Voiko pienirintainen iskeä itselleen pitkän miehen?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:53"]Tuskin on merkitystä. Lyhyelle naiselle voi pitkän miehen iskeminen olla hankampaa, ei muille.
[/quote]
Mulle ainakin pitkien miesten iskeminen on ollut aina helppoa, vaikka pituutta on vain 155 cm.
[/quote]
No onko sulla isot rinnat?
[/quote]
Onhan ne. Ja pitkät blondit hiukset ja muodot kohdallaan, jos noilla on merkitystä. Ja onhan niillä.
Ap on varmaan joku isotissinen joka yrittää mustamaalata pienirintaisia. 0 pistettä.
A-kuppinen nainen tässä, moi! Mulla on ollut tässä elämässä 185 cm aviomies, 187 cm avomies ja 191 cm poikaystävä. Ovatko tarpeeksi pitkiä?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:16"]A-kuppinen nainen tässä, moi! Mulla on ollut tässä elämässä 185 cm aviomies, 187 cm avomies ja 191 cm poikaystävä. Ovatko tarpeeksi pitkiä?
[/quote]
No miten iskit? Vilautitko tissejä?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:57"]Mikä jotkut nykyihmiset on näin pilannut, että saamme lukea mm. tällaista. Ei, en halua vastausta, sillä haluan elämänlaadun vuoksi säilyttää sentään jotkut uskomukseni.
[/quote]
No kai nyt kaikki tietää mikä ihmiset on pilannut. Se kaksikirjaiminen asia jota ei voi ääneen sanoa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:16"]A-kuppinen nainen tässä, moi! Mulla on ollut tässä elämässä 185 cm aviomies, 187 cm avomies ja 191 cm poikaystävä. Ovatko tarpeeksi pitkiä?
[/quote]
No ei oo. Itellä c kuppi ja kaikki miehet yli kaksi metriä
Kun naat jonkin josta pidat ja tama viela on laheisyydessa usein, koitappa pokeasti paasta vaikkapa juttelemaan taman kanssa alaka suinkaan huutele kuempaa. Alaka ryhdy hairikoimaan loukkaavasti.
Olet miestensuhteen pinnallinen, mutta miehet ei saa olla pinnallisia sinua kohtaan?