Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lisäravinteita syötte? Pituus/paino/ikä?

Vierailija
14.06.2015 |

Syön monivitamiini, omega ja c-vitamiini erikseen. Laihdutan. 162/78/34.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään vitamiini- tai lisäravinnetabletteja. Ikä 48, paino 52 ja pituus 163.

Vierailija
42/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:55"]

Siis kuka näitä alapeukuttaa? Miksi?

[/quote] Kateutta olen haistavani. Olen itse hieman neuroottinen addi ja itseoppinut ravitsemustieteiden expertti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni keliakia ja muutama muukin vaiva, joten ravintoaineiden imeytymistä on seurattu. Mä saan kaikki ravintoaineet ihan ruoasta, paitsi D-vitamiini talvisin lisää. Raskausaikoina folaattia.

Mä luulen, että ihmiset hysterisoivat liikaa. Nythän osa on sitä mieltä, että marjat ja hedelmät lihottavat ja on jotenkin parempi saada C-vitamiini purkista kuin mustikoista.

43 v, 165 cm ja 60 kg.

Vierailija
44/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia aikalailla päivittäin ja joskus maitohappobakteerivalmisteita. 161/51/24v

Vierailija
45/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:37"]

Mulla on itselläni keliakia ja muutama muukin vaiva, joten ravintoaineiden imeytymistä on seurattu. Mä saan kaikki ravintoaineet ihan ruoasta, paitsi D-vitamiini talvisin lisää. Raskausaikoina folaattia. Mä luulen, että ihmiset hysterisoivat liikaa. Nythän osa on sitä mieltä, että marjat ja hedelmät lihottavat ja on jotenkin parempi saada C-vitamiini purkista kuin mustikoista. 43 v, 165 cm ja 60 kg.

[/quote] Totta viserrät. Joskus sairauden hoitaminen ajaa ihmisen hakemaan tietoa. Marjoista tosin saat paljon flavonoideja ja kuituja. Toiseksi toista lihottaa joku mikä toista ei. Kokeilemalla selviää mikä itsellä toimii. Minäkin laihduin 15 kg ihan vain ilman dieettiä. Tasapaino pitää löytää itse.

Vierailija
46/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä marjat on se paras vitamiinien lähde..kohta se aika alkaa..talvellahan hedelmät ja marjat kannattaa ehd. soseuttaa että imeytyy paremmin!

Vierailija
47/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laihduttajille on ihan ehdoton tuore ananas ja paljon..kyllä lähtee kilot!

Vierailija
48/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:32"]Kaikki ketjuun vastanneet ovat normaalipainoisia... Mistä tämä kertoo?
[/quote]
Lihavat on syömässä ja alipainoiset oksentamassa.

Vierailija
49/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täydellinen aivopesty idiootti käyttää "lisäravinteita". Kaikilta se elämisen ja syömisen taito ei vain näytä onnistuvan... :D

Vierailija
50/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:36"]

[/quote] Kateutta olen haistavani. Olen itse hieman neuroottinen addi ja itseoppinut ravitsemustieteiden expertti :D

[/quote]

Henkisesti ja fyysisesti terveet ihmiset näitä alapeukuttaa.

Vierailija
51/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia
177/79/22

Vierailija
52/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:25"]

Oon muuten syönyt itse antibiotti kuurin viimeksi varmaan 10 vuotta sitten ja meidän lapset syöneet poika 1 pippelitulehdukseen 3 vuotta sitten,tyttö kun kättä jouduttiin operoimaan tapaturman vuoksi ja pienin 2 vuotta ei koskaan.Vaikuttasko maalaiselämä?

[/quote]

Oon muuten syönyt itse viimeksi pienenä lapsena antibiootti kuurin korvatulehdukseen yli 20 vuotta sitten ja kaksi lasta 5 ja 2 vuotiaat eivät koskaan. Vaikuttasko kaupunkielämä?

Vierailija
53/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiinia hiusten takia. D-vitamiinia syksystä kesän alkuun. 168cm/??/35. En käy vaa'alla. Treenaan 5-6 kertaa viikossa, käytän 36 tai s-koon vaatteita.

Vierailija
54/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Tämä on hassu ketju ja ihmetyttää alapeukut. Minä syön Mac Feastin jos huvittaa, tilaan pizzan jos tekee mieli ja eilen herkistyin niin Carl Filipin puheesta siitä, miten rakkauden takia pitää valita joskus se vaikein tie, että piti ihan kaivaa pakkasesta Saaremaa vodka jotta voisin tehdä drinksun. Minä nautin elämästä, syön joka päivä monipuolisen työpaikkalounaan, en kieltäydy palaveripullista ja joskus huuhdon vitamiinit jopa punaviinilasillisella alas. Kultainen keskitie on paras tie. Lihanhimoja, hikeä ja nautintoa.

Vierailija
55/55 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 en kyllä kepein perustein söisi itse tai antaisi lapselle antibiotti kuuria, se tuhoaa myös hyvät elimistön "puollustaja" bakteerit, voi kestää vuosia että elimistön bakteerikannat palautuu. Tuntui pahalta kun yhden tuttavan lapsi sai varmuuden vuoksi lääkäriltä antibiotti reseptin, tuttava oli sitä kauhistellut itsekkin, mutta antoi kun lääkäri määräsi. Ja yksi sukulainen hankki tuttava lääkärin kautta reseptin kilpailu-urheilua harrastavalle lapselleen, kun näytti tulevan flunssaa juuri kisojen alla.

Voisi lääkärit vähän tarkemmin miettiä, koska niitä antibiotteja määrätään ja vanhemmat kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme