Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex kävi meillä eilen, nyt paha mieli

Vierailija
14.06.2015 |

Miehellä ja exällä on yhteishuoltajuus ja lapsi noin 50/50 meillä. Ostettiin vuosi sitten yhteinen koti, jossa Exä on jo pitemmähkön aikaa halunnut tulla käymään "tarkistamaan elinolot" (joka musta ilmauksena jo nöyryyttä). Hän ei halua edes yrittää tulla mun kanssa toimeen, on jo miehen äidin kanssa päättänyt että olen aivan bimbo. Anyway, nyt sitten sai aikaiseksi tulla. Haukkui koko asunnon lattiasta kattoon, jopa 7v lapsen huoneen jota lapsi ollut aktiivisesti itse sisustamassa! Päättänyt värit ja ollut aivan tohkeissaan esittelemässä äidille!
On liian pieni vessa, typerä pohja, rumat seinät, huonon värinen lattia,mauttomasti sisustettu ja haiseekin pahalle.
Mitään hajua ei ihan oikeasti ole, täällä on kyllä kaikki tutkimukset tehty eikä kukaan muu meillä käynneistä vieraista ole samaa sanonut. Haisee kuulemma äyriäisille?! Kuulemma hän ei tällaisessa voisi asua "mutta mikäs siinä jos tykkää".
Siis mulla on niin paha mieli, eihän hänen täällä tarvitse asua mutta miksi pitää tulla toisten koteja JA OMAN LAPSEN HUONETTA haukkumaan?! Lapsikin oli eilen illasta aivan surun murtama kun äiti ei tykännyt huoneesta. Nyt lapsi ei tiedä tykkääkö edes itse vaikka huone tosi söpö ja käytännöllinen!
Mikä helkkari saa 35-vuotiaan äiti-ihmisen toimimaan näin?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:59"]Mites olis vastavisiitti?
[/quote]

Tavallaan, mutta lasta satuttaa lisää, jos sinnekin menee haukkumaan. Tosin visiitin voisi tehdä siten, että vähän kehuu exän asuntoa ja esittää lapselle paljon kysymyksiä sen huoneesta... "Kivat verhot, oletko itse valinnut?"

Tulis ehkä lapselle parempi mieli ja näkis miten oikeasti pitää käyttäytyä.

Vierailija
22/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi sanoi exälleen vai sanoiko mitään?

Ajattele että talo elää tavallaan ja vieraat käyvät ajallaan.

Ex ei tajunnut että arvosteli samalla myös lastaan ja ex-miestään.

Voit sanoa lapselle että ihmisillä on eri makuja, äitisi pitää toisenlaisesta ja sinä pidät tästä yms. Ei kannata lapsen äitiä kuitenkaan lähteä haukkumaan ettei vajoa samalle tasolle ex-naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ole päässyt erosta yli, eikö armas anoppi olisi voinut tehdä tuota tarakstusta :)

Vierailija
24/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:02"]Ihan k-pää nainen, jonka ongelma ei ole kotinne vaan oma huono itsetuntonsa.

ainoa, mitä tuollaiseen voi sanoa, on " Onpa ikävää ettet pidä kodistamme, me tykkäämme tästä juuri tällaisena. Lapsikin osasi meidän mielestä sisustaa huoneensa tosi hienosti". 
[/quote]

Mä tapitin silmät pyöreenä kun ex täällä kierteli, en ole ennen tajunnut että ex ihan oikeasti meitä mustamaalaisi tai mitään! Vaan että se lähinnä tapahtuisi juuri tekstiviesteinä jne. Ei näemmä :(
Mies sanoi että me tykätään ja kovasti. Ei tämä asunto sinua varten ole.
Lapselld ollaan sanottu että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, tällä kertaa ne ei kohdanneet mutta se ei tarkoita että jompi kumpi olisi väärässä.. Makuasioista ei voi kiistellä ja meistä lapsen huone on aivan ihana.
Vähän helpotti, mutta vielä meinaa välillä vähän itkettää. Enkä ihmettele.
-ap

Vierailija
25/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että mies avasi suunsa. Teille on ihan sama mitä mieltä ex on kodistanne, todennäköisesti olisi ollut kamala vaikka asuisitte Presidentinlinnassa. Pahinta on tuo lapsen mollaaminen, en voi ikinä ymmärtää miksi omalle lapselle pitää tuottaa pahaa mieltä vain siksi, kun aikuinen itse on katkera ja kaunainen.

Vierailija
26/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:58"]Edes minä en ole noin katkera mun exälle ja sen nyxälle, vaikka exä petti ja jätti minut sen nyxän takia ja olen hormonihirmu pahimmassa iässä :D Vaikka se, mitä exä teki, ei ollut mitään kivaa niin osaan silti käyttäytyä asiallisesti ja ollaannykyään kavereita.

Mutta voimia ap! Onko miehesi ja exän erosta miten paljon aikaa? Jonkun pari kk ehkä jopa ymmärtäisi, mutta jos talo on ostettu jo vuosi sitten ja exä yhä läyttäytyy noin niin en kyllä ymmärrä.

t. 16v
[/quote]

16 v?
Haloo. Teinien sotkut on eri asia

Vierailija
27/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme sai sinut kutsumaan tämän mamman kotiisi? Sinähän se tässä nolo olet kun et osaa sanoa että ei, kutsut kotiisi vain ystäviä. En ymmärrä tuollaista vahvemman edessä nöyristelevää aikuista (?) naista, missä sinun selkärankasi on? Tottakai tuollainen ex ottaa tilanteesta kaiken irti ja voit vain kuvitella miten hän nyt sinulle ilkkuu takanapäin. Entä missä oli mies ja hänen selkärankansa? Oletteko kaksi selkärangatonta hiirulaista siellä ja nyt itkeä tihuutatte pahaa mieltänne? Voi veljet, kylläpä olisin huolissani lapsen kasvatuksesta minäkin... Sitä saitte nyt mitä halusitte, yrittäkää nyt pärjätä asian kanssa. Itsepähän kutsuitte exän, ei ollut pakko.

Vierailija
28/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä ex.

Vierailija
29/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ex on niitä naisia, joiden mielestä miehesi olisi pitänyt ikuisesti surra hänen menettämistään. On kova paikka nähdä mies onnellisena, vaikka nainen itse lähti. Ehkäpä mies vaikuttaa jopa onnellisemmalta kuin hän itse on.

Vierailija
30/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kannata olla häntä vastassa kun tekee seuraavan tarkastuskäyntinsä. Pane miehesi, tai jos mahdollista joku luotettava ystäväsi, esittelemään hänelle paikat.

Vierailija
31/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:02"]Ihan k-pää nainen, jonka ongelma ei ole kotinne vaan oma huono itsetuntonsa. ainoa, mitä tuollaiseen voi sanoa, on " Onpa ikävää ettet pidä kodistamme, me tykkäämme tästä juuri tällaisena. Lapsikin osasi meidän mielestä sisustaa huoneensa tosi hienosti".  [/quote] Mä tapitin silmät pyöreenä kun ex täällä kierteli, en ole ennen tajunnut että ex ihan oikeasti meitä mustamaalaisi tai mitään! Vaan että se lähinnä tapahtuisi juuri tekstiviesteinä jne. Ei näemmä :( Mies sanoi että me tykätään ja kovasti. Ei tämä asunto sinua varten ole. Lapselld ollaan sanottu että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, tällä kertaa ne ei kohdanneet mutta se ei tarkoita että jompi kumpi olisi väärässä.. Makuasioista ei voi kiistellä ja meistä lapsen huone on aivan ihana. Vähän helpotti, mutta vielä meinaa välillä vähän itkettää. Enkä ihmettele. -ap

[/quote]Ohhoh, vai on mies uskaltanut sanoa entiselleen, että teidän mielestä kotinne on mukava. No siinäpä on rohkea mies. Oikea mies ei olisi edes ajatellut mitään tarkastuskäyntejä ja jos mamma olisi tullut ovelle, niin siitä olisi käännytetty pois nopeasti. Sisältä mamman olisi voinut nostaa niskapers -otteella pihalle jos ei muuten lähde. Ja kirjoitit, että myös anoppisi on sinua vastan - eikö se miehesi voisi olla vähän enemmän Mies? Eikö hän edes omalle äidilleen uskalla sanoa, että tämä pitää naamansa kiinni jos haluaa olla yhtään väleissä? En ymmärrä yhtään kuvioitanne, en yhtään.

Vierailija
32/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei-toivottuja vieraita ei tarvitse päästää sisälle. Itse kyllä en tosiaan päästäisi sisälle yhtään ketään (viranomaiset poislukien) joka ilmoittaisi "tulevansa tarkastamaan asunnon". Kehottaisin varmaan tarkastuttamaan ennemmin pääkoppansa... ;)
No juu, jatkossa tekin varmaan ymmärrätte pitää sen lapsen äidin oven ulkopuolella, ettei tarvitse sisälle asti tulla pahoittamaan muiden mieltä.

Vierailija
33/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vetänyt itsekin lekkeriksi. "Ai, äyriäisille! Niin tosiaan meillä oli tänään merellinen brunssi!" Ja lapsen huonetta haukkuessa olisin ilmaissut että meillä saa lapsi päättää sisustuksen huoneeseen, eikä huone ole mikään koriste aikuisen maun mukaan.

Vierailija
34/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:58"]Edes minä en ole noin katkera mun exälle ja sen nyxälle, vaikka exä petti ja jätti minut sen nyxän takia ja olen hormonihirmu pahimmassa iässä :D Vaikka se, mitä exä teki, ei ollut mitään kivaa niin osaan silti käyttäytyä asiallisesti ja ollaannykyään kavereita.

Mutta voimia ap! Onko miehesi ja exän erosta miten paljon aikaa? Jonkun pari kk ehkä jopa ymmärtäisi, mutta jos talo on ostettu jo vuosi sitten ja exä yhä läyttäytyy noin niin en kyllä ymmärrä.

t. 16v
[/quote]

16 v?
Haloo. Teinien sotkut on eri asia
[/quote]

Haloo itsellesi, tässä nyt ainakin tämä 16 v kuulostaa paljon tervehenkisemmältä kuin ap:n kertoma exä. Oli lapsia tai ei. T. N32

Vierailija
35/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te arvostelijat voitte varmasti kertoa miten olisi pitänyt toimia kun lapsi ilmestyy oven taakse äitinsä kanssa. Ja kertoo että haluaa näyttää huoneen, hihkuu ilostaa. Mies päästi sisään, hänkään tuskin kuvitteli exän vajoavan niin alas että käyttää lastansa nappulana päästäkseen sisään ja sen jälkeen vielä haukkuu lapsen oman huoneen.
Miehen äidistä sen verran että pari kertaa käytiin kylässä, jossa äiti oli todella mukava minulle. Sitten exän puheista paljastui että yhdessä haukkuivat minua, ei olla oltu enää anopin kanssa väleissä - eikä olla jos ei osaa pyytää anteeksi.
No ei osaa, saivat siitäkin vain lisää syitä minun mollaamiseen. Mikäs siinä, ei minusta tarvitse tykätä mutta eikö siinä mene raja kun käännytään omaa lasta vastaan?
Vaikka mulla on paha mieli hänen käytöksestä, hän tässä loppupeleissä häviää. Minä en todellakaan lähde heidän kotiaan haukkumaan. Olen siellä käynytkin, minusta se on kiva.
-ap

Vierailija
36/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:37"]Olisin vetänyt itsekin lekkeriksi. "Ai, äyriäisille! Niin tosiaan meillä oli tänään merellinen brunssi!" Ja lapsen huonetta haukkuessa olisin ilmaissut että meillä saa lapsi päättää sisustuksen huoneeseen, eikä huone ole mikään koriste aikuisen maun mukaan.
[/quote]

Olisi pitänyt, mä en ihan oikeasti vaan saanut sanaa suusta. Olin niin järkyttynyt, pettynyt ja halasin itkevää lasta. Oiskohan tässä jo pikkuhiljaa ainesta siihen et saataisiin lapsi meille viikoiksi.
-ap

Vierailija
37/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:47"]Te arvostelijat voitte varmasti kertoa miten olisi pitänyt toimia kun lapsi ilmestyy oven taakse äitinsä kanssa. Ja kertoo että haluaa näyttää huoneen, hihkuu ilostaa. Mies päästi sisään, hänkään tuskin kuvitteli exän vajoavan niin alas että käyttää lastansa nappulana päästäkseen sisään ja sen jälkeen vielä haukkuu lapsen oman huoneen.
Miehen äidistä sen verran että pari kertaa käytiin kylässä, jossa äiti oli todella mukava minulle. Sitten exän puheista paljastui että yhdessä haukkuivat minua, ei olla oltu enää anopin kanssa väleissä - eikä olla jos ei osaa pyytää anteeksi.
[/quote]

Uskot siis selvästi hullun exän puheita siitä miten haukkuvat sinua anopin kanssa ja anoppi jätettiin. Huoh. Myötätunto oli aluksi sinun puolella mutta noin saatanan tyhmät ihmiset ansaitsee kaiken mitä saa.

Vierailija
38/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:47"]Te arvostelijat voitte varmasti kertoa miten olisi pitänyt toimia kun lapsi ilmestyy oven taakse äitinsä kanssa. Ja kertoo että haluaa näyttää huoneen, hihkuu ilostaa. Mies päästi sisään, hänkään tuskin kuvitteli exän vajoavan niin alas että käyttää lastansa nappulana päästäkseen sisään ja sen jälkeen vielä haukkuu lapsen oman huoneen.
[/quote]

Uskot siis selvästi hullun exän puheita siitä miten haukkuvat sinua anopin kanssa ja anoppi jätettiin. Huoh. Myötätunto oli aluksi sinun puolella mutta noin saatanan tyhmät ihmiset ansaitsee kaiken mitä saa.
[/quote]

Kuule ei se mikään uskon asia ole vaan fakta. Exän puheista se paljastui, anopilta kysymällä se varmistui.
- ap

Vierailija
39/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on saanut noin paljon alapeukkuja aloitusviestiinsä?

Vierailija
40/49 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:00"]Miksi ap on saanut noin paljon alapeukkuja aloitusviestiinsä?
[/quote]

Katkerat exät alapeukuttaa.