Mies, katseletko koskaan kauniimpia/hoikempia naisia kuin omasi?
Jäätkö koskaan tuijottamaan sitä hoikkarunkoista fitnesskissaa, jos omasi onkin lihava ja pyylevä?
Oletko jäänyt kiinni tästä tuijotuksesta? Itse kuvittelisin kyllä, että oma muuttuisi siinä kohtaa pelkäksi ilmaksi, jos ei oma olisi fitneskissa.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Katselisin, joten olen ratkaissut asian niin etten alunalkaenkaan ala seurustelemaan sellaisen naisen kanssa johon en ole tyytyväinen niin ettei tarvisi muita katsella.
Oikein 👍. T. Nätti ja hoikka nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei, minun mies ei katso. Töissä jos on kaunis nainen asiakkaana, katsoo ohi.
Voin luottaa häneen sataprosenttisesti.
Kävi ennen kuntosalilla, jossa kävi vain miehiä. Sitten sinne oli tullut joku nainen. Mies lopetti, onneksi.
Ihana mies!
HaHaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselisin, joten olen ratkaissut asian niin etten alunalkaenkaan ala seurustelemaan sellaisen naisen kanssa johon en ole tyytyväinen niin ettei tarvisi muita katsella.
Itsekin olen joutunut monta mukavaa ylipainoista naista torjumaan, koska tiedän etten tule olemaan heidän ulkomuotoonsa tyytyväinen ja katselisin sitten muita. Enkä itse sitten ole ylipainoinen mikäli se jotain askarruttaa.
Musta on harmi ettei ylipainoisesta naisesta edes saa sitä hoikkaa, vaikka se olisi naisilla tosi paljon helpompi rasti kuin miehillä. Ovat yleensä luovuttaneet ja pahimman luokan lohturuokailijoita.
Väärin. Miesten on paljon helpompi laihduttaa kuin naisten, jotka tarvitsevat rasvaa tiettyihin biologisiin toimintoihin.
Kyllä mä kattelen kaikenlaisia naisia.
Mutta omaa vaimoani en ikinä vaihtaisi kehenkään muuhun naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin katson, enkä pelkästään katso jos vaan mahdollista.
Kaikki miehet panisivat kumppaniaan kauniimpaa naista jos siihen olisi mahdollisuus. Joka muuta väittää, valehtelee.
Ääliö. Ei ole väittämä vaan totuus on se, että typerä juttusi ei pidä paikkaansa, senkin tollo!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kattelen kaikenlaisia naisia.
Mutta omaa vaimoani en ikinä vaihtaisi kehenkään muuhun naiseen.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen joutunut monta mukavaa ylipainoista naista torjumaan, koska tiedän etten tule olemaan heidän ulkomuotoonsa tyytyväinen ja katselisin sitten muita. Enkä itse sitten ole ylipainoinen mikäli se jotain askarruttaa.
Musta on harmi ettei ylipainoisesta naisesta edes saa sitä hoikkaa, vaikka se olisi naisilla tosi paljon helpompi rasti kuin miehillä. Ovat yleensä luovuttaneet ja pahimman luokan lohturuokailijoita.
Väärin. Miesten on paljon helpompi laihduttaa kuin naisten, jotka tarvitsevat rasvaa tiettyihin biologisiin toimintoihin.
Mitähän nää tietyt biologiset toiminnot mahtaa olla mihin oikein rasvaa tarttee. Raskaaksi nyt ei ainakaan kukaan pakota tulemaan, jos sitä tarkoitat.
Ei joka mies eikä nainen jaksaisi arjessa olla fitnesskissan tai -kollin kanssa. Se elämäntyyli vaatii niin paljon omistautumista. Jos se on yhteinen harrastus, tai kumppanilla on joku toinen yhtä aikaa vievä harrastus, sitten voi toimia. Katselen meielläni lihaksikkaita miehiä, mutta en jaksaisi sellaisen kanssa suhteessa olla, jonka aina arjessa täytyy asettaa treenaus ja palautuminen eka sijalle. Propsit kyllä kaikille, joilla on korkeat tavoitteet ja sitoutuvat niihin, olipa se sitten fitness, ultramaratoni, MBA, viulunsoitto tai mikä hyvänsä.
Katselen pyöreitä perseitä ja runsaita rintavarustuksia. Hoikkuudella ei niin väliä.
Katson joskus. Eipä siinä mitään. Katson kyllä viehättävää naista toisen kerran oli hän minkä kokoinen tahansa. Ei minun kiinnostus naisia kohtaan häviä jossain tietyssä painoindeksissä.
Ehkä ihan sairaalloisen lihavissa ei ole tullut sellaista omaan silmään viehättävää vastaan, mutta en siis vilkuile mitään pelkkiä salimimmejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet panisivat kumppaniaan kauniimpaa naista jos siihen olisi mahdollisuus. Joka muuta väittää, valehtelee.
Jotkut miehet aidosti pitää sitä kumppaniaan maailman kauneimpana ja jotkut osaavat olla pettämättä muutenkin.
Niin, jotkut. Mutta harvat.
Aika huono itsetunto saa olla, jos pelkästä katsomisesta loukkaantuu. Eri asia toki kiusaajamiehet, jotka aloittaa mikset sinä näytä tuolta /tuo nainen on niin hot, meen pyytään sitä ulos kun näkee toisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet aidosti pitää sitä kumppaniaan maailman kauneimpana ja jotkut osaavat olla pettämättä muutenkin.
Niin, jotkut. Mutta harvat.
Nää taitaa olla naisilla sellaisia samanlaisia haaveolentoja kuin pixie dream girlit miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä enemmän olen nähnyt muutosta tuohon huonompaan suuntaan, harva enää sen jälkeen päässyt takaisin entisiin mittoihinsa kun sen kerran on paino karannut. Sitä sitten jopa selitellään hyväksi että tuntee olonsa paremmaksi tukevampana kuin hoikempana jne.. Valitettavasti millään selityksillä en pysty tätä omaa "pinnallista" mieltymystäni muuttamaan. Samaan tapaan kuin vaikkapa nyt joku tykkäisi sinisestä väristä, ei hänelle punaista lempiväriksi saa millään perusteluilla.
Kyllä sinunkin vartalossasi ja ulkomuodossasi muutoksia iän myötä tulee. Pelkkä aineenvaihdunta ja solujen muutokset. Katso peiliin.
Koska ihmisillä on luotu silmät päähän niin kyllähän niillä näkee silloin tällöin myös kauniita naisia. Tuijottamaan en jää, mutta tokihan sen nyt aikalailla automaattisesti tiedostaa onko se ihminen erityisen kaunis. Ihan niin kuin huomaan jos vastaantuleva henkilö on vanha mies tai punatukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä enemmän olen nähnyt muutosta tuohon huonompaan suuntaan, harva enää sen jälkeen päässyt takaisin entisiin mittoihinsa kun sen kerran on paino karannut. Sitä sitten jopa selitellään hyväksi että tuntee olonsa paremmaksi tukevampana kuin hoikempana jne.. Valitettavasti millään selityksillä en pysty tätä omaa "pinnallista" mieltymystäni muuttamaan. Samaan tapaan kuin vaikkapa nyt joku tykkäisi sinisestä väristä, ei hänelle punaista lempiväriksi saa millään perusteluilla.
Kyllä sinunkin vartalossasi ja ulkomuodossasi muutoksia iän myötä tulee. Pelkkä aineenvaihdunta ja solujen muutokset. Katso peiliin.
Niin? Olen nelikymppinen ja edelleen normaalipainoinen.
Katselemisessa, eli ihailemisessa, joka on flirttailun yksi tärkeä osa-alue, auttaa visualisointi niminen tekniikka ("mental vìsualization"), se on psykologinen äärimmäisen tehokas 'työkalu' elämän kaikilla alueilla, kuten laihduttamisessa. Visualisoin siis ihan jokaisen nuoren hoikan kaunottaren, jonka kanssa olen missä tahansa tekemisissä, kokonaan paljaaksi, ihan nakuksi. Vaatekappale vaatekappaleelta, hitaasti.
https://www.psychologytoday.com/us/blog/flourish/200912/seeing-is-belie…
https://www.cambridge.org/core/books/abs/handbook-of-behavior-change/im…
Itse vaimona vilkuilen usein hyvännäköisiä naisia. En tuijota, koska se on moukkamaista. Hyvännäköisiä miehiä ei jostain syystä tule huomattua melkein koskaan. Ehkä olen oikeasti lesbo tai miehet ei vaan ole erityisen hyvännäköisiä.
Joo. Niitä ei ole vaikea löytää.
t. M52 + 120 kg