Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 29+0 ja kaikki kiristää!

Vierailija
14.06.2015 |

Näinkö aikaisin tämä alkaa!?

Aamulla vaatteet päälle pukiessa tuntui, että kaikki kiristää. Rintsikat ei mahdu päälle ja paita on liian tiukka. Liikkuminenkin alkanut muuttua ankkamaiseksi!

Jotenkin olen ajatellut, että vielä niin kauan raskautta jäljellä, että eihän se nyt vielä voi tuntua olo tältä! Perunoitakaan jaksanut enää kyykkiä maahan!!

Vai olisiko tämä joku ohimenevä vaihe.. :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 20 huomenna ja tuntemattomat kyselee, että "taitaa syntyä kohta". :D Kaikki kiristää, hengästyy, on tuskaa.

Vierailija
2/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkiko...?

t. raskausfetissimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:45"]Rv 20 huomenna ja tuntemattomat kyselee, että "taitaa syntyä kohta". :D Kaikki kiristää, hengästyy, on tuskaa.
[/quote]

Tämä on minulle jo 4. raskaus ja silti tai juuri siksi tuntuu, että tämä "täyteläinen" olo tuli liian aikaisin! Tsemppiä sinulle!

Ap

Vierailija
4/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aikakin alkaa kiristämään kun lähempänä loppu raskautta olet kun alkuraskautta..

Vierailija
5/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:45"]Rv 20 huomenna ja tuntemattomat kyselee, että "taitaa syntyä kohta". :D Kaikki kiristää, hengästyy, on tuskaa. [/quote] Tämä on minulle jo 4. raskaus ja silti tai juuri siksi tuntuu, että tämä "täyteläinen" olo tuli liian aikaisin! Tsemppiä sinulle! Ap

[/quote]

Tää on mulle kolmas ja kyllä tuntuu että tulee aikaisin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän