Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos miehesi olisi näkyvästi toisen naisen perään?

Vierailija
05.02.2022 |

Sillai ettei ole viitsinyt asiaa pahemmin peitellä ja asia on monen tiedossa? Esim. työpaikalla tai harrastuksessa. Ja saisit tietää siitä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se fyysistä pettämistä, kun katsoo toista intensiivisellä, lämpöä ja halua huokuvalla katseella pitkään?

Fyysistä on jos samalla koskettelee itseään.

Vierailija
42/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisia, jotka tässä tilanteessa tekevät miehelleen uuden vauvan. Helppo tapa karistaa miesten liehittelijät tiehensä ja sitoa siippa taas hetkeksi kotiin.

Tekee eron miehelle kalliimmaksi. Ainakin, jos on sellainen mies, joka tykkää töissä käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikun kynsin hampain kiinni ihanassa komeassa miehessäni. En ikinä luovuta!

T. Kynnysmat(t)o

Paras 😂

Vierailija
44/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin, niin saisin itsekin olla ihastukseni perään.

Vierailija
45/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi tilanne, ja on kyllä persiistä, kaikki empatiani sulle. Nyt mies haluaa avointa suhdetta, ja tiedän että sitten joutuisin katsomaan kaikissa kaveriporukan illanvietoissa tuota naista hänen sylissään. Mietin että jos tää jatkuu niin otan yhteyttä tuohon naiseen ja kerron hälle ihan rehellisesti mitä mieltä olen, miehelle tietysti olen tunteistani kertonut jo heti. Ei hän näe mitään väärää tietenkään toimissaan. Myönnän, että mielessä kävi notta minäpä tästä sitten pokaan jonkun myös jotta mies tietäisi miltä tämä tuntuu, mutta kun ei vaan kiinnostaisi lähteä pelaamaan mitään pelejä. Mikä sen lopputulos sitten olisi, ei ainakaan onnellinen seurustelusuhde joka perustuu luottamukseen. 

Vierailija
46/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset miehethän nimenomaan toivovat, että vaimollakin olisi vientiä, niin omakin toiminta olisi perustellumpaa.

Vierailija
47/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla🤭

Vierailija
48/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen väkisin pitäisi miehestä kiinni? Antaa mennä vaan ja mieluusti vauhtia lisää potkulla perseelle 👍

Vierailija
49/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisia, jotka tässä tilanteessa tekevät miehelleen uuden vauvan. Helppo tapa karistaa miesten liehittelijät tiehensä ja sitoa siippa taas hetkeksi kotiin.

En ole kyllä niin häiriintynyt vielä että lisääntymään pystyisi.

Vierailija
50/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan ap:n kysymykseen vastaten.

No mitäs siitä, näin on ollut?

Kysymys ei ole koskaan ollut siitä, etteikö miehellä olis ollut tunteita ja välittämistä myös omaa perhettä kohtaan.

Mies on viimeisen päälle tarkkaan pitänyt huolen omasta perhestään ja erityisesti meidän lapsista.

Kävimme molemmat töissä, joten sikäli en koskaan ollut miehestäni riippuvainen.

Avioliitossa mies kohteli myös itseäni tosi hyvin.

Vaan joskus on vain niin, että on miehiä, jotka eivät milloinkaaan, eivät missään elämänsä vaiheessa kykene olemaan uskollisia, olipa se miehen ikä tahansa.

Tällöin joko vaimo hyväksyy tilanteen ja elää omalta osaltaan sitten omaa henkilökohtaista elämäänsä, minkä omista lähtökohdistani voin todeta parhaaksi ratkaisuksi liitossa, niin pitkään, kun lapset ovat pieniä.

Ja se vaimon oma hlökohtainen elämä ei tosiaankaan tarkoita sitä, että hänellä on muita miehiä, vaan sitä, että tietyistä asioista ja hankkinoista ja lasten asiosta vaimo tekee kaikki päätökset perheessä yksin. Ja se on pakkokin, koska se mies on niin harvoin paikalla.

Jokaisessa perheessä  on omat ongelmansa: Joillakin se on uskottomuus, joillekin raha, joillekin lapset, joillekin perheväkivalta, joillekin joku muu.

Täss maailmassa ja elämässä on niin monenlaisa liittoja, kuin ihmisiä yleensä on olemassa.

Itse irtaannuin omasta liitosta sen jälkeen kun molemmat olivat ylioppilaita.

Edelleen kohtaamme toisemme täysin hyvässä hengessä yhteisten lapsiemme juhlissa.

Viimeksi kohtasimme esikoisen ensimmäisen lapsen kastetilaisuudessa.

Vierailija
51/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittaako ap että mies on näkyvästi ihastunut mutta ei varsinaisesti yritä iskeä eikä petä? Ei kait siinä mitään pahaa, ihastuminen on normaalia eikä sille voi mitään. Mutta tuo että kaikki tietävät hänen ihastumisensa, on asia mistä puhuisin miehen kanssa sillä ajatuksella, että voisi vähän yrittää peitelläkin.

Vierailija
52/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toi tilanne, ja on kyllä persiistä, kaikki empatiani sulle. Nyt mies haluaa avointa suhdetta, ja tiedän että sitten joutuisin katsomaan kaikissa kaveriporukan illanvietoissa tuota naista hänen sylissään. Mietin että jos tää jatkuu niin otan yhteyttä tuohon naiseen ja kerron hälle ihan rehellisesti mitä mieltä olen, miehelle tietysti olen tunteistani kertonut jo heti. Ei hän näe mitään väärää tietenkään toimissaan. Myönnän, että mielessä kävi notta minäpä tästä sitten pokaan jonkun myös jotta mies tietäisi miltä tämä tuntuu, mutta kun ei vaan kiinnostaisi lähteä pelaamaan mitään pelejä. Mikä sen lopputulos sitten olisi, ei ainakaan onnellinen seurustelusuhde joka perustuu luottamukseen. 

Älä suostu  avoimeen suhteeseen, jos se ei ole se mitä itse haluat. On helpompi päästää mies menemään kuin, että alat rikkomaan itseäsi seuraamalla hänen kiehnäämistään ja rakastumistaan toiseen.

Ei ole keksitty vielä keinoa, jolla voit syödä kakun ja säästää sen.

Vierailija
53/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tämänlainen haikailija.Loukkasi varsin useasti mua käytöksellään.Eikä muuttanut tyyliään. Siispä voi nyt haikailla töissään aivan sinkkumiehenä.

Vierailija
54/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoittaako ap että mies on näkyvästi ihastunut mutta ei varsinaisesti yritä iskeä eikä petä? Ei kait siinä mitään pahaa, ihastuminen on normaalia eikä sille voi mitään. Mutta tuo että kaikki tietävät hänen ihastumisensa, on asia mistä puhuisin miehen kanssa sillä ajatuksella, että voisi vähän yrittää peitelläkin.

Näkyvästi ihastunut=yrittää iskeä ja sitten jos siinä onnistuu niin pettää.Turha mustaa on muuttaa valkoiseksi.Ei muutu ikinä.

Vierailija
55/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ap suomea. Olla jonkin perään on svetismi.

Vierailija
56/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ajoi usein perään, enemmän kuitenkin peruutti kylkeen. Kauppojen parkkiksilla.

Vierailija
57/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä julma olisi, antaisin sille siveysvyönsä avaimen ja laskisin vapaaksi

Vierailija
58/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen olisi

Se olisi siinä.Sen kamat olisi ulko oven edessä ja lukkoseppä soitaisin heti paikalle ja lukon vaihto.

Vierailija
59/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset valitsevat katsoa toisaalle, jos on koko oma elämä kiinni miehen tuloista, statuksesta eikä halua luopua ydinperheestä.

Tarkoitatko esim. rva Selännettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi