Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, katseletko koskaan kauniimpia/hoikempia naisia kuin omasi?

Vierailija
05.02.2022 |

Jäätkö koskaan tuijottamaan sitä hoikkarunkoista fitnesskissaa, jos omasi onkin lihava ja pyylevä?
Oletko jäänyt kiinni tästä tuijotuksesta? Itse kuvittelisin kyllä, että oma muuttuisi siinä kohtaa pelkäksi ilmaksi, jos ei oma olisi fitneskissa.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen päivittäin, mutta en tee mitään asialle. Ihan kuin naisetkin.

Vierailija
22/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuijotan ja fanitan facessa/instassa - se ei vaimolle kuulu. Libidovetoinen liskoaivo vilkuilee aina visuaalisesti stimuloivinta reikää!

Olipa nätisti sanottu, kerrassaan.

Totuus on kaunista.

Onneksi valtaosalla miehistä on muitakin aivoalueita, mutta kyllä ne alkukantaiset jäänteet ovat kiistattomia. Onneksi, muuten olisimme harvinaisia.

No miten iso osa aivoistasi keskimäärin ajallisesti keskittyy täydellisiin insta jne naisiin ja kuinka iso osa omaan naiseen? Mielenkiinnosta kysyn. Kukaan mies ei ikinä näitä kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, mutta vaimoni onkin kaunein kohtaamani nainen ja enemmistöä paremmassa kunnossa.

Vierailija
24/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselisin, joten olen ratkaissut asian niin etten alunalkaenkaan ala seurustelemaan sellaisen naisen kanssa johon en ole tyytyväinen niin ettei tarvisi muita katsella.

En olis tommosta pinnallista kakkiaista halunnutkaan wäääääää

Vierailija
25/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oli miehellä millainen fitnesskissa tahansa niin kyllä hänellä, jos hetero on, on silmää myös muiden naisten kauneudelle. Ihan naisena voin tämän todeta.

Ja sama kääntäen: yhtä lailla me naisetkin huomaamme hyvännäköiset miehet ympärillämme. Mutta fiksu ihminen ei jää tuijottamaan.

Minulla on jäänyt pitkät päälle ja naisia on tuntunut huvittavan tämä. En ihmettele, onhan se hassua kun miehen pää kääntyy eikä edes itse tunnu tajuavan sitä :D En kyllä peittele yhtään vaan katson ihan avoimesti.

Vierailija
26/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselisin, joten olen ratkaissut asian niin etten alunalkaenkaan ala seurustelemaan sellaisen naisen kanssa johon en ole tyytyväinen niin ettei tarvisi muita katsella.

Itsekin olen joutunut monta mukavaa ylipainoista naista torjumaan, koska tiedän etten tule olemaan heidän ulkomuotoonsa tyytyväinen ja katselisin sitten muita. Enkä itse sitten ole ylipainoinen mikäli se jotain askarruttaa.

Vierailija
27/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma vaimo entinen taitoluistelija ja pitänyt kroppansa todella hyvässä kunnossa myös sen jälkeen kun lopetti aktiivitreenaamisen, joten eipä niitä hoikempia missään näy. Hän on muutenkin kaunis, joten en jaksa edes yrittää vilkuilemista, menisi neulan etsimiseksi heinäsuovasta. 

Vierailija
28/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen joutunut monta mukavaa ylipainoista naista torjumaan, koska tiedän etten tule olemaan heidän ulkomuotoonsa tyytyväinen ja katselisin sitten muita. Enkä itse sitten ole ylipainoinen mikäli se jotain askarruttaa.

Musta on harmi ettei ylipainoisesta naisesta edes saa sitä hoikkaa, vaikka se olisi naisilla tosi paljon helpompi rasti kuin miehillä. Ovat yleensä luovuttaneet ja pahimman luokan lohturuokailijoita. 

Vierailija
29/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tai ei, kyllähän sitä nyt katsoo kauniita naisia. Miksi en katsoisi? Eiköhän ne naisetkin siitä pikemminkin tykkää, että ulkoinen olemus miellyttää.

Vierailija
30/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ihminen arvostaa kauneutta, luonnossa, taiteessa yms. Totta kai kaunista katsoo. Ei ole omaa joten en syyllisty tuohon, mutta onhan se hiukan eriasia jos hoikempia ja kauniimpia on lähes jokainen vastaantulija tai vain yksi vuodessa. Suomalainen pari on yleensä teininä; mies isompi ja nainen pienempi, 25 vuotiaana samaa leveyttä ja 30+ nainen alkaa olla useimmiten vastaan tulleissa pareissa isompi kuin miehensä. Onhan sillekin joku raja koska on oma niin ok että ei huomaa juurikaan eroa vastaantulijoissa.

Pidän pienistä ja siroista naisista 160cm/40kg joten jos olisi oma johon olisi tyytyväinen tuskin tulisi täällä vastaan liikaa hoikempia katsottavaksi? 

Vierailija
31/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme kylpyässä. Kaksi nuorta miestä vaimoineen ja lapsineen siellä myös. Kovalla äänellä kalitti toinen ja katsoi minua että onpas!!!

En tiedä ketä hävetti eniten tämä tilanne. Kaikki katsoivat miestä sitten minua . Olin altaassa onneksi ,että voin vaan olla niinkuin en olisi kuullut. 

Julkea tuijotus ei ole fiksua kommentoinnista puhumattakaan.

Tätä ex harrasti,siksi ex ja eipä sillä suhteet kestä.

Vierailija
32/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin katson, enkä pelkästään katso jos vaan mahdollista.

Vierailija
33/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet panisivat kumppaniaan kauniimpaa naista jos siihen olisi mahdollisuus. Joka muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
34/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt ihminen arvostaa kauneutta, luonnossa, taiteessa yms. Totta kai kaunista katsoo. Ei ole omaa joten en syyllisty tuohon, mutta onhan se hiukan eriasia jos hoikempia ja kauniimpia on lähes jokainen vastaantulija tai vain yksi vuodessa. Suomalainen pari on yleensä teininä; mies isompi ja nainen pienempi, 25 vuotiaana samaa leveyttä ja 30+ nainen alkaa olla useimmiten vastaan tulleissa pareissa isompi kuin miehensä. Onhan sillekin joku raja koska on oma niin ok että ei huomaa juurikaan eroa vastaantulijoissa.

Pidän pienistä ja siroista naisista 160cm/40kg joten jos olisi oma johon olisi tyytyväinen tuskin tulisi täällä vastaan liikaa hoikempia katsottavaksi? 

Vais niin. Hoikka on eri asia kuin alipainoinen?

Meinasitko omasi hakea Kiinasta vai syömishäiriöklinikalta?

Vierailija
35/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vais niin. Hoikka on eri asia kuin alipainoinen?

Meinasitko omasi hakea Kiinasta vai syömishäiriöklinikalta?

Lapsinaisvartaloita aikuisnännein❣️

Vierailija
36/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet panisivat kumppaniaan kauniimpaa naista jos siihen olisi mahdollisuus. Joka muuta väittää, valehtelee.

Jotkut miehet aidosti pitää sitä kumppaniaan maailman kauneimpana ja jotkut osaavat olla pettämättä muutenkin.

Vierailija
37/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta Mooses! Tottakai teen kuten Mooseskin aikoinaan, ihailen naisvartaloita!

Vierailija
38/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on harmi ettei ylipainoisesta naisesta edes saa sitä hoikkaa, vaikka se olisi naisilla tosi paljon helpompi rasti kuin miehillä. Ovat yleensä luovuttaneet ja pahimman luokan lohturuokailijoita. 

Kieltämättä enemmän olen nähnyt muutosta tuohon huonompaan suuntaan, harva enää sen jälkeen päässyt takaisin entisiin mittoihinsa kun sen kerran on paino karannut. Sitä sitten jopa selitellään hyväksi että tuntee olonsa paremmaksi tukevampana kuin hoikempana jne.. Valitettavasti millään selityksillä en pysty tätä omaa "pinnallista" mieltymystäni muuttamaan. Samaan tapaan kuin vaikkapa nyt joku tykkäisi sinisestä väristä, ei hänelle punaista lempiväriksi saa millään perusteluilla.

Vierailija
39/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
40/89 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä en katselisi. Luonto on meidät rakentanut niin, että kauniin naaraan näkeminen saa tietyt fysiologiset reaktiot käynnistymään.