Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, katseletko koskaan kauniimpia/hoikempia naisia kuin omasi?

Vierailija
05.02.2022 |

Jäätkö koskaan tuijottamaan sitä hoikkarunkoista fitnesskissaa, jos omasi onkin lihava ja pyylevä?
Oletko jäänyt kiinni tästä tuijotuksesta? Itse kuvittelisin kyllä, että oma muuttuisi siinä kohtaa pelkäksi ilmaksi, jos ei oma olisi fitneskissa.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Olen joskus katsonut hyvän näköistä naista ja huomannut, että oma vaimohan siinä menee :-)

Sama oman miehen kanssa.

Vierailija
62/89 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oli miehellä millainen fitnesskissa tahansa niin kyllä hänellä, jos hetero on, on silmää myös muiden naisten kauneudelle. Ihan naisena voin tämän todeta.

Ja sama kääntäen: yhtä lailla me naisetkin huomaamme hyvännäköiset miehet ympärillämme. Mutta fiksu ihminen ei jää tuijottamaan.

Minulla on jäänyt pitkät päälle ja naisia on tuntunut huvittavan tämä. En ihmettele, onhan se hassua kun miehen pää kääntyy eikä edes itse tunnu tajuavan sitä :D En kyllä peittele yhtään vaan katson ihan avoimesti.

Ei se huvita naisia, useimpia vituttaa, ainakin minua. Varsinkin jos kyseessä on joku urponnäköinen mies. Antaa itsestään vajaaälyisen kuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia on ilo katsella. Eli totta kai katson. Aina. Enkä aio lopettaa koska olen terve heteromies. Kaikki muut ilot onkin sitten jo mennyttä.

Vierailija
64/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijottele ketään koskaan, hienotunteisesti vaivihkaa sivusilmällä skannaan kaikki pyllyt: pienet, isot, lihaksikkaat, nuoret ja vanhat, sekä mielikuvittelen penikseni hiljaa liukumaan ko. anuksiin.

Vierailija
65/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on tietenkin kaunein, mutta katselen muitakin samoin kuin miestensä kera olevat naiset minua ja miehet tyttöystävääni.

Vierailija
66/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokkaita naisia miehet haluaa. Erikan näköisiä

Vierailija
67/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Biologinen fakta.

Vierailija
68/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
69/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kaikki naiset. Ei riipu mitenkään oman naiseni viehättävyydestä.

Vierailija
70/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, se on laji ominaista. Jos et katso olet miehimys, eli Ho Mo

Vierailija
71/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessvartalo ei ole se ainoa, mistä mies voi pitää.

Muuten juu, katselen toki mielelläni kauniita naisia.

Joo fitnessvartalo ei nappaa, mutta kauniilla tavalla kurvikas kyllä. Eli sellainen tiimalasi, isot kiinteät rinnat, pyöreä naisellinen pyrstö ja hoikka vyötärö. Ja kauniit kasvot. Sellainen kääntää pääni.

Vierailija
72/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuijottele ketään koskaan, hienotunteisesti vaivihkaa sivusilmällä skannaan kaikki pyllyt: pienet, isot, lihaksikkaat, nuoret ja vanhat, sekä mielikuvittelen penikseni hiljaa liukumaan ko. anuksiin.

Et taida olla heteromies. :)

Vierailija
73/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus katsonut hyvän näköistä naista ja huomannut, että oma vaimohan siinä menee :-)

Ihana!

Vierailija
74/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oli miehellä millainen fitnesskissa tahansa niin kyllä hänellä, jos hetero on, on silmää myös muiden naisten kauneudelle. Ihan naisena voin tämän todeta.

Ja sama kääntäen: yhtä lailla me naisetkin huomaamme hyvännäköiset miehet ympärillämme. Mutta fiksu ihminen ei jää tuijottamaan.

Tämä onkin naisena niin masentavaa. En siksi lähde koskaan miehen kanssa kesällä uimarannalle. En halua pahoittaa mieltäni siitä, että mies näkee ne "muut". Tulee paha mieli ja se siitä. 

Vierailija
75/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin naisena niin masentavaa. En siksi lähde koskaan miehen kanssa kesällä uimarannalle. En halua pahoittaa mieltäni siitä, että mies näkee ne "muut". Tulee paha mieli ja se siitä. 

Olen vielä sellainen raikas lenkkeilevä "naapurintyttö". Siitä tulisi olla kai otettu. En ole kuitenkaan miesten päiväunien kohde vaan se "helposti saatavilla oleva". Sitähän me naapurintyttöset olemme. Tähänkin päästäkseni joudun silti tekemään fyysisesti kovaa työtä (ruokavalio ja liikunta) joten minkä arvoista tämä on? Pullukka meikattu kaunotar menee silti ohi heittämällä. 

Vierailija
76/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen hyvännäköisiä miehiä, mutta en "sali-makeja", kun tulee väistämättä mieleen että ovat jotenkin tyhmiä miehiä. En voi tälle mitään! Itsekin kuntosalilla käviessä, huomioon kiinnittyy sellaisiin terveen ja freesin näköisinä miehiin. Ei mihinkään patti-pateihin.😂

>käviessä

T: Steroidimake suomen kielen laitokselta

Vierailija
77/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, fiksusti sanottu. Tämäkin piti naisen kertoa, kun miesten aivot kärsii hapen puutteesta kaiken veren ollessa kovana sojottavassa falloksessa.

Vierailija
78/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kehuminen nätiksi naapurintytöksi on sama kuin sanoisi miehelle, että tällä on "riittävän iso".

Vierailija
79/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole kuin se naapurintyttö niin en lähde rannalle siksi, että saan illalla taas itkeä. Pakko pitää kiinni edes siitä fyysisestä kunnosta joka jo on joten käytän senkin ajan mieluummin hyödyksi.

Vierailija
80/89 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin katson, enkä pelkästään katso jos vaan mahdollista.

Kaikki miehet panisivat kumppaniaan kauniimpaa naista jos siihen olisi mahdollisuus. Joka muuta väittää, valehtelee.

Jotkut miehet aidosti pitää sitä kumppaniaan maailman kauneimpana ja jotkut osaavat olla pettämättä muutenkin.

Niin, jotkut. Mutta harvat.

Huomaa, että ihan itse te ne miehet "valitsitte". Siis ne pettäjät ja vastaavat. Mikä se sanonta olikaan? Sitä saa mitä tilaa?