miks sh-opiskelijat ramppaa lääkärissä?
Kaikenmaailman tutkimuksissa ja hakemalla hakee itselleen sairauksia. Ihan kuin haluaisivat sairastaa jotakin vakavaa tautia.
Itselläni todettu vakavan puoleinen krooninen sairaus ja jotenki ärsyttää kun terveet ihmiset hakemalla hakee itsestään vikoja. Maksaisin mitä vaan jos saisin olla terve. Tai ei ärsytä mut ihmetyttää.
Kommentit (6)
Heh, aikamoinen yleistys kyllä :D Kaverini vastaa kyllä kuvailuasi todella hyvin, mutta itse sitten taas vältän aina viimeiseen asti lääkäriin menemistä. Molemmat siis olemme sh-opiskelijoita.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:23"]Mitä mä just luin...
Terveisin sh-opiskelija
[/quote]eikö reiän ryhmästä ramppaa porukkaa lääkäris hakemassa diagnooseja?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:23"]Mitä mä just luin...
Terveisin sh-opiskelija
[/quote]teiän
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:23"]Mitä mä just luin...
Terveisin sh-opiskelija
[/quote]
Ei todellakaan ramppaa, ainakaan he ketä tunnen. Tosin olemme niin rämäpäitä etten ihmettelisi, vaikka taustalta löytyisi rankempaakin diagnoosia.
Tulee mieleen, että kun kerrotaan pintapuolisesti oireista, joihin on reagoitava, eikä ole kokemuspohjaa oikeiden potilaiden oireista, kaikki pienet siihen viittaavat tunnistetaan itsessään. Jos kuka tahansa käyttää netinkään diagnosointityökaluja, voi keksiä itsessään mitä mielikuvituksellisimpia tauteja, kun vain listaa kaikki oireiden tyngät, mitä itsestään löytää.
Mitä mä just luin...
Terveisin sh-opiskelija