Mikä naisilla on??? tehtiin kaverin kanssa testi
Ollaan parikymppisiä nuoria miehiä joista toisella on erittäin kova naismenestys (kaverilla) ja mulla tosi huono. Se paneskelee ympäriinsä ja aina on muijat laittamassa sydämiä. Mulla ei nappaa mitenkää.
Tehtiin testi jossa molemmat menee kik-sovelluksessa puhumaan n18v suomalaistytöille omalla kuvalla. Mitään muita tietoja ei kikissä näy kun kuva ja etunimi.
Lopputulos oli hämmentävä. Kaunottaret puhuu mulle ja kyselee numeroakin. Samat kaunottaret ei vastaa ollenkaan kaverin moikkaukseen edes. Mua kehutaan jatkuvasti komeaksi mutta olen yhä 20v neitsyt :D. Olen aina kiltti, tosin ujo ja ehkä en niin hauskaa seuraa. Kaveri on vähän päinvastainen ja kusipäästi käyttäytyvä. Joka paikassa, mulla ei.
Selityksiä?
Kommentit (23)
No älä huoli. Sinä saat hyvän naisen heti kerralla. Kuka haluaa tuollasta miestä aviomieheksi, miltä kaverisi kuulostaa? Minä tutustuin aikanaan mieheeni, joka kuulostaa juuri sinunlaiselta, koska hän kerta kaikkiaan oli niin aidon oloinen ja ihan lääpällään minuun. On kertonutkin useasti miten ei ois voinut kuvitellakaan saavansa minunlaista kaunista naista. Kaverit hälläkin olivat tuollaisia, että tyyliin joka vknloppu eri tyttö.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:46"]
Susta halutaan kaveri, sun kaverista panokaveri.
[/quote]
Toi on paska selitys. Mistäkö ne naiset tietää sen munan koon siellä baarissa tms? Jos kerta minä olen komeampi naisten mielestä.
ap
Älä ainakaan ryhdy luonteesi vastaisesti käyttäytymään kuten kaverisi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:48"]
[/quote]
Enhän mä kysy kalalta kalannarrausvinkkejäkää.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:48"]
[/quote]
Just tällaisia ohjeita noudattamalla tulee niitä lassukoita.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:46"]
[/quote]
Toi on paska selitys. Mistäkö ne naiset tietää sen munan koon siellä baarissa tms? Jos kerta minä olen komeampi naisten mielestä.
ap
[/quote]
Ihan kun sillä olis väliä. Susta varmaan huokuu että oot mukava ja poikaystävämateriaalia. Ehkä myös siks susta luullaan että sulla on tyttöystävä tai sitten pelätätään että sä haet vakavampaa suhdetta etkä yhden yön juttua. Kaveris varmaan vaikuttaa sellaselta josta pääsee aamulla eroon.
Jutteletko sinä naisille? Jos olet hyvin ujo, niin sinuun voi olla vaikeaa tutustua. Kyllä sinä vielä löydät itsellesi sopivan puolison. :)
Kommunikoinnissa voi olla syy kaverisi menestykseen (tietynlaisten) naisten parissa. Kaverisi tulee eroamaan suhteistaan elämänsa aikana useita kertoja.
Sinä löydät kauniin ja mukavan naisen ja perustat perheen.
Uskon että kyseessä on tilanne, jossa kaverisi saa helpommin yhden yön juttuja ja ns. helpompia pokia. Vaikutat ihmiseltä johon ihmiset kiinnostuvat vain vakava parisuhde mielessään, eikä sinulle ole tullut vain vastaan "sitä oikeaa".
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:47"]
[/quote]
ap
[/quote]
baarissa munankokoa seksikkäämpää on miehen itseluottamus.
t. m46
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
t. m46
[/quote]
myöskään elämän ehtoovaiheen elämäm koululaisilta ei kysytty mitään
yökerhossa miehen ulkonäöllä ei ole väliä vaan sillä miten käyttäytyy, ottaa tilan haltuun. Sitten kun valot syttyy niin katsotaan lähemmin ulkonäköä, voidaan ajatella "okei nyt tällainen, mutta ei ole ihan unelmamies".
päivällä, kun katsotaan kuvia, katsotaan miltä näyttää, koska käyttätymisestä ei ole tietoa. Tietenkin, jos on kaksi miestä niin komeammasta on paperilla kiinnostuneempi.
Vinkki: teijän pitää vieläkin tehdä testi: vaihtakaa käytöstä päittäin, onnistuuko.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:24"]
yökerhossa miehen ulkonäöllä ei ole väliä vaan sillä miten käyttäytyy, ottaa tilan haltuun. Sitten kun valot syttyy niin katsotaan lähemmin ulkonäköä, voidaan ajatella "okei nyt tällainen, mutta ei ole ihan unelmamies".
päivällä, kun katsotaan kuvia, katsotaan miltä näyttää, koska käyttätymisestä ei ole tietoa. Tietenkin, jos on kaksi miestä niin komeammasta on paperilla kiinnostuneempi.
Vinkki: teijän pitää vieläkin tehdä testi: vaihtakaa käytöstä päittäin, onnistuuko.
[/quote]
Nimen omaan näin. Jostain syystä naisilla on vaikeuksia ymmärtää, että miehet eivät ole naisia ja miehillä on vaikeuksia ymmärtää, että naiset eivät ole miehiä.
Naisia kiinnostaa miesten ulkonäkö vain hyvin vähän. Juuri sen verran, että mies ei saa olla ruma, mutta ei niin väliä onko tavallisen näköinen vai komea. Käytös ratkaisee ja käytöksen pitää viestiä itseluottamusta ja huumorintajua.
Jos itseluottamusta ei ole, niin komeallekkin miehelle jää käteen vain oma kikkeli.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:46"]
[/quote]
ap
[/quote]
Haha! Ei naiset sitä munan kokoa siellä baarissa pohdi, niinku sanoit, ei voi tietää ennen kuin näkee. Jos on kaksi suunnilleen yhtä hyvännäköistä jätkää, niin persoona ja käytös ratkaisee halutaanko susta ystävä vai yhden yön pano vai halutaanko susta vaan päästä äkkiä eroon. Munan koolla ei ole siinä kohtaa mitään väliä, suurimmalla osalla miehistä on ihan hyvä. Ja isompi ei oo aina parempi, sitä pitää osata kans käyttää! ;)
T nainen 23v
Kusipäät ovat naisten mielestä jännittäviä, kun ei koskaan tiedä milloin saa mieheltä turpaan. Sekin on parempi kuin turvallinen eli tylsä ja kiltti mies.
Olet ehkä epämiellyttävä livenä vaikka kuvassa oletkin komea. Olemus ja eleet ovat kuvaa tärkeämpää.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
t. m46
[/quote]
myöskään elämän ehtoovaiheen elämäm koululaisilta ei kysytty mitään
[/quote]
aivoja ei saa edes rahalla
Naiset tykkää kusipäistä.