Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä naisilla on??? tehtiin kaverin kanssa testi

Vierailija
14.06.2015 |

Ollaan parikymppisiä nuoria miehiä joista toisella on erittäin kova naismenestys (kaverilla) ja mulla tosi huono. Se paneskelee ympäriinsä ja aina on muijat laittamassa sydämiä. Mulla ei nappaa mitenkää.

Tehtiin testi jossa molemmat menee kik-sovelluksessa puhumaan n18v suomalaistytöille omalla kuvalla. Mitään muita tietoja ei kikissä näy kun kuva ja etunimi.

Lopputulos oli hämmentävä. Kaunottaret puhuu mulle ja kyselee numeroakin. Samat kaunottaret ei vastaa ollenkaan kaverin moikkaukseen edes. Mua kehutaan jatkuvasti komeaksi mutta olen yhä 20v neitsyt :D. Olen aina kiltti, tosin ujo ja ehkä en niin hauskaa seuraa. Kaveri on vähän päinvastainen ja kusipäästi käyttäytyvä. Joka paikassa, mulla ei.

Selityksiä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin katkera neitsyt vielä siinä iässä kun pääsin jo baariin. Iskeminen ei vain onnistunut millään. Olin kai liikaa kuunnellut neuvoja ja lukenut. En edes muista siis edes alkua. Mutta joku iso tai pieni asia vaan nyt vitutti niin että päätin mennä yksin baariin, en tyttöjen narrattavaksi ja cooleja drinkkejä tarjoamaan, vaan yksinkertaisesti vain vetämään oman pään täyteen muista viis. Aamulla heräsin naisen vierestä ja en ollut enää pikkupoika. Ja toisin muistan vain sen aamuisen suoritukseni en ensimmäistä.
Oivalsin tuolloin jotain, ja seuraavalla kerralla yritin tahallaan olla vihainen ja töykeä. Sittemmin tämmöiset yhden yön ja muut lyhyet episodit eivät koskaan olleet ongelmana.
Seurustelu kyllä oli, koska nämä naiset jotka tuohon lankesivat, olivat ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ajatusmaailmaltaan sellaisia, että en voinut edes harkita yhteistä tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä aika kusipäältä tänne kirjoittamiesi viestien perusteella.