Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvikunnossapito talkootyönä

Vierailija
05.02.2022 |

Tänään jälleen akuutisti mielessä. Rivitaloyhtiössämme on yhden hengen kolattavaksi iso pysäköintipaikka ja ajotie, talvikunnossapito määritelty tehtäväksi talkoilla.

Puolisolleni lumentulo omalla lumityöviikolla aiheuttaa jatkuvaa stressiä, on tehnyt lumitöitä välillä minusta liiankin uutterasti nousten kolaamaan ennen seitsemää jotta piha olisi nuoltu ennen kuin muut lähtee töihin. Minun mielestäni meidän ei ole tarpeen ajaa itseämme piippuun lumen takia vaan putsataan piha sitten, kun se päivän ohjelmaan sopii. Usein siinä vaiheessa kuitenkin naapurit ovat jo passiivisagressiivisesti tuhisten menneet tekemään lumitöitä. Mies on nyt poissa kotoa ja naapurit ehtivät jo vihaisesti mulkoillen hoitaa lumityöt ennen kuin itse ehdin apuun. Minulla ei ole edes ajokorttia eikä meillä autoa parkkipaikalla, järjettömän tuntuista riehua henkihieverissä toisten pysäköintialueen vuoksi.

Voi kunpa tähänkin taloyhtiöön vaan hommattaisiin lumilinko tai palkattaisiin huoltoyhtiö talvikunnossapitoa varten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkoot ovat aina talkoot eli mikään pakko ei ole tehdä. Seuraavassa yhtiökokouksessa esitys talousarvioon ja jos ei mene läpi, niin selkeä ilmoitus, että teidät voi listalta jättää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän