Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi huudat huuto.netissä, jos et lunasta huutoasi?

Vierailija
13.06.2015 |

Mulla pari kertaa käynyt viime aikoina näin, että joku on huutanut, muttei ole sitten lunastanut. Yhteyden saaminen on kestänyt kauan, monet viestit olen lähettänyt, kunnes lopulta on vastattu. Ihmetouhua minusta. Isoista rahoista ei ole kyse, mutta tollanen touhu ärsyttää silti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on vain mukavaa huudella vieraisii M68

Vierailija
2/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas mitä tarkoitat tuolla "kauan"? Viikon? Kaks viikkoa? Viisi päivää? Kolme päivää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:47"]

Kerroppas mitä tarkoitat tuolla "kauan"? Viikon? Kaks viikkoa? Viisi päivää? Kolme päivää?

[/quote]

ei toi oo asian ydin...

vaan miksi huudat, jos et lunasta?  Joskus voi käydä, et on yöllä intona ostamassa ja huuma laskee päivän valjettua. Ei oo kyl pätevä syy, mutta syy kuitenkin. Tai sit voi oikeesti vahingossa huutaa. Mulla nyt just huuto, jota ei oo vielä lunastanut....katsotaan kuin käy. Vastaako viestiin.

meneehän se mälsäks, jos porukka huvikseen huutelee.

Vierailija
4/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait huvikseen huutaminen kiellettyä oo

Vierailija
5/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseen huutelu on ärsyttävää, jos ei haluakaan tuotetta niin vaikka olisi kuinka nolo niin voisi ilmoittaa ettei otakaan. Mulla on käynyt joitain kertoja noita ns. hupihuutajia, sen viestien lähettelyn jälkeen voi tulla joskus jopa vastaus: "kaverille huusin" tai "tytär käytti mun tunnusta" tai muuta seli-seliä. Olen jättänyt noissa huudoissa palautteen antamatta kokonaan. Yhdelle hupihuutajalle annoin alussa negan kahden viikon vastaamattomuuden ja viestien jälkeen, saman tien tuo hupihuutelija heräsi ja antoi minulle negan, eli jätän nykyään palautteen pois näissä tapauksissa.

Vierailija
6/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on asian ydin. Kun joillekkin jo kahden-kolmen päivän odotus on liikaa ja heti luullaan, ettei toinen lunasta ja pitää laittaa tsiljoona meiliä.