Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 50's-tyyli, pin up yms. on usein

Vierailija
14.06.2015 |

Pulleiden naisten suosiossa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:15"]

Up

[/quote]

Pin-up

Naulitse-ylös

Vierailija
4/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:55"]

Minä olen pullea ja pidän pinup-tyylistä. Se korostaa hyviä puoliani, kuten paksuja hiuksia, isoja rintoja ja jättiperseeseeni verrattuna kapeahkoa vyötäröä. Lisäksi ylipäänsä tykkään siitä lookista, myös hoikilla.

Jos tällä aloituksella on ollut tarkoitus häpäistä minut luopumaan tyylistäni niin se epäonnistui. Tiedän itsekin olevani liian lihava skinny jeanseihin ja kotelomekkoihin, ei siihen tarvita av:ta minua valistamaan.

[/quote]

Luovu tyylistäsi tai laihduta, plötsö! Sinulla ei ole tyylikkäästi pukeutumisen oikeutta kun olet läjä!

Vierailija
5/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko PimpsUkkakin pin-up girl? Käyttää sellaisia kellomekkoja on plötsö. Superplötsö. Ja värikäs. 

Vierailija
6/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tosin kellomekot yms sopivat tosi hyvin pyöreille naisille.

Vierailija
7/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pulleus haittaa, oltiin pulleita 50-luvullakin. Mutta tatuointeja ei naisilla eikä juuri miehilläkään 50-luvulla ollut. Näkyvät tatuoinnit yhdistettynä fiftarityyliin on silmissäni tyylirikko.

Vierailija
8/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin olen ihmetellyt. Lähes kaikki pin-up-pukeutujat ovat ylipainoisia.

Vierailija
9/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet, joissa on selkeä vyötärön paikka, sopivat useille vartalotyypeille paremmin kuin nykymuodin mukaiset. Minulle epäimartelevin mahdollinen asu on nykymuodin mukainen laatikkopaita. Näytän siinä 10 kiloa lihavammalta. A-linjainen hame sopii minulle, kun huonoin alue eli reidet ovat peitossa. En edes ole pullea vaan leveäharteinen, hyvin hoikkavyötäröinen ja paksureitinen normaalipainoinen nainen. Enkä käytä fiftari-vaatteita koska en pidä niistä.

Vierailija
10/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin Marilyn monroe oli in.

Vierailija
11/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Alkuperäiset jenkkien 50-luvun pinupat olivat hoikkia. Nyt on kuitenkin niin, että nämä PULLERVOT ovat yleensä kasvoiltaan kauniita. Ehkä se riittää.

Vierailija
12/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:33"]

Mitä pulleus haittaa, oltiin pulleita 50-luvullakin. Mutta tatuointeja ei naisilla eikä juuri miehilläkään 50-luvulla ollut. Näkyvät tatuoinnit yhdistettynä fiftarityyliin on silmissäni tyylirikko.

[/quote]

50-luvulla ei kyllä todellakaan oltu kovin pulleita, ylipainoisuus on viime vuosikymmenten tuoma vitsaus. Ja tatuointeja oli kyllä silloinkin, ei ehkä ihan nykymittakaavassa eikä Suomessa, mutta muualla Euroopassa ja Amerikassa kyllä.

Vierailija
13/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vyötärön korostaminen sopii pyöreälle tosiaan paremmin kuin laatikkovaatteet ja hameet paremmin kuin legginsit ja tunika.

En itse tykkää hirveästi pin up-tyylistä vaan enemmän 50-luvun arkityylistä. Tai no en ole ylipainoinenkaan, kunhan kommentoin.

Vierailija
14/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:48"]

[/quote]

50-luvulla ei kyllä todellakaan oltu kovin pulleita, ylipainoisuus on viime vuosikymmenten tuoma vitsaus. Ja tatuointeja oli kyllä silloinkin, ei ehkä ihan nykymittakaavassa eikä Suomessa, mutta muualla Euroopassa ja Amerikassa kyllä.

[/quote]

Ainoastaan lapset ja nuoret olivat hoikkia, mutta mitä enemmän ikää, niin sen pulleampia. Katselin vanhoja kuvia todeten tämän.

Vierailija
15/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:48"]

[/quote]

[/quote]

Eipä tuon ajan pin up -kuvista tatuoituja naisia juuri löydy. Tatuoinnit eivät yksinkertaisesti sovi naiselliseen, huoliteltuun tyyliin. Mutta rinnat ja pohkeet noilla naisilla on, naisellinen vartalonmalli. Ihannevartalo ei ollut niin treenattu kuin nykyään, muotoja sai ja piti olla.

Vierailija
16/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että näillä jotka sanoo pukeutuvansa pin up/fiftarityyliin, niin heillä on usein vähän liikaa meikkiä, värjätty tukka ja tatuointeja. Vähän sellaista "räväkkyytä".

Itsekin pidän 50-luvun tyylistä, mutta sellaisesta vähän hillitymmästä, ehkä jopa vähän tätimäisestä tyylistä kuten:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b4/88/3c/b4883ce48216bf135c7e95e8d855faa3.jpg

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--xTNBD9E7--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/18ljvsb6yyfgwjpg.jpg

Vierailija
17/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pullea ja pidän pinup-tyylistä. Se korostaa hyviä puoliani, kuten paksuja hiuksia, isoja rintoja ja jättiperseeseeni verrattuna kapeahkoa vyötäröä. Lisäksi ylipäänsä tykkään siitä lookista, myös hoikilla.

Jos tällä aloituksella on ollut tarkoitus häpäistä minut luopumaan tyylistäni niin se epäonnistui. Tiedän itsekin olevani liian lihava skinny jeanseihin ja kotelomekkoihin, ei siihen tarvita av:ta minua valistamaan.

Vierailija
18/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin-up tyyli tarkoittaa vaatteita, jotka korostavat vyötäröä, joissa on usein leveä helma sekä muotoiltu miehusta. Sopii todella paljon paremmin muodokkaille naisille kuin nykyajan neliömäiset rätit.

Muodokas nainen voi siis olla laiha, normaalipainoinen tai ylipainoinen. Tiimalasi tai päärynä.

Mutta jos nainen on omppumallinen normaali- tai ylipainoinen, ei pin-up mallit sovi. Pitää ainakin käyttää korsettia yms.

Teidän ongelmanne vaan on ettette useinkaan tajua mitä eroja vartalomalleissa on vaan normaalipainoinen tai jopa hoikka rintava tai lanteikas mielletään "pulleaksi". Siksi ette osaa tehdä eroa normaalipainoisen, lievästi ylipainoisen, ja sairaaloisesti lihavien kesken.

Vierailija
19/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen skasalainen kaljakorsetti on pullerolle paras. Jos vielä tuo miehelle kylmän kolpakon niin ei tule kyllä yksinäistä.

Vierailija
20/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että pienirintainen ja persetön ja ei-vyötäröä-tyyppi ei niissä 50-luvun vaatteissä näytä kovin hyvältä ainakaan jos haetaan "pin uppia".