Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut hierojaani

Vierailija
14.06.2015 |

Olen pian vuoden käynyt samalla urheiluhierojalla ja ihastunut häneen korviani myöten. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi mies ja käsittääkseni sinkku. Hieronnan hän hoitaa erittäin ammattimaisesti, mutta kun näin pitkään olen käynyt , niin hieronnan ohessa on tullut turistua kaikenlaista. Mielestäni meillä juttu luistaa, olemme samaa ikäluokkaa, molemmat sporttisia jne... Mutta en tiedä, kehtaanko lähestyä häntä mitenkään. Hieronnassa ollaan kuitenkin asiakas ja asiakaspalvelija -asetelmassa, joten treffipyynnön esittäminen tuntuu oudolta. Tai jos mies ei olekaan kiinnostunut tai tapailee jo jotakuta, nolaan itseni ja menetän samalla mahtavan hierojan. Mitäs luulette, pitäisikö kuitenkin ottaa riski?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota riski. Kerranhan sitä eletään.

Vierailija
2/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin thai-hierojaani... ikävä niitä käsiä joka hetki :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy treffeille.

Vierailija
4/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tuo ehtiä kun on aina töissä...

-3-

Vierailija
5/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta jos ei ehdi.

Vierailija
6/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville. Aina sitä jotain keksii. Itsekin hieroja ja aikoinaan kävi kaunis nuori nainen säännöllisesti luonani ja kysyikin sitten minua ulos. Suostuin kun hyvin tultiin juttuun. Seurusteltiin aikamme vaikkakin tiet erkanivat myöhemmin. Ihmisiä tässä vain ollaan ja jos tulette hyvin juttuun niin anna palaa vain. Hierojia kyllä maailmassa riittää vaikka kaikki ei sujuisikaan odotusten mukaan.

Vierailija
7/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kysyt, ihan hyvin hän voi pitää myös sinusta :) ja aivan pahin mahdollinen vaihtoehto on että vaihdat hierojaa, eli ei mikään maailmanloppu, sitten ainakin voit olla ylpeä että kysyit, et heittänyt tilaisuutta hukkaan eikä tarvitse miettiä että mitä jos... Mutta tosiaan, uskon että voi hyvinkin suostua ja jos ei (tapailee toista) niin varmasti ihan kiltisti sanoo että ei valitettavasti voi. Voithan sinä kysyä vaikka että "hei, mentäiskö leffaan/syömään jokupäivä?" Ja jos hän siihen sanoo että tapailee/onkin nyt varattu niin vastaat että tarkoitit tietysti vain kaverimielessä. Jolloin ei ole noloa vaikka hän kieltäytyisi, ei ehkä kannata aloittaa sillä että "hei olen kiinnostunut sinusta" tms, vaan kertoa se jos suostuu niin treffeillä sitten katso miten menee :)! Onnea matkaan,  pystyt siihen!

Vierailija
8/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä munaa itseäsi! Hän vain hieroo ruhoasi, eikä halua mitään muuta!

Vierailija
9/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla muutamia treffejä syntynyt ajan mittaan aspalv ja asiakkaide välille. tullut sivusta seurattua ja kuullut muutamia keskustelujakin jopa semmosia jossa nainen asiakkaana laittanut hankalaan tilanteeseen aspalvelijamiehen. melkein tarjonnutkin itseään. kyllähän omassa huoneessa voi nopeita kahdenkeskisiä sopimuksia tehdä spontaaneja tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän