Voiko pienirintainen iskeä itselleen pitkän miehen?
Kommentit (28)
Ei tietenkään. Pitkän miehen kanssa rintojen pienuus korostuisi entisestään.
Onko 187cm tarpeeksi pitkä? Vakavasti ottaen muut asiat ratkaisee enemmän mitä rintojesi koko.
t: pieniin rintoihin mieltynyt mies
Tuskin on merkitystä. Lyhyelle naiselle voi pitkän miehen iskeminen olla hankampaa, ei muille.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:53"]
Tuskin on merkitystä. Lyhyelle naiselle voi pitkän miehen iskeminen olla hankampaa, ei muille.
[/quote]
Ai? Pitkät miehet taitaa ihan itse juosta lyhyiden naisten perässä, joten kummoisia iskuja ei vaadittane.
Kokeile porvoolaisella baaritiskillä.
Mikä jotkut nykyihmiset on näin pilannut, että saamme lukea mm. tällaista. Ei, en halua vastausta, sillä haluan elämänlaadun vuoksi säilyttää sentään jotkut uskomukseni.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:53"]Tuskin on merkitystä. Lyhyelle naiselle voi pitkän miehen iskeminen olla hankampaa, ei muille.
[/quote]
Mulle ainakin pitkien miesten iskeminen on ollut aina helppoa, vaikka pituutta on vain 155 cm.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Ai? Pitkät miehet taitaa ihan itse juosta lyhyiden naisten perässä, joten kummoisia iskuja ei vaadittane.
[/quote]
Tuskinpa sentään juoksee. 197cm.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:53"]Tuskin on merkitystä. Lyhyelle naiselle voi pitkän miehen iskeminen olla hankampaa, ei muille.
[/quote]
Mulle ainakin pitkien miesten iskeminen on ollut aina helppoa, vaikka pituutta on vain 155 cm.
[/quote]
No onko sulla isot rinnat?
Olen pitkä mies, enkä välitä pätkääkään siitä minkä kokoiset rinnat naisella on. Poislukien se, että mistään jalkapallon kokoisista silikoneista en diggaa (ja muutenkin suhtaudun kriittisesti silikoneihin)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:53"]Onko 187cm tarpeeksi pitkä? Vakavasti ottaen muut asiat ratkaisee enemmän mitä rintojesi koko.
[/quote]
Homo. Peppuseksi ja pienet rinnat omaavat jonkun yhteyden aina kun ukko katsoo jotain pokea jossa on pienirintaisia naisia, peppuseksikohtaus on taattu.
Ota tietosanakirja käteen ja sieltä hakusana 'parisuhde'. Siinä on jossakin alaotsikko 'parisuhteen muodostuminen' jossa on kerrottu nämä asiat.
Miksi vain itselleen? Kavereille kanssa, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:53"]Onko 187cm tarpeeksi pitkä? Vakavasti ottaen muut asiat ratkaisee enemmän mitä rintojesi koko.
[/quote]
Homo. Peppuseksi ja pienet rinnat omaavat jonkun yhteyden aina kun ukko katsoo jotain pokea jossa on pienirintaisia naisia, peppuseksikohtaus on taattu.
[/quote]
Niin se varmaan sitten on jos kerta sanot niin :(
Riippumatta rintojen koosta en ole kovin vakuuttunut äkkiseltään naisesta, jonka täytyy kysellä muillta, että riittävätkö hänen rintansa johonkin...
Ei voi, identtisten fermionien aaltofunktion on oltava antisymmetrinen kahden hiukkasen vaihdossa.
EI TIETENKÄÄN