Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen peniksen koko pituus/paksuus?

Vierailija
05.02.2022 |

Mikä on mielestäsi täydellisen peniksen koko? Esitettynä mitoissa pituus/paksuus elikkä esim. 19cm/4.5cm

Kommentit (365)

Vierailija
161/365 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaasti jos saisi valita niin ottaisin 20 cm pitkän ja 15 cm ympäryksen omaavan peniksen.

Vierailija
162/365 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaasti jos saisi valita niin ottaisin 20 cm pitkän ja 15 cm ympäryksen omaavan peniksen.

Vaimo ollut oikein tyytyväinen. Mahtunut juuri ja juuri kokonaan sisään kun venyttänyt äärimmilleen täyttäen koko pillun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/365 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin itselleni 16 cm pitkän ja ympärysmitaltaan 14 cm olevan kullin.

M 13/13

Vierailija
164/365 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sen peniksen olla täydellinen? Vaikeaa se on löytää täydellinen pillukin!Paneskellaan näillä varustuksilla mitä on. 

Vierailija
165/365 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien prinssiä etsimässä 20cm paksukanki. Pitää olla myös varakas, lihaksikas, hyvännäköinen, huumorintajuinen, min. 180cm pitkä, terve, ei perintösairauksia ja hyvätahtoinen. Oma linnakin ois kiva.

Vierailija
166/365 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Joonatanin penis täydellinen?

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/b03159a9-179a-4d75-83…

Mutta minkä kokoinen se on?

Vierailija
167/365 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko sen peniksen olla täydellinen? Vaikeaa se on löytää täydellinen pillukin!Paneskellaan näillä varustuksilla mitä on. 

Täydellisen peniksen koon määrittelee sen pillun koko minne se on tarkoitettu. Silloin molemmat ovat täydellisiä. Kullini on vaimoni pillulle täydellinen ja hänen pillunsa kalulleni.

Siten täydellisyys on kahden kauppa. 

Vierailija
168/365 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 13/13

Nuo mitat on itselleni sopivimmat. Yhdellä tapailemistani miehistä oli tuollainen kalu, joka kaartui vähän oikealle. Hänen kanssaan sain helposti orkkuja ja squirttailinkin. N36 

Vierailija
169/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 13/13

Nuo mitat on itselleni sopivimmat. Yhdellä tapailemistani miehistä oli tuollainen kalu, joka kaartui vähän oikealle. Hänen kanssaan sain helposti orkkuja ja squirttailinkin. N36 

no moi Tero. Sullakin oli isot pallit.

t. Ari

Vierailija
170/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 cm pitää olla.

Neiti31

Eipä ihme, että olet vielä neiti.

Vierailija
171/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oospa huvittava tikkunakki tuo ylläoleva toivekulli😃. Siis ist selvästi pidempi kuim iso oluttölkki pituudeltaan mutta paksuus vain n 3 cm eli pienen porkkanan verran.

Kertoo hyvin taas yleisesti ottaen meidän naisten kyvystä arvioida mittoja.

Uskallan väittää että valtaosa pitää 15-17cm pituista ja 4-5 cm paksua kullia ihanteellisena. Koko olennaisempaa on sen jämäkkyys ja kestävyys ja se ettei lerpahda juu ratkaisevalla hetkellä. Sori vaan miehet mutta nöin se menee.

Kääntäen toisinpäin. Mieskin ottaisi mieluummin himokkaan ja aktiivisen naisen joka olisi keskimääräisen kaunis, kuin uoean ja vartaloltaan täydellisen ei niin innostuvan miesvihaajan tai bimbon.

Olen ihan samaa mieltä. Minulla on 17/4,5 cm ja olen ollut suhteessa upeavartaloisen naisen kanssa, jonka kanssa seksi oli laimeaan a yksiasentoista. Nyt olen liitossa ns. normaalin suomalaisen naisen kanssa ja hän on aivan eri tavalla aktiivinen ja himokas kuin exä ja tykkää että kaluni on juuri hänelle tehty 

Vierailija
172/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni on 18 cm pitkä ja ympäryysmitta 15 cm. Siinä rajoilla että suuhun naiminen ja peppuseksi vielä onnistuu nykyisen naisen kanssa. Aikalailla optimikokona pidän tällä hetkellä.

M51

Vierailija
173/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 13/13

Mullakin on parhaat panot ollut sellaisten kanssa, joilla on vähän käyrä kulli. Kai se jotenkin hankaa oikeita kohtia. Koko ei mulla merkkaa paljoa. Tärkeintä on se, että kulli on kova ja ei ole mikään minuuttimuna. N 19

Vierailija
174/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla ukolla on mulle passeli. Se on 18cm pitkä ja himpun päälle 13cm ympärysmitaltaan. Suora ja sopusuhtaisen näköinen peli. Minua ei haittaisi, vaikka olisi pari senttiä lyhempi (enempää en anna)😅 Ja mitä tulee sinne peppuun, niin kyllä tuo alkaa minulle olemaan vähän tuhti sinne.

Vähän reilu 13cm on kuitenkin halkaisijaltaan hk:n sininen. Voihan se pyllyyn tuntua tuhdilta.

Vierailija
175/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla ukolla on mulle passeli. Se on 18cm pitkä ja himpun päälle 13cm ympärysmitaltaan. Suora ja sopusuhtaisen näköinen peli. Minua ei haittaisi, vaikka olisi pari senttiä lyhempi (enempää en anna)😅 Ja mitä tulee sinne peppuun, niin kyllä tuo alkaa minulle olemaan vähän tuhti sinne.

Vähän reilu 13cm on kuitenkin halkaisijaltaan hk:n sininen. Voihan se pyllyyn tuntua tuhdilta.

Ennen kuin joku saivartelee, niin vähän reilu 13cm ympärysmitta on siis sama, kun hk:n sininen. Itellä on vaan 11,5cm ympärys, mutta näinkö sitten pillussa huomaa, onko 11,5cm vai 13cm

Vierailija
176/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käyrä vasemmalle. 13.2 pitkä ja ympärysmitta n. 12cm. Kiinnostaako?

Vierailija
177/365 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin joku saivartelee, niin vähän reilu 13cm ympärysmitta on siis sama, kun hk:n sininen. Itellä on vaan 11,5cm ympärys, mutta näinkö sitten pillussa huomaa, onko 11,5cm vai 13cm

Joku huomaa, joku ei. Tärkeintä, ettet häpeä itseäsi ja annat mennä vaan.

Vierailija
178/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täällä oli ketju jossa kysyttiin: Jos sinulla olisi käytettävissä 30 cm kullisi kokoon, niin miten käyttäisit sen? Esim. 18 cm pituuteen ja 12 cm ympärysmittaan.

Vierailija
179/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on vain vähintäin 18cm pituisia, kun keskimitta on jotain 13-14cm?

Vierailija
180/365 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on vain vähintäin 18cm pituisia, kun keskimitta on jotain 13-14cm?

Siksi, että isokullisia kiinnostaa seksi muutenkin niin paljon ja ovat siksi täällä niin hyvin edustettuna. Iso kulli on sen verran häiritsevä ja tiellä, että on väkisinkin miehen mielessä. 

Pienikulliset harvemmin kommentoivat tai ottavat edes osaa kullikyselyihin. Kyllä etelän rannoilla ja uimahalleissa huomaa, että isommat pullistelevat kullit on harvassa. Pienestä ei kasva koskaan yli 18cm jöötiä kullia. Pelkkää pienikullisten legendaa ettei tiedettäisi oikeaa kokoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi