vain yksi vanhempi.Hienoimpia on ne jotka lähtee sitten pettämään vielä,siinäpä vielä parempi esimerkki lapselle ja sairaan ihmisen läsnäolo namnam!