Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos miehesi olisi näkyvästi toisen naisen perään?

Vierailija
05.02.2022 |

Sillai ettei ole viitsinyt asiaa pahemmin peitellä ja asia on monen tiedossa? Esim. työpaikalla tai harrastuksessa. Ja saisit tietää siitä?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni jatkaa niin kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan. Mies vaan tiukempaan liekaan.

Näin on onneksi tehneet parit joitten miehet on minulle tunnustaneet ja kaikkien edessä näyttäneet ihailunsa. Toki se etten ole tunnustuksista ilahtunut, on hiukan saattanut auttaa.

Mutta voi naiset kun tietäisitte miten röyhkeitä jotkut miehet on. Ystävieni miehet käyttäytyivät luokattomasti kun jäin leskeksi ja lopulta liikkeelle lähdin. Suorastaan tarjosivat itseään.

Huh, huh!

Vierailija
22/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikun kynsin hampain kiinni ihanassa komeassa miehessäni. En ikinä luovuta!

T. Kynnysmat(t)o

Onko naamassa paljon kenkäkuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on monen tiedossakin, vaadin tietää mikä on minun osuuteni kuviossa. Onko se käsitys, että minua ollaan siirtämässä menneisyyteen. Käyttäytyykö kumppani kuin "kumppani" ihastusta kohtaan, onko heillä keskinäinen kumppanuussuhde, vaikkei seksiä, niin yhteisiä suunnitelmia, henkilökohtaisuuksiin menevää keskustelua.

Onko minua pidetty pimennossa tahallisesti.

Jos kyllä näihin, niin sen kun jatkaa valitsemallaan tiellä, minä poistun kuviosta.

Vierailija
24/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehellesi, että järjestää työnsä niin, ettei ole missään tekemisissä tuon naisen kanssa töissä tai vapaalla. Selvitä myös sen naisen puhelinnumero ja sano suorat sanat sille lutk*lle että pitää näppinsä erossa miehestäsi.

Sun miehesi lähtee tuolla käytöksellä enemmän tai myöhemmin. En koskisi koskaan varattuun. Kannattaa pitää noi rumat nimitykset ihan omana tietonaan 👍.

Vierailija
25/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei olisi enää minun mieheni.

Vierailija
26/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on monen tiedossakin, vaadin tietää mikä on minun osuuteni kuviossa. Onko se käsitys, että minua ollaan siirtämässä menneisyyteen. Käyttäytyykö kumppani kuin "kumppani" ihastusta kohtaan, onko heillä keskinäinen kumppanuussuhde, vaikkei seksiä, niin yhteisiä suunnitelmia, henkilökohtaisuuksiin menevää keskustelua.

Jos kyllä näihin, niin sen kun jatkaa valitsemallaan tiellä, minä poistun kuviosta.

Muut ymmärrän, mutta mikä on "henkilökohtaisuuksiin menevää keskustelua"? Kuulostaa aika rajulta vaatimukselta ettei keskusteluakaan saisi olla tai puoliso suuttuu ja lähtee.

Vierailija
27/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle että senkus menet jos kerran mieli tekee, en pidä miestäni vankina. Enkä itsekään ole. Jos rakastuisin toiseen niin tottakai lähtisin avioliitosta koska en enää rakastaisi miestäni.

Vierailija
28/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut ymmärrän, mutta mikä on "henkilökohtaisuuksiin menevää keskustelua"? Kuulostaa aika rajulta vaatimukselta ettei keskusteluakaan saisi olla tai puoliso suuttuu ja lähtee.

Henkilökohtaisuuksiin menevä, asiat joita ei hyvän päivän naapurin kanssa juttelisi, asioita joita sanotaan suljetun oven takana.

Esimerkkinä omien huolten jakaminen.

Minusta tuo on hyvin selkeää. Esim itse en tilitä työkaverimiehille että harmittaa kun tuli riideltyä miehen kanssa aamulla. Minusta se olisi toisen vetämistä henkilökohtaiselle maaperälle ja on sellainen luottamuksen rakentaminen, asettaa toisen lohduttajan rooliin.

Jos puhuu koskettavampia asioita, syvemmällä tasolla kuin muille, pettää henkisesti puolisoa tuomalla yksityisasioita toiselle.

Kyllä sen itse tietää, millaisia asioita puhuisi ovi avoinna perhejuhlissa ja mitä syrjäisessä nurkassa salaillen.

Vierailija
29/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua saa voimakkaastikin, koska sellaiselle ei voi mitään - suhteen etenemisessä fyysiseksi menee raja.

Vierailija
30/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin asiasta. Pitkissä suhteissa tulee ihastumisia. Jos puoliso oikeasti aktiivisesti yrittäisi saada ihastuksensa kanssa jotakin aikaiseksi niin pakkaisin kamani saman tien. Jos on sellainen "normaali" pikkuihastus eikä puolisolla ole aietta ruokkia ihastusta niin ei haittaa. Itsekin olen ehtinyt ihastua pari kertaa suhteemme aikana ja mies tietää sen kun olen hänelle kertonut. On lähinnä nauranut ja sanonut "juu olen huomannut". Ihastukset ovat tässä vaiheessa oikeastaan menneet ohi.

Vierailija
31/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisia, jotka tässä tilanteessa tekevät miehelleen uuden vauvan. Helppo tapa karistaa miesten liehittelijät tiehensä ja sitoa siippa taas hetkeksi kotiin.

Vierailija
32/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se fyysistä pettämistä, kun katsoo toista intensiivisellä, lämpöä ja halua huokuvalla katseella pitkään?

Vierailija
33/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisia, jotka tässä tilanteessa tekevät miehelleen uuden vauvan. Helppo tapa karistaa miesten liehittelijät tiehensä ja sitoa siippa taas hetkeksi kotiin.

En tiedä yhtään tapausta, joissa mies olisi ollut tiiviimmin kotona kun vauva syntyy. Yleensä päinvastoin, miehelle kaatuu taas kaupassakäyntikin.

Moni tuttavapariskunta on eronnut esikoisvauvan aikana ja vaikuttaa että vauva on päinvastoin uhka parisuhteelle.

Miten se sitominen siis menee?

Vierailija
34/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että aika rohkea mies olisi. Meillä on aika tiukka avioehto ja minä olen erotilanteessa voittaja.

Vierailija
35/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset valitsevat katsoa toisaalle, jos on koko oma elämä kiinni miehen tuloista, statuksesta eikä halua luopua ydinperheestä.

Vierailija
36/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se fyysistä pettämistä, kun katsoo toista intensiivisellä, lämpöä ja halua huokuvalla katseella pitkään?

Pitäisin fyysisenä pettämisenä sitä, mikä alkaa halailusta ja pussailusta, kädestä pitelemisestä. :) -viesti 29/35

Vierailija
37/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin suuttunut. Nykyään on rakkaus niin syvää pitkässä suhteessa että ei sitä pikku ihastukset hetkauta. Oma itsetuntonikin on kohdillaan, joten kauniit naiset ei ole uhkia. Joskus suhteen ulkopuolelle suuntautuva ihastus voi jopa buustata seksienergiaa parisuhteeseen. Edellyttäen että mies ei ole siis minua jättämässä tai sukupuolitauteja kotiin tuomassa.

Vierailija
38/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään tapausta, joissa mies olisi ollut tiiviimmin kotona kun vauva syntyy. Yleensä päinvastoin, miehelle kaatuu taas kaupassakäyntikin.

Moni tuttavapariskunta on eronnut esikoisvauvan aikana ja vaikuttaa että vauva on päinvastoin uhka parisuhteelle.

Miten se sitominen siis menee?

Jotkut miehet ovat kuitenkin velvollisuudentuntoisia ja haluavat pitää yllä kunnollisen perheenisän mainetta, vaikka samalla vilkuilevat muihin pöytiin. Tällaisissa tapauksissa vauva on usein hankittu pelastamaan parisuhdetta, joka on kuollut kauan sitten ja muut lapset ovat jo isoja.

Vierailija
39/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

POLYAMORIA- kaksi rakasta

Siitä se mies ehkä tykkäisi.

Vierailija
40/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin fyysisenä pettämisenä sitä, mikä alkaa halailusta ja pussailusta, kädestä pitelemisestä. :) -viesti 29/35

Ja se kädestä piteleminen alkaa lohduttelusta. Siksi se on henkistä pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi