Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen peniksen koko pituus/paksuus?

Vierailija
05.02.2022 |

Mikä on mielestäsi täydellisen peniksen koko? Esitettynä mitoissa pituus/paksuus elikkä esim. 19cm/4.5cm

Kommentit (365)

Vierailija
181/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla ukolla on mulle passeli. Se on 18cm pitkä ja himpun päälle 13cm ympärysmitaltaan. Suora ja sopusuhtaisen näköinen peli. Minua ei haittaisi, vaikka olisi pari senttiä lyhempi (enempää en anna)😅 Ja mitä tulee sinne peppuun, niin kyllä tuo alkaa minulle olemaan vähän tuhti sinne.

Vähän reilu 13cm on kuitenkin halkaisijaltaan hk:n sininen. Voihan se pyllyyn tuntua tuhdilta.

Ennen kuin joku saivartelee, niin vähän reilu 13cm ympärysmitta on siis sama, kun hk:n sininen. Itellä on vaan 11,5cm ympärys, mutta näinkö sitten pillussa huomaa, onko 11,5cm vai 13cm

Katsoppa huviksesi mittanauhalla miten paljon tuo 1.5cm tekee kun kyse on ympärysmitasta. Varmasti huomaa eron.

Vierailija
182/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus täällä oli ketju jossa kysyttiin: Jos sinulla olisi käytettävissä 30 cm kullisi kokoon, niin miten käyttäisit sen? Esim. 18 cm pituuteen ja 12 cm ympärysmittaan.

Pitäisin omat mittani jotka juurikin ynnää tuohon 30cm. Eli 16.5/13.5cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on vain vähintäin 18cm pituisia, kun keskimitta on jotain 13-14cm?

Siksi, että isokullisia kiinnostaa seksi muutenkin niin paljon ja ovat siksi täällä niin hyvin edustettuna. Iso kulli on sen verran häiritsevä ja tiellä, että on väkisinkin miehen mielessä. 

Pienikulliset harvemmin kommentoivat tai ottavat edes osaa kullikyselyihin. Kyllä etelän rannoilla ja uimahalleissa huomaa, että isommat pullistelevat kullit on harvassa. Pienestä ei kasva koskaan yli 18cm jöötiä kullia. Pelkkää pienikullisten legendaa ettei tiedettäisi oikeaa kokoa. 

Netissä on helppo valehdella, siksi. Tuo tekstisi on muuten täyttä pseudopaskaa. Miten voi olla noin naiivi

Vierailija
184/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla ukolla on mulle passeli. Se on 18cm pitkä ja himpun päälle 13cm ympärysmitaltaan. Suora ja sopusuhtaisen näköinen peli. Minua ei haittaisi, vaikka olisi pari senttiä lyhempi (enempää en anna)😅 Ja mitä tulee sinne peppuun, niin kyllä tuo alkaa minulle olemaan vähän tuhti sinne.

Vähän reilu 13cm on kuitenkin halkaisijaltaan hk:n sininen. Voihan se pyllyyn tuntua tuhdilta.

Ennen kuin joku saivartelee, niin vähän reilu 13cm ympärysmitta on siis sama, kun hk:n sininen. Itellä on vaan 11,5cm ympärys, mutta näinkö sitten pillussa huomaa, onko 11,5cm vai 13cm

Katsoppa huviksesi mittanauhalla miten paljon tuo 1.5cm tekee kun kyse on ympärysmitasta. Varmasti huomaa eron.

Ei meidän naisten elämä pyöri senttien ympärillä. Peniksen koolla on aika vähän merkitystä. 

Vierailija
185/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta onko kullin koolla merkitystä, joten ei kannata yleistää jos itselle ei ole. 

Vierailija
186/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otapa sellainen keskiverto siskonmakkara.  Täydellinen esimeerkki.

Väri ja kiinteys.

Vierailija
187/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14cm pitkä ja n.3,5cm paksu halkaisijaltaan. Seisoo ärhäkästi ja kahden naisen kans ollu, eikä kumpikaan valittanut.

Vierailija
188/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta onko kullin koolla merkitystä, joten ei kannata yleistää jos itselle ei ole. 

Kyllä, mutta ei naista sentit kiinnosta silti. Eikä elämä, edes seksielämä pyöri kalun koon ympärillä, vaikka miehet näin luulevatkin. Minun mielestäni oikea,  ainuinen mies ei mittaile kaluaan, eikä vertaile tai edes mieti onko se sopiva vai ei. Sillä itsevarmuus ja terve itsetunto on paljon kiihottavampaa kuin iso kalu. Eikä se ole big dick energya, vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
189/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ei naista sentit kiinnosta silti. Eikä elämä, edes seksielämä pyöri kalun koon ympärillä, vaikka miehet näin luulevatkin. Minun mielestäni oikea,  ainuinen mies ei mittaile kaluaan, eikä vertaile tai edes mieti onko se sopiva vai ei. Sillä itsevarmuus ja terve itsetunto on paljon kiihottavampaa kuin iso kalu. Eikä se ole big dick energya, vaan jotain ihan muuta.

Se on sinun mielipide. Isokaluisilla on tunnetusti hyvä itsetunto, koska palaute naisilta on hyvä. 

Vierailija
190/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olisivat ihanteelliset mitat panna miesten peräaukkoihin? Onko eroa naisten peräaukkoihin sopivimman mittoihin?

Vierailija
191/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se lievä kipu tuntuu tosi hyvältä syvälle mennessä niin vastaan että nykyisen miesystävän 18cm reilun paksuinen kalu on täydellinen. Jos tykkäisin ihan kivuttomasta yhdynnästä niin vähän pienempi olis parempi. Nykyisen penis ympärileikattu ja se tuntuu jostain syystä vielä erityisen hyvältä, jotenki osuu kohtaan aina ja tulen helposti. Anaaliin mahtuu myös hyvin hetken lämmittelyllä. 

N46

Vierailija
192/365 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se lievä kipu tuntuu tosi hyvältä syvälle mennessä niin vastaan että nykyisen miesystävän 18cm reilun paksuinen kalu on täydellinen. Jos tykkäisin ihan kivuttomasta yhdynnästä niin vähän pienempi olis parempi. Nykyisen penis ympärileikattu ja se tuntuu jostain syystä vielä erityisen hyvältä, jotenki osuu kohtaan aina ja tulen helposti. Anaaliin mahtuu myös hyvin hetken lämmittelyllä. 

N46

Ei muuten ole 18cm paksu. Tajuatko kuinka paksu se on? Tai sitten kyseessä on todellinen hirviökulli. Mene takaisin kouluun, poika

Vierailija
193/365 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun mielipide. Isokaluisilla on tunnetusti hyvä itsetunto, koska palaute naisilta on hyvä. 

Tämä on kuulemma aivan pötyä, isokaluisia on kaikenlaisia reppanoita.

itselläni on vain 15/12 kalu, mutta muut fyysiset mitat ajavat tämän edelle. Pituutta 197cm, nykypaino 110kg ja aika lihaksikas. Entinen urheija, tumma, hyvä parrankasvu ja laatikkoleuka. Paksu tukka. Ei ole ollut naisista pulaa, ja palaute on ollut loistavaa, varmasti ulkonäköni takia. Toki kalu näyttää pieneltä, mutta muut asiat kompensoivat sitä varmastikin.

Täällä tuntuu kirjoittavan moni reppana, joilla ei ole muuta kuin iso kalu. Ei sillä pitkälle pötkitä. Oikeasti. 9/10 ottaa ison ja näyttävän miehen, kalun koosta riippumatta.

Vierailija
194/365 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itselläni on vain 15/12 kalu, mutta muut fyysiset mitat ajavat tä

No voi voi, mistä muka tiedät, että isokaluiset olisi reppanoita? Et mistään. MInulla taas on omakohtaita kokemusta isosta kalusta.

Vierailija
195/365 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itselläni on v

jesus, täällä on luetun ymmärtäminen todella heikolla tasolla. Tajuatko yhtään mitä luet? Isokaluisissa on yhtä paljon reppanoita kun kaiken muun kokoluokan ihmisissä? 

Jos nyt kehut kauheasti, tuskin tulet koskaan, et koskaan pääsemään yhtään lähelle sitä astetta kuinka paljon naiset haluavat minua, haluavat olla kanssani. Ei tarvitse tehdä mitään.

Tämä on lasten ja idioottien palsta, en jaksa enää lukea tätä. 

Vierailija
196/365 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuulemma aivan pötyä, isokaluisia o

LOL pienikaluisen katkeraa tilitystä. Ihan oikeasti, yritä nyt vaan hyväksyä tosiasiat ja hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Ei kaikki naiset edes välitä siitä jos miehellä on pieni, ihan oikeasti. 

Vierailija
197/365 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi jo jotain että löytyisi ilman pinsettejä ja suurennuslasia.  En sano että paras mutta melkoinen parannut nykyiseen asiantilaan.  Mistähän vain löytyisi....?

Vierailija
198/365 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-18 senttiä. 10 senttinen oli ekalla poikaystävällä ja ei herättänyt mitään haluja sen näkeminen tai ajatteleminen. 2 kertaa ja se oli siinä. 

Vierailija
199/365 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laukaisin viikonloppuna 17/4,5 kullini naisystävääni useita kertoja. Hän uikutti naama punaisena, ja sanoi että ei vaihtaisi minua mihinkään.

Vierailija
200/365 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vähän ohuempi ja taipuisampi sopii nykyisin vaimolle paremmin. Ennen oli kivikova 15cm ympärysmitta ja tuli herkästi väliha kipeäksi liiasta venyttämisestä ja välillä tökki kipeästi pillun pohjaan. Nykyinen vähän ohuempi n. 14cm ympärysmitta sopii jo paremmin varsinkin kun kaluni taipuu vähän. Ennen oli kivikova pitkä ja paksu aisa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän