Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen peniksen koko pituus/paksuus?

Vierailija
05.02.2022 |

Mikä on mielestäsi täydellisen peniksen koko? Esitettynä mitoissa pituus/paksuus elikkä esim. 19cm/4.5cm

Kommentit (365)

Vierailija
141/365 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hieno hetki, kun ex naiseni otti ensimmäistä kertaa housuni pois ja sanoi että "ai sulla on tällanen" ja otti sen suuhunsa. Sitten pantiin kunnolla. 

mittasin myöhemmin omani ja pituutta on parhaassa seisokissa 17cm ja kun vierelle asetin hk-sinistä vastaavan kilpailevan puljun makkaran,oli omani hiukan isompi terskan kohdalta. Lepotilassa vehkeeni on kyllä ihan katkarapu. En oikein tiedä vieläkään onko se nyt sitten pieni, keskikokoinen vai iso. Kondoomi mitä käytän, on tunto xl, mikä nyt viittaisi ainakin keskitasoa isompaan, mutta tiedä sitten.

Luulen että jos tyttöystävältni kysyn, sanoo hän että se on hyvä, eikä muuta. Hän kyllä saa joka kerta 1-3 kertaa kanssani, mikä viittaisi siihen, että asia on kunnossa. 

Tuntuu vaan oudolta ajatella, että levossa isommat olisi sitten erektiossa pienempiä kuin omani. Kuntosalin suihkussa kaikilla on isompi kuin itselläni.

Vaikea on kuvitella, että olisin ns. isojen lokerossa. keskikoko+ lienee totuus.

Vierailija
142/365 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset mammat laittaa miinuksia jos jonkun miehellä on 20cm leka :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/365 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hieno hetki, kun ex naiseni otti ensimmäistä kertaa housuni pois ja sanoi että "ai sulla on tällanen" ja otti sen suuhunsa. Sitten pantiin kunnolla. 

mittasin myöhemmin omani ja pituutta on parhaassa seisokissa 17cm ja kun vierelle asetin hk-sinistä vastaavan kilpailevan puljun makkaran,oli omani hiukan isompi terskan kohdalta. Lepotilassa vehkeeni on kyllä ihan katkarapu. En oikein tiedä vieläkään onko se nyt sitten pieni, keskikokoinen vai iso. Kondoomi mitä käytän, on tunto xl, mikä nyt viittaisi ainakin keskitasoa isompaan, mutta tiedä sitten.

Luulen että jos tyttöystävältni kysyn, sanoo hän että se on hyvä, eikä muuta. Hän kyllä saa joka kerta 1-3 kertaa kanssani, mikä viittaisi siihen, että asia on kunnossa. 

Tuntuu vaan oudolta ajatella, että levossa isommat olisi sitten erektiossa pienempiä kuin omani. Kuntosalin suihkussa kaikilla on isompi kuin itselläni.

Vaikea on kuvitella, että olisin

Makkaraa munan kylkeen 🤣🤣

Vierailija
144/365 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä isoja kaluja. Oma ranteeni on 18cm, enkä usko että tämän paksuisia kaluja on montaa suomessa.

Vierailija
145/365 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä isoja kaluja. Oma ranteeni on 18cm, enkä usko että tämän paksuisia kaluja on montaa suomessa.

Ei montaa varmasti mutta tässä kysyttiin täydellistä kokoa. N44

Vierailija
146/365 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa senteistä sanoa, mutta vähän grillimakkaraa isompi(pidempi) olisi aika täydellinen minulle.

Vierailija
147/365 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 cm paksuus on sama kuin biljardipallolla. En tiedä kuinka monta niitä pystyisi pilluun ottamaan mutta kaksi olisi pituudeltaan 11 cm.

Enkä ymmärrä näitä 4 tai 5 sentin mittoja. Ei paksuutta voi mitata halkaisijana koska penis ei ole pyöreä. Se on ovaalinmallinen, joillain enemmän, joillain vähemmän. Ja onko se mitattu rullamitalla vai tönärillä, onko mitattu vartta vai terskaa? Paksuuden eli ympärysmitan voi "ainoastaan" mitata narun pätkällä jonka saa varren ympäri ja sitten narun pituuden mittaamalla.

Vierailija
148/365 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatleen kanssa 19 cm osuu jo ainakin kivuliaasti puolisolla pohjaan

Vierailija
149/365 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, mutta todennäköisesti pienempi kuin monen muun mielestä. Ei se koko, vaan miten sitä käyttää.

Vierailija
150/365 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 16 cm ja paksuus sellaista HK:n sinisen luokkaa, kuten joku jo kirjoitti. Ja terska isohko

Vierailija
151/365 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus 16 cm ja paksuus sellaista HK:n sinisen luokkaa, kuten joku jo kirjoitti. Ja terska isohko

Mulla on myös tämän kokoinen dildo

Vierailija
152/365 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös tämän kokoinen dildo

Kuulostaa aivan jäätävän kokoiselta 🤔

N

Vierailija
153/365 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 cm paksuus on sama kuin biljardipallolla. En tiedä kuinka monta niitä pystyisi pilluun ottamaan mutta kaksi olisi pituudeltaan 11 cm.

Enkä ymmärrä näitä 4 tai 5 sentin mittoja. Ei paksuutta voi mitata halkaisijana koska penis ei ole pyöreä. Se on ovaalinmallinen, joillain enemmän, joillain vähemmän. Ja onko se mitattu rullamitalla vai tönärillä, onko mitattu vartta vai terskaa? Paksuuden eli ympärysmitan voi "ainoastaan" mitata narun pätkällä jonka saa varren ympäri ja sitten narun pituuden mittaamalla.

Kangasrullamitalla saa todellisen pituuden ja ympärysmitan.  Semmoinen missä väri vaihtuu 10cm välein. Siitä helppo lukea, että kuinka monta senttiä menee toisen värin päälle. 

Makkara vertailua kalun vierelle on vaikea ymmärtää, mutta fakta vain on sellainen, että miehellä itsellään on vaikea arvioida kokoaan kun ei ole vieressä vertailukohtaa. Mutta kyllä sitten hahmottaa kokoa jos normi grillimakkara näyttää vierellä onnettoman pieneltä. On myös pakko uskoa pituutta, vaikkei omaan silmään näytäkään, jos rullamitasta meinaa mennä jo kolmannelle värille tai jos ympärysmitassa mennään rullamitan toisen värin puoleen väliin. Mutta ylipäätään kalu ei näytä miehen omaan silmään isolta vaikka sitä olisikin.

Vierailija
154/365 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on n 17cm ja wc.paperihylsyn paksuinen. Nykyinen pitkäaikainen naisystäväni. Kertonut haaveilevansa isommasta. Ei pettää, vaan luvallani. Ja ehkä minun katsoessani😍. Tästä puhuttu paljonkin. Ja hän kyllä ottaisi isoa helposti. En missään asennossa ole tuntenut pohjaa. Ja hirveän tiukkakaan ei ole. Joten ymmärrän tuon täyttymisen tunteen himon!

Vierailija
155/365 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras dildoni on 23cm, ympärysmittaa en muista mutta paljon talouspaperirullaa paksumpi. Sillä on ihana aloittaa varovasti ja voi että niitä orkkuja kun on laukeamassa ja tuolla sauvalla kiihdyttää rajusti loppua kohti.

En ole saanut noin isoa kalua mutta haaveissa on.

Jaa, siis sinä olet se paljon puhuttu Horolan Elina.

Vierailija
156/365 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on n 17cm ja wc.paperihylsyn paksuinen. Nykyinen pitkäaikainen naisystäväni. Kertonut haaveilevansa isommasta. Ei pettää, vaan luvallani. Ja ehkä minun katsoessani😍. Tästä puhuttu paljonkin. Ja hän kyllä ottaisi isoa helposti. En missään asennossa ole tuntenut pohjaa. Ja hirveän tiukkakaan ei ole. Joten ymmärrän tuon täyttymisen tunteen himon!

Osta shane diesel jatko, niin vaimo pääsee todella ison makuun, vaikka sinulla on kyllä jo iso.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4946741/shane-diesel-jatke-joululahjana

https://woome.fi/tuote/ns-novelties-be-shane-extension-girth-enhancer/

Vierailija
157/365 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa kokona sisään laitettuna kyllä tuo 20 cm, pienempää olen myös kokeillut, mutta asennot ovat sitten erit tai minun pitäisi laihduttaa noin 15 kg, oma mies on todella ilkeä joten aion laihduttaa

Vierailija
158/365 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siksi ilkeä, koska hänellä on keskivertoa isompi penis, kyllä pienempikin kelpaa kunhan laihdutan. Minulla on tosi kaunis vaginan alue

Vierailija
159/365 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttökelpoisen peniksen pituus on 15-16 senttiä ja ympärysmitta 12-14 senttiä. Ei liian iso kakkoseen ja täyttää molemmissa kivasti. N35

Vierailija
160/365 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ukolla on mulle passeli. Se on 18cm pitkä ja himpun päälle 13cm ympärysmitaltaan. Suora ja sopusuhtaisen näköinen peli. Minua ei haittaisi, vaikka olisi pari senttiä lyhempi (enempää en anna)😅 Ja mitä tulee sinne peppuun, niin kyllä tuo alkaa minulle olemaan vähän tuhti sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän