Vihaan kesää!!
Mies istuu kaiket viikonloput ja lomat jossain saatanan merenrannalla kalassa.
Itse kökin kotona.
Aaaaargghhhh.
Kommentit (11)
Vihaan kuitenkin. Kesä vaan mahdollistaa tuon typerän harrastuksen.
Jumalauta jos itse olisin pois kotoa viikonloppuisin klo 8-20, niin johan naristais ja puhelin sois sen 100 kertaa tuona aikana.
Vaihdatan kohta lukot. Voi sit painua tonne rannalle asumaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:29"]Miksi sä kotona kykit?
[/quote]
Kun en pääse täältä mihinkään ilman autoa.
Ap
Ihana parisuhde taas. Mikset tee yksin?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:35"]Ihana parisuhde taas. Mikset tee yksin?
[/quote]
Kun ei ole autoa, niin en pääse täältä minnekään. Kotihommat kaikki teen yksin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:35"]Ihana parisuhde taas. Mikset tee yksin?
[/quote]
Ap
[/quote]
Mene miehen mukaan. Pitäkää piknik, nuotiolla vaikka ukko laittaa niitä onkimiaan kaloja. Olisi kyllä ihana olla merenrannalla! Tarpeeksi päälle niin kyllä tarkenee!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:35"]Ihana parisuhde taas. Mikset tee yksin?
[/quote]
Ap
[/quote]
Mene miehen mukaan. Pitäkää piknik, nuotiolla vaikka ukko laittaa niitä onkimiaan kaloja. Olisi kyllä ihana olla merenrannalla! Tarpeeksi päälle niin kyllä tarkenee!
[/quote]
Ei kiinnosta kalastus pätkääkään. Tylsää puuhaa. Eikä niitä pieniä lapsia voi sinne rannalle viedä kun yksin olen vastuussa kolmesta pienestä lapsesta jotka säntäilevät sinne sun tänne.
Ap
Miehesi on vastuunpakoilija, ettekä ole oppineet elämään perheenä. Lasten kanssa voi mennä kalaan - lasten ehdoilla. Miehesi ei halua kalastaa vaan enemmänkin paeta lastenhoitoa. Ero voisi ola yksi ratkaisu, toinen se, että opettelette elämään perheenä. Pakottaa et miestäsi voi.
Minä vihaan tätä kesäsäätä. Tuulista, sateista ja kylmää!
Minä vihaan sinua, saatanan ämmä! Paskapää! Et anna minulle mitään vapauksia! Teit minusta kotiorjan, kun erehdyin naimisiin kanssasi!!!!! Minäkin vihaan omaa rakasta harrastustasi: minun rahoillani shoppailua! Kerropa, vaimo kulta, montako niitä Vuittonin veskaa ja Chanelin hajupaskaa on kaappeihin kertynyt?! Ja uudet pitsistringit sun muut, ovatko ne minua varten?! Meillähän ei ole ollut seksiä neljään kuukauteen!! Itsekin lähtisin lätkimään, mutta rakkauteni sinuun estää sen.
T: miehesi
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:26"]
Mies istuu kaiket viikonloput ja lomat jossain saatanan merenrannalla kalassa. Itse kökin kotona. Aaaaargghhhh.
[/quote]Vihaat miestäsi