Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, katseletko koskaan kauniimpia/hoikempia naisia kuin omasi?

Vierailija
05.02.2022 |

Jäätkö koskaan tuijottamaan sitä hoikkarunkoista fitnesskissaa, jos omasi onkin lihava ja pyylevä?
Oletko jäänyt kiinni tästä tuijotuksesta? Itse kuvittelisin kyllä, että oma muuttuisi siinä kohtaa pelkäksi ilmaksi, jos ei oma olisi fitneskissa.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen vielä sellainen raikas lenkkeilevä "naapurintyttö". Siitä tulisi olla kai otettu. En ole kuitenkaan miesten päiväunien kohde vaan se "helposti saatavilla oleva". Sitähän me naapurintyttöset olemme. Tähänkin päästäkseni joudun silti tekemään fyysisesti kovaa työtä (ruokavalio ja liikunta) joten minkä arvoista tämä on? Pullukka meikattu kaunotar menee silti ohi heittämällä. "

Omasta mielestäni jalat maassa oleva "raikas lenkkeilevä naapurintyttö" on lähestulkoon sitä parasta mahdollista parisuhdemateriaalia.

Mikäli siis se lenkkeily ei ole sitä, että se vie kaiken vapaa-ajan. Se olisi ongelmallista.

Vierailija
82/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuijottele ketään koskaan, hienotunteisesti vaivihkaa sivusilmällä skannaan kaikki pyllyt: pienet, isot, lihaksikkaat, nuoret ja vanhat, sekä mielikuvittelen penikseni hiljaa liukumaan ko. anuksiin.

Et taida olla heteromies. :)

Noh, lisätään nyt semmoinen rajaus tuohon aiempaan kommentiini että "skannaan kaikki NAISTEN pyllyt".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuijottele ketään koskaan, hienotunteisesti vaivihkaa sivusilmällä skannaan kaikki pyllyt: pienet, isot, lihaksikkaat, nuoret ja vanhat, sekä mielikuvittelen penikseni hiljaa liukumaan ko. anuksiin.

Et taida olla heteromies. :)

Noh, lisätään nyt semmoinen rajaus tuohon aiempaan kommentiini että "skannaan kaikki NAISTEN pyllyt".

Oleellinen tarkennus. Ainakin itse elän nyt hieman helpottuneempana. Tosin, pankkikorttini on rf-suojattu...

Vierailija
84/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, minun mies ei katso. Töissä jos on kaunis nainen asiakkaana, katsoo ohi.

Voin luottaa häneen sataprosenttisesti.

Kävi ennen kuntosalilla, jossa kävi vain miehiä. Sitten sinne oli tullut joku nainen. Mies lopetti, onneksi.

Ihana mies!

Miehesi on tasa-arvoiseen yhteiskuntaan sopimaton ahdasmielinen ja ihmisiä sukupuolen mukaan jaotteleva (negatiivinen sana tähän). Olet samanlainen ja ansaitsette toisenne. Toivoisin että muutatte johonkin *slamilaiseen maahan.

Itse pyrin olemaan mahdollisimman tasapuolinen ja kohtelias varsinkin nuorempia naisia kohtaan enkä keskustellessa "katsoisi ohi" tai "vaihtaisi kuntosalia".

M51

Vierailija
85/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä on toisinpäin olen hoikka ja sievä mutta mies kyylää isoja rasvaperiä, ei tiedä että huomaan kyllä.

Vierailija
86/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilä on toisinpäin olen hoikka ja sievä mutta mies kyylää isoja rasvaperiä, ei tiedä että huomaan kyllä.

Tietää kyllä. Ei vaan välitä.

Vierailija
87/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en ole kuin se naapurintyttö niin en lähde rannalle siksi, että saan illalla taas itkeä. Pakko pitää kiinni edes siitä fyysisestä kunnosta joka jo on joten käytän senkin ajan mieluummin hyödyksi.

Mitähän ihmettä nyt? Itkettää kun maailmassa on muita ihmisiä ja osa niistä on kauniimpia kuin itse?

Suosittelen hankkimaan jotain substanssia elämään niin ei tarvitse kauneuskisoissa räpistellä, kun se ei ole ominta alaa.

Vierailija
88/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita perseitä kyllä.

Vierailija
89/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskempiä katselen.