Miksi 50's-tyyli, pin up yms. on usein
Kommentit (25)
Ah, rakastan myös tatuointeja, vaikka olen akateeminen ja ns. Bättre folk. /17
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:55"]
Minä olen pullea ja pidän pinup-tyylistä. Se korostaa hyviä puoliani, kuten paksuja hiuksia, isoja rintoja ja jättiperseeseeni verrattuna kapeahkoa vyötäröä. Lisäksi ylipäänsä tykkään siitä lookista, myös hoikilla.
Jos tällä aloituksella on ollut tarkoitus häpäistä minut luopumaan tyylistäni niin se epäonnistui. Tiedän itsekin olevani liian lihava skinny jeanseihin ja kotelomekkoihin, ei siihen tarvita av:ta minua valistamaan.
[/quote]
Höpö höpö, sinä olet Göstan sanoin "sopivasti lihava". Niin että anna palaa, sisko. Näytät varmasti hyvältä.
Koska muodokkaat naiset ovat upeita ja 50-luvun tyyli vieläpä korostaa muotoja.
Fiftari tyyli ja pinup on ihan eri asia. Pinup tarkoittaa että nastalla kiinnitetään seinälle vähäpukeisen naisen kuva. Fiftari taas on elämäntyyli jossa musikki, tietty pukeutuminen ja isot amerikkalaiset autot ovat pääasioita. Fiftari voi pukeutua lähes miten vain ja tunnen monia hoikkia tyylin edustajia. Itse tykkään tummansinisistä farkuista ja naisellisista t-paidoista yhdistettynä fiftari meikkiin ja kampaukseen.
Toki joskus kesällä pukeudumme kumpikin ajan henkeen ja laitan mekon yms.
Minulla on muutamat rintaliivit 50 luvulta jotka kohottavat ja isontavat rintaa. Joten kyllä silloinkin vartaloa "muokattiin".
Fiftareiden ja pinup mallien lisäksi on burleski muoti ja näitä kaikkia joskus yhdistellään melko estottomasti.
Huoh... "Naisille jotka dissaavat muita naisia, on paikkansa helvetissä" tarkoitus ei oo ihmetellä tai sanonpa vaan, vaan kerätä kekäleitä upeiden pyöreiden naisten ylle. Ja ei, ei kolahtanu, en oo pyöree, mulle on aivan saatanan sama onko joku muu, käytöstapani estävät haukkumasta muita, olette moukkia.