Mitä lisäravinteita syötte? Pituus/paino/ikä?
Syön monivitamiini, omega ja c-vitamiini erikseen. Laihdutan. 162/78/34.
Kommentit (55)
Monivitamiini, magnesium, maitohappobakteeri, omega 3. 162cm/56kg/35 Olen paljon treenaava ihminen, sen vuoksi erikseen vielä tuo magnesium monivitamiinin lisäksi.
Mentholsavukkeet on ainoa lisäaine johon turvaudun.
Saan ruuasta kaikki tarvitsemani, en tarvitse pillereitä. Lukuunottamatta talvisin d-vitamiinia.
5, oletko mittauttanut asian? Luulin itsekin saavani kaiken ruoasta, mutta totuus olikin toinen. ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 08:38"]
5, oletko mittauttanut asian? Luulin itsekin saavani kaiken ruoasta, mutta totuus olikin toinen. ap
[/quote]
En luule, vaan tiedän.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 08:59"]
Haha 5
[/quote]
Voithan tietty nauraa, mutta ethän edes tiedä, mitä syön.
Omega-3 168/63/50 pyrin syömään monipuolisesti, mutta välillä tulee mielitekoja tiettyihin ruoka-aineisiin ja olen tulkinnut sen niin, että kroppani ilmoittaa, että vajetta on :)
d, maitohappobakteereita, marjoja
D-vitamiinia talvella. Ravintoni on puhdasta, terveellistä ja monipuolista. 20v./175cm/59kg
D- ja C-vitamiini, selesaani (c-vitamiini, sinkki, mangaani, seleeni), sinkki, maitohappobakteeri, monivitamiini
165/55-60/17
Msm, monivitamiini, magnesium, kalaöljy, d-vit, probiootti. 172/58kg/37v
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:15"]
[/quote] Listasta unohtui vielä biotin strong ja evonia. Kaikkia tabuja en ota päivittäin. Esim d-vit on tauolla kesällä. Kalaöljyä en syö joskus vain koska inhoan sen makua. Probioottia otan flunssan tai antibioottikuurin aikana. Magnisiumia otan jos olen treenannut kovaa.
Monivitamiini, Omega-3, maitohappobakteerit ja magnesium. Nsinen 174cm/72kg/22v
Kalsium+d3, magnesium, c-vitamiini ja karpalokapseli. 161/48/15
Kaikki ketjuun vastanneet ovat normaalipainoisia... Mistä tämä kertoo?
164cm/62kg/25v. Syön d-vit, monivitamiini, maitohappobakteeri, inositoli (yritämme vauvaa....) ja vehnänalkioöljy (e-vit). Yritän laihduttaa kertyneet 2.5kg.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:15"]
[/quote] Listasta unohtui vielä biotin strong ja evonia. Kaikkia tabuja en ota päivittäin. Esim d-vit on tauolla kesällä. Kalaöljyä en syö joskus vain koska inhoan sen makua. Probioottia otan flunssan tai antibioottikuurin aikana. Magnisiumia otan jos olen treenannut kovaa.
[/quote]
Jokinhan sinulla on ruokavaliossa tai elämäntavoissa pielessä, jos joudut antibioottikuureja syömään? Muuten tuo listasi kuulostaa hyvältä. Antibiootteja ei kannata napsia ihan joka vaivaan.
Magnesium, alfalipoiinihappo, c- ja e-vitamiini ja MDMA