Skorpioni nainen ja vaaka mies?
Kommentit (6)
Joo, ei toimi. Ei myöskään skorpioni oinas yhdistelmä.
Voi toimia. Äitini ja isäni olleet yhdessä 30v ja 27v naimisissa. Vastakohdat täydentävät toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:40"]
Joo, ei toimi. Ei myöskään skorpioni oinas yhdistelmä.
[/quote]
Meillä toimii skorpioni-oinas yhdistelmä, mutta se vaatii kyllä astumista pois omalta mukavuusalueeltaan. Kummaltakin. Mä skorpionina olen joutunut opettelemaan itsehillintää ja hallinnasta luopumista, oinasmiesparkani on joutunut oppimaan olemista temperamenttisen ja omiaan henkeen ja vereen puolustavan naisen kanssa elämistä. Kun mä sieppaan kierroksia ties mistä, niin mies taas pysyy tyynen rauhallisena, mikä on taas ihan hirveän hyvä juttu. Ei siitä oikeasti tulisi mitään jos molemmat oltaisiin samanlaisia.
Sänkyhommissa oon kyllä joutunut aluksi tekemään älyttömästi kompromisseja, se ei kyllä varmasti liity horoskooppeihiin mitenkään, vaan miehen kasvatukseen ja edelliseen avioliittoon. Mutta pikkuhiljaa mä olen saanut tuosta miehestä avautumaan sellaisen miehen, joka osaa ottaa mut oikein ja joka osaa nauttia niistä jutuista joita mä sille teen.
mullakin vanhemmat ollu jo usemman vuosikymmenen yhdessä ilman mitään isoja tai pahoja riitoja ja ovat juuri tuollainen yhdistelmä. riippuu varmaan ihmisestä sitten!
Horoskooppeihin uskovat ihmiset ovat pelottavia.
Ei toimi. Alun huuman jälkeen kumpikaan ei ymmärrä toisiaan. Skorpioni ei voi käsittää vaa'an itsekeskeisyyttä ja tyyliä kääntää mokia ja vikoja toisen syyksi. Ja vaaka ei ymmärrä skorpionin omistushaua, mustasukkaisuutta ja tulista temperamenttia. Jatkuvia kommunikointiongelmia.