Miehen ex kävi meillä eilen, nyt paha mieli
Miehellä ja exällä on yhteishuoltajuus ja lapsi noin 50/50 meillä. Ostettiin vuosi sitten yhteinen koti, jossa Exä on jo pitemmähkön aikaa halunnut tulla käymään "tarkistamaan elinolot" (joka musta ilmauksena jo nöyryyttä). Hän ei halua edes yrittää tulla mun kanssa toimeen, on jo miehen äidin kanssa päättänyt että olen aivan bimbo. Anyway, nyt sitten sai aikaiseksi tulla. Haukkui koko asunnon lattiasta kattoon, jopa 7v lapsen huoneen jota lapsi ollut aktiivisesti itse sisustamassa! Päättänyt värit ja ollut aivan tohkeissaan esittelemässä äidille!
On liian pieni vessa, typerä pohja, rumat seinät, huonon värinen lattia,mauttomasti sisustettu ja haiseekin pahalle.
Mitään hajua ei ihan oikeasti ole, täällä on kyllä kaikki tutkimukset tehty eikä kukaan muu meillä käynneistä vieraista ole samaa sanonut. Haisee kuulemma äyriäisille?! Kuulemma hän ei tällaisessa voisi asua "mutta mikäs siinä jos tykkää".
Siis mulla on niin paha mieli, eihän hänen täällä tarvitse asua mutta miksi pitää tulla toisten koteja JA OMAN LAPSEN HUONETTA haukkumaan?! Lapsikin oli eilen illasta aivan surun murtama kun äiti ei tykännyt huoneesta. Nyt lapsi ei tiedä tykkääkö edes itse vaikka huone tosi söpö ja käytännöllinen!
Mikä helkkari saa 35-vuotiaan äiti-ihmisen toimimaan näin?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:00"]
Miksi ap on saanut noin paljon alapeukkuja aloitusviestiinsä?
[/quote]Tumppu on tumppu, kyllä aikuinen ihminen pitää osata puoliaan pitää.
Ap, vaikutat ihanalta äitipuolelta! Olet "hyväksynyt" lapsen osaksi teidän arkea ja elämää, ja kannat huolta hänestä tässäkin tilanteessa. Pidä tämä linja. Kun äitinsä on mitä on niin lapsi tarvitsee järkeviä, turvallisia ja sympaattisia aikuisia ympärilleen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:26"]Tyypillistä käytöstä naisille, 99 % toimii näin
[/quote]
Sanotaanko että aloituksen alapeukkujen perusteella kolmasosa toimisi kuten apn miehen ex.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:37"]Olisin vetänyt itsekin lekkeriksi. "Ai, äyriäisille! Niin tosiaan meillä oli tänään merellinen brunssi!" Ja lapsen huonetta haukkuessa olisin ilmaissut että meillä saa lapsi päättää sisustuksen huoneeseen, eikä huone ole mikään koriste aikuisen maun mukaan.
[/quote]
Olisi pitänyt, mä en ihan oikeasti vaan saanut sanaa suusta. Olin niin järkyttynyt, pettynyt ja halasin itkevää lasta. Oiskohan tässä jo pikkuhiljaa ainesta siihen et saataisiin lapsi meille viikoiksi.
-ap
[/quote]
No haista jo v.... Viet vielä lapsenkin! Tuollainen yksinkertainen bimbo leikkii kilttiä äitipuolta. Eihän se ole edes sinun lapsi ja äidillä on ikävä, kun lapsi on teillä paljon! Mene ittees!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:37"]Olisin vetänyt itsekin lekkeriksi. "Ai, äyriäisille! Niin tosiaan meillä oli tänään merellinen brunssi!" Ja lapsen huonetta haukkuessa olisin ilmaissut että meillä saa lapsi päättää sisustuksen huoneeseen, eikä huone ole mikään koriste aikuisen maun mukaan.
[/quote]
Olisi pitänyt, mä en ihan oikeasti vaan saanut sanaa suusta. Olin niin järkyttynyt, pettynyt ja halasin itkevää lasta. Oiskohan tässä jo pikkuhiljaa ainesta siihen et saataisiin lapsi meille viikoiksi.
-ap
[/quote]
No haista jo v.... Viet vielä lapsenkin! Tuollainen yksinkertainen bimbo leikkii kilttiä äitipuolta. Eihän se ole edes sinun lapsi ja äidillä on ikävä, kun lapsi on teillä paljon! Mene ittees!
[/quote]
Kuule eiköhän se äiti ole ihan itse ajanut lapsensa apn syliin? Kiusaa itse omaa lastaan niin ettäap joutuu lohduttamaan lasta kun äiti on vielä paikalla? Kuka sellaista äitiä edes kaipaa? Ehkä etäämmät välit voisivat tulla ihan tarpeeseen jos helvetti pitää lasta kiusata omien virheiden takia!
Ja lapsenKIN? Käsittääkseni ap ei ole vienyt MITÄÄN tältä äidiltä. Vai onko? Mitä?
Ohiksena, itse päästin miehen ex-vaimon kotiimme muuton jälkeen katsomaan oman lapsensa huonetta. Kävi katsomassa, kehui hieman ja lähti menemään.
En ymmärrä miksei lapsen äiti voisi saada tietää millainen huone isän luona on?
Ap:n tapauksessa nainen on ihan selvästi hullu! Yrittäkää kehua ja kannustaa lasta, vaikka oman äidin moitteet sattuvat eniten.
Miehet sen verran reiluja eivät ruikuta, tappavat suoraan.
Katkera nainen katuu typeryyttään kun ei osannut pitää suhdetta kasassa. No saitpahan hyvän miehen hänen kusipäisyytensä ansiosta. Valoisa puoli tuossakin asiassa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:47"]Te arvostelijat voitte varmasti kertoa miten olisi pitänyt toimia kun lapsi ilmestyy oven taakse äitinsä kanssa. Ja kertoo että haluaa näyttää huoneen, hihkuu ilostaa. Mies päästi sisään, hänkään tuskin kuvitteli exän vajoavan niin alas että käyttää lastansa nappulana päästäkseen sisään ja sen jälkeen vielä haukkuu lapsen oman huoneen. Miehen äidistä sen verran että pari kertaa käytiin kylässä, jossa äiti oli todella mukava minulle. Sitten exän puheista paljastui että yhdessä haukkuivat minua, ei olla oltu enää anopin kanssa väleissä - eikä olla jos ei osaa pyytää anteeksi. [/quote] Uskot siis selvästi hullun exän puheita siitä miten haukkuvat sinua anopin kanssa ja anoppi jätettiin. Huoh. Myötätunto oli aluksi sinun puolella mutta noin saatanan tyhmät ihmiset ansaitsee kaiken mitä saa.
[/quote]Täsmälleen näin. Kehoittaisin ap:tä miettimään vähän tarkemmin mitä hyväksyy ja keneltä hyväksyy, kaikkea ei tarvitse antaa mennä läpi ja itkeä sen jälkeen, että tuli paha mieli. Niin ei valitettavasti pärjää.